Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Fredrikstad
Alder: 56
![]() |
Sv: LavkarbokakeDet beste søstningsmiddelet er Stevia ! I skrivende stund vet jeg ikke om det fås kjøpt i Norge, har jo vært forbudt, men mener å huske at de har tenkt seg om, de som bestemmer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: South Beach... 10.01 - 11
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LavkarbokakeStevia er kjempegreitt, men ikke bare stevia i kaker, da får iallefall ikke jeg kakene gode. Jeg blander stevia og sukrin, ser at andre velger stevia og splenda for eksempel, men stevia er så søtt at det kreves svært små mengder av det, og svært ofte i kakebakst trengst det sukkerlignende erstatninger for og få kaka baketeknisk til.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbokake mojo ... | Wonder woman | Generell diskusjon | 0 | 11-09-11 23:27 |
Lavkarbokake uten egg og melk? | dakota | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 0 | 15-06-11 15:55 |
17. mai i morgen og jeg har bakt lavkarbokake *spm* | MariaR83 | Lavkarbo generelt | 9 | 17-05-11 00:10 |
God lavkarbokake som serveres høykarbofolk | Euphita | Spørsmål og svar | 3 | 09-05-11 20:31 |
Lavkarbokake med hemmelig ingrediens | bjørnemor | Kake/dessert og snacks | 11 | 16-04-11 21:32 |