Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sug på ettermiddag/kveld

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-11-11, 21:19   #26
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Sug på ettermiddag/kveld

Opprinnelig lagt inn av Simba1, her.

Jeg har faktisk nettopp vært og kjøpt heklenål og garn........Så nå kan jeg forsøke å bruke de timene jeg kjeder meg på å lære meg å hekle, istedet for å lure på "hva kan jeg putte i munnen nå mon tro?"

Har funnet ut at nøkkelen til å vedlikeholde vekten etter man har kommet dit man vil, er å lære seg selv å kjenne. Og å prøve å finne ut av hvilken "tomrom" man fyller når man går går og snoker i skapene om kvelden

Og da er det jo en god anledning å finne ut disse tingene når man venter på å nå matchvekten Jeg skulle hvertfall ha god tid til å komme et stykke på vei....siden dette ikke akkurat går i rasende fart

Kokte egg er ofte noe som virker.....Mye bedre å ta seg et kokt egg eller to enn noe annet (mener jeg da....) Tilnærmet 0 karbo, så det ødelegger ikke for ketosen (tvert imot).....og så er det fullspekket i næringsstoffer og et stoff jeg ikke i forbifarten husker hva heter, men som er bra for fettforbrenningen

Må bare få si til deg Simba1 at med den holdningen der så kommer du til å nå langt. Eller rettere sagt du kommer til å oppnå akkurat det du vil

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
God kveld, jeg er ny her SuperMarion Mer enn 30 kg overvekt 8 03-03-09 18:07
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.