Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Magetrøbbel i Ketose

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-10-14, 12:08   #26
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Litt mer mat hadde gjort seg. Du sulter deg ned og det fungerer kanskje godt der og da, men i lengden vil det straffe seg. At andre slanker seg på denne mengden mat er overhodet ikke noe å basere "gode" råd på.

Ellers så kan det være noe i der smgj sier ang magnesiumet. Det kan hende du tar for mye av det? Og flytt det til kvelden.

Du må ikke spise masse synlig fett for å få i deg mer enn dette. Makrell i tomat, laks, ørret, grov leverpostei, gratinerte grønnsaksretter, magrere kjøtt med en skje rømme til, tacosalat, gryteretter osvosv. Det er masse du kan spise uten følelsen av å bøtte innpå med rent fett.

Sist redigert av nellie : 28-10-14 kl 12:51.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 12:49   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Godt å høre at det begynner å gå seg til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-14, 13:06   #28
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kelisabethsoen, her.

Jeg prøver å holde meg under 20-25 g. karbo dagen. Jeg bruker ekte smør fra Tine når jeg steker mat, og burgeren jeg skrev at jeg spiste er fra grillstad. Jeg synes det er greit å bruke dette type smøret og fløten for det er der jeg får det meste av fettet i fra. Er ikke spesielt glad i å spise f.eks fett fra koteletter, kylling osv. Synes konsistensen er ekkel og blir dårlig av det. Jeg trener 3-4 ganger i uka og har merket i det siste at jeg har vært helt gåen så jeg skal bli flinkere på å spise mer, så får jeg kanskje også bedre framgang på trening.

Har vært flink å spise mye mer grønnsaker ( brokkoli, spinat, salat, paprika og selvfølgelig cherry tomater ), spist lunsj de to siste dagene og ikke kaffe m/fløte på tom mage eller magnesium på morgenen. I dag da jeg var på toalettet var det faktisk i fast form! Så jeg vil takke masse for gode råd! Ha en fin dag alle sammen

Så bra.

Lykke til videre.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Magetrøbbel RvLxx Fysisk og mental helse 12 26-02-13 21:28
Magetrøbbel ... Janeymaleney Lavkarbo generelt 4 02-10-12 23:04
Magetrøbbel BenteR Generell ernæringsdebatt 15 10-07-11 21:46
Magetrøbbel?? Froskeprinsessen Ketolysekuren 5 27-10-10 22:51
Magetrøbbel Jojodama Ketolysekuren 8 14-12-07 14:41

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.