Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slankere: Synes dere det er lett?Det som er tyngst for min del er den konstante dårlige samvittigheten for at jeg spiser feil. For mye karbo, for lite karbo, for mye kcal, for lite kcal, feil sammensetning, feil fokus, feil alt. Mat for en altfor stor plass i hverdagen, den tar over alt. Dette gjelder både når jeg er "flink" og "uflink". Terapi hadde sikkert vært løsningen, men da hadde det vel i grunn bare blitt enda mer fokus på mat. Sukk.
![]() |
![]() |
#27 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() |
Sv: Slankere: Synes dere det er lett?Jeg liker sååå godt å følge denne tråden. Her er det mange som setter ord på akkurat det jeg føler og tenker, og det er så fint å se at vi er mange i samme situasjon. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo- prøver meg på ketolyse
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Slankere: Synes dere det er lett?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Slankere: Synes dere det er lett?Jeg synes også det er interessant å lese denne tråden. Jeg synes den mentale biten er så vanskelig. Vet ikke hvor jeg skal begynne eller hva jeg skal gjøre. Synes også det er interessant å se at såpass mange synes det er lett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Slankere: Synes dere det er lett?JA jeg syns det er veldig lett. En sjelden gang så opplever jeg at jeg bare må ha et eller annet. Da smaker jeg på det så frister det ikke lenger. Utrolig deilig. Har opplevd det sikkert tre ganger siden jeg startet i mars. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#31 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Slankere: Synes dere det er lett?lett og lett fru blom... det finnes vel like mange vanskelighetsgrader som vi er mennekser her inne. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere kloke slankere, jeg trenger litt innspill | aldrimerjollycola | Spørsmål og svar | 3 | 15-03-09 15:42 |
Hva synes dere? | Dorothy | Generell ernæringsdebatt | 5 | 11-04-06 23:30 |
Hva synes dere om utrensingskurer? | mam | Lavkarbo generelt | 16 | 11-07-05 13:48 |
Hva synes dere? (ang. journalbesøk) | Summer | Generell diskusjon | 5 | 05-10-04 20:53 |
Hva synes dere??? | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 01-09-04 14:37 |