Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...Jeg må tilstå jeg også! Men jeg syndet ikke 17 mai. Jeg hadde siste vakt på jobben min i dag, jeg har jobbet på en dagligvare butikk og vi har selvfølgelig en stor smågodt avdelig. Jeg klarte ikke å holde meg, og stappet meg full av sjokoladebiter. Jeg ble så dårlig i magen at jeg måtte løpe på do, bare 5 min etterpå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...Bad girl.... Igår en brødskive og litt spetzler til middag. Brødskiven var eneste alternativ (personalmøte) ellers hadde det blitt kake. Men dårlig planlegging fra min side. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...Jeg har syndet i dag. Svigers er på besøk, og de inviterte oss til Big Horn Steak House. Jeg klarte ikke å la være å spise potet til biffen og en cola. Men, litt spesielt nå da, de har aldri vært på besøk før, og det blir nok sikkert ett år til neste gang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...Skjønner trådstarter godt! Vi hadde planlagt helgetur til mine foreldre i anledningen, og jeg var nær å avlyse heller enn å forklare min kjære mor at vi har endret kosten, og dra til bestemor på 17mailunch og forklare hvorfor "stakkars banet" ikke kan spise kake. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dear Lord ! | Nille | Livets lyse side | 0 | 13-05-04 17:46 |