Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: De vil, de vil, men får det ikke tilPaulun og Drevon og alle de usynlige-Money rules..
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De vil, de vil, men får det ikke tilKan bare signere deg valleygirl. jeg har aldri hatt mer stabilt humør enn etter at jeg begynte med ketogent kosthold. Det er en av de mange positive "bivirkningene" som gjør at jeg har tålmodighet til å holde meg til kostholdet til tross for manglende/treg vektnedgang. Jeg har garantert mindre humørmessige nedturer nå, enn når jeg spiser karber. Har inntrykk av at mange andre på dette forumet har akkurat samme erfaring. Finnes et par tråder om hvilke andre "bivirkninger" enn vektnedgang som kostholdet har, og bedre humør er så vidt jeg husker en av de mest nevnte effektene.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De vil, de vil, men får det ikke til
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: De vil, de vil, men får det ikke tilDette minner meg om: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Føler du deg gammel? Ikke? Ikke jeg heller! | fett-nok | Livets lyse side | 15 | 24-09-08 22:31 |
Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 24 | 23-09-07 21:53 |
Off, i dag slo ikke stixen ut - skjønner ikke helt det altså =( | Tette80 | Ketolysekuren | 5 | 29-04-07 12:34 |
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! | HP | Informasjon | 3 | 10-06-05 10:11 |