Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo og studenttilværelse

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-08-08, 15:08   #26
Elastica
Medlem

Elastica sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Molde
Alder: 51
Elastica er ny på veien

Sv: Lavkarbo og studenttilværelse

Ang å ha mat tilgjengelig er det lurt å sprøsteke maaasse bacon og så fryse ned i posjonspakninger. Det tiner på et øyeblikk og er SÅ godt å ha i salater!! Det gjelder også hvitost som man rasper forresten.

(ikke kjøp ferdig raspet "hvit ost" med mindre det faktisk står OST på pakken. Det er nemlig ofte slett ikke ost, men en eller annen melgreie som ligner på ost)

Jeg anbefaler også å kjøpe lukkeposer. Det får man kjøpt kjempebillig på diverse kontorvareutsalg. 30 kroner for 100 stk og slik. Tar liten plass i kjøleskap, fryser og i sekken. Og maten, tilogmed salaten holder seg superfrisk lenge. Det gjør det mye lettere å håndtere litt større mengder av f.eks bacon. Jeg bruker dem f.eks til å fordele 100 grams posjoner med frosne grønnsaker. Da slipper jeg å veie hver gang jeg skal ha grønnsaker på maten. Lurt!

91,5 - 91 - 90
- 89 - 88 - | 87,6 | - 86 - 85 - 84 - 83 - 82 - 81 - 80 - 79 - 78 - 77 - 76 - 75 - 74 - 73 - 72 - 71 - 70 - 69 - 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60
Elastica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.