Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jepp, trenger ikke mer bevis
Moobs er ikke no særlig... Prøver å bli kvitt dem nå
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller ikke..... Soyaprodukter kan tulle med syklusen hos mange, men selv opplevde jeg at syklusen min ble perfekt (noe den aldri har vært selv på pillen) og jeg har mindre smerter når jeg har mensen. Det er ikke alle som får problemer og mange verden over bruker soyaprodukter uten store problemer. Men selvfølgelig gjelder måtehold også her, jeg fikk som råd i Japan at litt soya er OK og at man ikke må pøse på med alt mulig. Maks en liten ting hver dag, det rådet har jeg fulgt og har absolutt ingen problemer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#28 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok en grei regel. Man kan også huske at soya som er gjæret på "gamlemåten" (soyasaus, natto m.fl) er bedre enn soyamel, soyamelk osv.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bra svensk artikkel om manglende bevis for mettet fetts farlighet | Perdita | Nyheter / media | 0 | 10-04-09 00:00 |
Jepp, da er jeg igang med Ketolysekuren | 2ne | Mer enn 30 kg overvekt | 28 | 18-03-09 22:48 |
banan, et bevis på at stivelse ikke er bra.. | Helene | Lavkarbo generelt | 3 | 04-01-06 18:58 |