Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lår-mål

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-01-10, 17:38   #26
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Lår-mål

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg er selv en tilhenger av den boka. Kan ikke huske å ha lest nettopp det, men nå er det en stund siden.

Hvis du har boka, så er det på side 157 (hos meg i alle fall):

Sitat:

Feminine (pæreformede) og maskuline (epleformede) fedmetyper forekommer hos begge kjønn. Den feminine typen er fet nedenfor midjen med brede hofter, tykke ben og en fettvalk rundt buken. Den maskuline typen er fet over midjen, med en stor utstående mage, men har forholdsvis smale hofter og slanke lemmer. Jo mer pæreformet en person er, desto vanskeligere blir det å gå ned i vekt, og for kvinner blir det dessverre enda vanskeligere når overgangsalderen nærmer seg. Det er en ufravikelig regel at jo lenger fettet brer seg ut fra buken og hoftene til lemmer, fingre og tær, desto vanskeligere blir det å bekjempe det med kostholdstiltak. Noen kvinner legger til og med på seg når de starter med kostholdet, men som regel bare litt.

Og den siste biten med at noen legger på seg er vel det at noen av de pæreformede legger på seg litt muskler.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 23:22   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lår-mål

Jeg har ikke boka selv.

Dette var jo litt ukjent for meg. Ellers har jeg lagt merke til at rompa mi har blitt litt større og mykere å sitte på (skarpe rævben ), og at hoftene er mykere og rundere, og der har jeg faktisk gått opp litt i cm, og det gjør virkelig ingenting!. Det har jeg uansett tatt som et godt tegn på at kroppen min antar en noe mer kvinnelig form. Derfor ble jeg veldig overrasket over at lårene mine har gått såpass inn, skulle jo tro at det gikk motsatt vei. Men kanskje jeg målte feil sted i forhold til sist? Målte litt over midten der låret er ca bredest (men mine er egentlig like tynne fra feste til kne, liksom).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.