Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe poeng i null karbohydrater??Du kan jo prøve veldig lite kh i en periode for å se hvordan du/kroppen din reagerer. Jeg holder på med det nå for å se om jeg kan få i gang vektnedgangen. Skaldeman anbefaler veldig lite kh (12kh til dagen og maks 3kh per målitd) i begynnelsen for å starte fettforbrenningsovnen, som han kaller det, skikkelig men da er det også utrolig viktig å ha optimalt forhold mellom fett og proteiner. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#27 |
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Noe poeng i null karbohydrater??Jeg pleide å spise atkinsbarer tidligere. Jeg erstattet de med en tykk osteskive. Det finnes posjonspakninger med ost du kan rive med deg i farten i en butikk, eller du kan skjære en skive ost hjemme og putte i en boks. Jeg bruker å ha oppstekte kyllingbryst i kjøleskapet. De er kjekke å ha med i veska. Om morgenen tar jeg en filet og heller olje over og krydrer, putter i en boks og tar med en gaffel. Det er lettvint som bare det. Lykke til!! Avokado er forresten en super fettkilde du kan bruke som dressingerstatning i salat. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 47
![]() |
Sv: Noe poeng i null karbohydrater??
Takk for mange gode tips, dette skal jeg jammen "herme" etter deg på |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#29 |
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Noe poeng i null karbohydrater??Det er jeg glad for å høre. Kom på at et par ferdigkokte egg med smør og salt på også er lettvint å ta med. LYKKE TIL!! Heier på deg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
NULL karbohydrater i kosten | herregud | Spørsmål og svar | 52 | 03-01-11 08:48 |
Null karbohydrater i løk | Charlott | Lavkarbo generelt | 30 | 25-05-10 10:47 |
Når det står 0 netto karbo betyr det da at det er null karbohydrater i det? | Nitja | Ketolysekuren | 7 | 12-01-09 18:45 |
Poeng og sånn? | smilefjes | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 3 | 23-05-08 12:55 |
Poeng vs. kraft | mofe | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 02-12-04 19:19 |