Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen se igjennom matinntaket mitt?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-03-10, 20:26   #26
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se igjennom matinntaket mitt?

Har aldri økt på noen ting, jeg!
Er jeg i ketose, så holder jeg meg der jeg er!
Hvorfor forandre på noe som virker så bra???

Gammel 13-03-10, 22:34   #27
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Ok, stoler på superKitt

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 23:21   #28
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

igjen!
Føler meg ikke så veldig super! Er dødsgod på teorien, men er desverre ikke noe god til å klare å følge den selv! I lengden, da! Har jo gått opp og ned de "samme" kiloene opptil mange ganger.

Vet at teorien virker, da! For jeg går jo ned, og mange med meg! Satser på at jeg til slutt skal klare å følge mine egne gode råd lenge nok til å kunne kalle meg selv "slank og røykfri for godt"!

Gammel 19-03-10, 08:20   #29
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Ned 1,1 denne uken. Totalt ned 7,1 siden 1. mars.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 08:24   #30
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Bra jobbet! Går nedover her også, dog ikke i det tempoet!

Gammel 19-03-10, 11:23   #31
tangoto
Seniormedlem

tangoto sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 51
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Gratulerer med strålende ned gang runegutt

Og Kitt og begge: Supergratulerer med røykeslutt!! Det går bra så lenge dere vil det, skal dere se

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det så galt å begrense matinntaket til barn? annama Barns kosthold 61 07-09-09 21:16
Kan noen kommentere mitt matinntak i dag? Sophie Lavkarbo generelt 11 20-08-09 11:51
Hjelp til å se på matinntaket Jabba Ketolysekuren 4 30-01-09 09:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.