Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg får ikke reise til Ebeltoft...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-04-06, 11:01   #26
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jeg får ikke reise til Ebeltoft...

Fjonken har helt rett, jeg har dårlig erfaring med psykologer og ORKER ikke begynne å snakke med ENDA en i rekken. Joda, må aldri gi opp og alt det der, men jeg trenger noe mer. Jeg vet jo hva psykologen vil si FØR han/hun sier det! Jeg trenger et opplegg med folk som har vært i samme situasjon, folk som virkelig har følt det på kroppen og vet hva det er snakk om. Man KLARER ikke å sette seg inn i hverdagen til et sykelig overvektig menneske om man ikke har vært der selv.

Takk for tipset om Anker-Nilssen, skal sjekke det ut nå.

Gammel 19-04-06, 11:03   #27
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Er du medlem av IKS Iset?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 11:19   #28
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 11:46   #29
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Nei er ikke medlem, men er inne og leser litt på hjemmesiden av og til.

Ble litt satt ut her jeg nå... Fikk beskjed på slankeop.no at sykehuset i Førde KUN utfører DS-operasjon, den mest drastiske av dem... Jeg har jo svært lite lyst til å ta en slik, hadde jo sett meg ut en GBP-operasjon som er MYE mildere, og som utfører via kikkhullsoperasjon, noe som gir mindre smerter, kortere liggetid og MYE mindre komplikasjoner, samt mindre arr. Men neida. kun DS der i gården. Skjønner ikke helt hvorfor, det er jo horribelt???

Har lyst å bruke 138.000 kr og reise til Omnia i Oslo (tror det ligger der) og få en GBP-operasjon, men hvor får en hjemmeværende husmor tak i så store summer? Må begynne å selge vafler utenfor blokka her. :knegg:

Neida, det er nok en mening med alt. Jeg får se hva som skjer...

Gammel 19-04-06, 11:56   #30
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Prøvde å søke litt på nettet for å lese om de forskjellige operasjonene og fant denne siden. Kikket litt - og kan jo virke som om denne kvinnen også har jobbet mye med det psykiske i forkant. Ta en titt hvis du vil.

http://www.glimsdal-design.no/WLS/norsk/index.htm

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 11:59   #31
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Tenker på deg

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 12:22   #32
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Prøvde å søke litt på nettet for å lese om de forskjellige operasjonene og fant denne siden. Kikket litt - og kan jo virke som om denne kvinnen også har jobbet mye med det psykiske i forkant. Ta en titt hvis du vil.

Har lest på den hjemmesiden, hun er desverre død.
Hun døde av komplikasjoner lenge etter operasjonen. Står om henne på vektoperasjon.no, her:

http://vektoperasjon.no/phpBB2/viewtopic.php?t=19

Jeg fikk denne av ei på et annet forum:

http://www.piczo.com/hysteriahula?g=3065490&cr=2

På det første bildet ser hun ut som meg nå, jeg gråt da jeg så det første gangen for da ble det enda mer virkelig hvor feit jeg fremstår for omverdenen, hvor feit jeg egentlig er...

Men på det andre bildet ser jeg jo hvordan jeg KAN bli en dag...

Gammel 19-04-06, 12:39   #33
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nei er ikke medlem, men er inne og leser litt på hjemmesiden av og til.

Vil anbefale deg å melde deg inn... det finnes selvhjelpsgrupper og kurs du kan dra nytte av, blant annet sommerkurs hvor du kan møte å likesinnende. Koster 175 i året å være medlem

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 12:56   #34
Melania
Seniormedlem

Melania sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 48
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Her sies det mye fornuftig Iset. Du bør høre på det folket sier. Nå er du skuffet og hiver deg på en operasjon som du ikke vet utfallet av og som du i utgangspunktet ikke ville ha. Ta en tenkepause. Det er mildt sagt "idiotisk" å hive deg på operasjon når du EGENTLIG vil noe helt annet.
Slankeoperasjoner har blitt framsatt som en endelig løsning. Men vi vet alle at ikke alle opererte ender opp som slanke og sunne. Mange får bivirkninger som går på helsa løs. Og særlig du som har overspising som et problem vil fortsatt ha det etter operasjonen. Du vil ikke kunne stagge hungeren etter mat selv om du er operert og dermed er sjangsen for at du får et dårlig resultat stor. En ekte overspiser driter i konsekvensene når hungeren kaller. Selv om du vet du vil bli sjuk så kommer du til å spise mer enn du bør og den type mat du ikke bør spise. Erkjenn det Iset.. En mageoperasjon endrer ikke det matproblemet du har i hodet.
Men det kan faktisk et 6 ukers opphold på slankefarm gjøre. Dersom du får det psykiske i orden tror jeg du også vil få det fysiske med på lasset. Så ikke avvis den muligheten som ligger i Hagalandssenteret. Gyv heller på og sjekk hva det kan tilby. 6 uker er lite... men husk hva du greide å endre på få dager med pm'er til meg. 6 uker er 42 dager. 42 dager er 672 våkne timer hvor du kan suge til deg metoder for å endre ditt liv. Og om det gjelder kan du sikkert ofre noen timer av nattesøvnen i tillegg..

700 timer Iset.. Hva kan du ikke få ut av de?

Kan ikke annet enn å signere det Fjoken sier her, og det hun sier er veldig fornuftig.

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 13:07   #35
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

På det første bildet ser hun ut som meg nå, jeg gråt da jeg så det første gangen for da ble det enda mer virkelig hvor feit jeg fremstår for omverdenen, hvor feit jeg egentlig er...

Men på det andre bildet ser jeg jo hvordan jeg KAN bli en dag...

Synes hun ser flott ut jeg
(og da mente jeg på det første bildet )

Gammel 19-04-06, 14:43   #36
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Samma sier jeg.. Jenta var flott og ung og hadde en framtid foran seg..
Det har hu ikke lenger nå. Dersom prisen for en slank midje skal være døden, bør man avstå og heller lære seg å leve med den kroppen man i utgangspunktet har. Et overvektig men langt lengre liv er da å foretrekke..

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 14:50   #37
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Nå snakket jeg om hun i linken jeg selv la ut... Og det var ikke meningen å si noe stygt, jeg bare sier at slik hun ser ut på før-bildet er slik jeg ser ut nå, og jeg syns iallefall IKKE det er særlig pent, ikke er det praktisk å leve slik heller, for å være litt negativ. :P

De aller fleste som er sykelig overvektige vil si at det er bedre å få noen få år som normalvektig enn å leve et langt (som sannsynligvis ikke blir særlig langt) liv som virkelig overvektig. Dersom jeg hadde fått vite at jeg MÅTTE leve så overvektig som dette resten av livet, hadde jeg nok avsluttet det ganske tidlig selv.

PYSKISK kan man jo lære seg å være glad i den kroppen man har, men når man veier 130-140 kg og mer, er det så mange FYSISKE begrensninger at det blir umulig! Ingen som har levd i en så stor kropp kan forestille seg hvilket helvete det er.

Gammel 19-04-06, 14:58   #38
Melania
Seniormedlem

Melania sin avatar

Alder: 48
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Jeg har veid over 125 kg, og vet hva du snakker om.

Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 15:15   #39
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Kjære Iset!

Jeg har lest hele tråden her nå, og synes det er mye bra her som jeg ikke trenger å gjenta. Men jeg vil bare si at jeg har hatt det samme problemet som deg mht psykologer/andre psykoterapeuter. Jeg har veldig vanskelig for å stole på dem. Men likevel vet jeg at å klare seg på egen hånd (uten kvalifisert hjelp) ikke er noe alternativ når man har store problemer. Det gjelder å finne noen som du har kjemi med, noen du kan stole på - det tror jeg finnes for deg også.

Prøv Ellen Anker-Nilssen - Fedonisten har et godt råd her tror jeg. Eller, hvis jeg kan anbefale det jeg selv går i - NLP. Det er en metode det er vanskelig å forklare, men som virker raskere enn langvarig samtaleterapi. Det går ut på å forandre "kartet" vi har over virkeligheten. Ikke noe hokus-pokus, men dyptgående terapi som virker UTEN at du trenger å brette deg ut. Du behøver ikke å fortelle masse om hva du har opplevd. Jeg kan ikke si hvor lang tid det tar, men små forandringer skjer ganske fort i måten du opplever ting på.

Det er en som driver med NLP som har spesialisert seg på spiseforstyrrelser. Hougen heter han. Jeg kjenner ikke til ham personlig, men har hørt at han behandler folk med suksess (via media). Han sier på hjemmesida si at "noen uker eller måneder bør være nok for å komme ut av en spiseforstyrrelse".

http://www.hougen.no/index.htm

Nå ser jeg at han ikke er så god på det med kosthold da... (Han nevner Fedon Lindberg i forbindelse med ortoreksi ) Men det spiller egentlig ingen rolle i NLP-prosessen, det handler ikke om rådgivning i forhold til kosthold Les ihvertfall litt rundt på sidene, det står veldig mye nyttig og glupt der!

Er du glad i kroppen din? Eller forakter du den? Eller er du likegyldig? Kroppen din er det aller viktigste du eier, for hva skulle du gjort uten den? Derfor er det viktig å ta vare på den, føle omsorg for den. Det gjelder ikke bare kroppen din, men hele deg som mennesker, hele din personlighet. Oppleve deg selv som et verdifullt menneske.
Hougen forklarer deg hva du kan gjøre for å bli frisk. Ikke bare det, men går et skritt videre. Han hjelper deg til å finne og bruke dine ressurser slik at du får troen på at du kan nå målene i livet ditt. Det skal være en seilas mot spennende kyster.
Hougen jobber på samme måte som lærere. Han gir deg oppgaver i form av øvingsark. Det er læring, ikke bare for forstanden, men også for kropp og følelser. Din oppgave er å lese dem, og gjøre de øvelsene som der er beskrevet. Derom du ikke får dem til, så har du rett til å si fra. Det er Hougens oppgave å forklare deg stoffet slik at du forstår det og får det til. Det er din rett å si fra om du ikke forstår det, eller ikke får det til.

Går man i behandling, er det behandleren som skal gjøre deg frisk. Slik også i ulike former for terapi. Legen gir deg medisin, akupunktøren setter nåler, massøren masserer musklene dine. Du er den passivt mottagende.

I undervisning
er det annerledes. Språklæreren forklarer ord, grammatikk og uttale, og gir deg lekser. Du gjør leksene. Du tar aktivt del i prosessen. Du lærer ikke bare i timene, men også når du jobber med stoffet mellom timene. Slik er det Hougen arbeider. Han gir deg oppgaver som dere går gjennom i løpet av timen. Så får du øvingsarkene med deg hjem.

Mange vil klare alt selv. Derfor søker de ikke hjelp for sitt psykiske problem. De tenker ikke på at når de skal lære et språk, går de på kurs. Det er en selvfølge å søke assistanse når vi skal lære oss noe nytt. Slik er det også i Hougens timer. Hougen underviser deg, og du gjør øvelsene.

Positiv tenkning er ikke nok. Noen har øvd seg i positiv tenkning i årevis, men har ikke blitt friskere. All kunnskap sitter i hodet, men intet i hjerte og mage, våre viktigste følelsessentre. Den gode tilstand må oppleves i hele kroppen. Det er først da det fungerer. Det nytter ikke å leve isolert i hodet. Du må føle deg hjemme i din egen kropp. Mennesker vi elsker, oppsøker vi. Mennesker vi hater, forakter vi. Dette gjelder også forholdet til vår egen kropp. Hougen viser deg hvordan du får til bake et godt forholdet til deg selv og kroppen din.

Jeg vet det virker litt merkelig med NLP... men det er faktisk veldig virksomt, altså. Og mye mindre drastisk enn en operasjon, som jeg synes du bør velge som absolutt siste utvei. Men om du står i operasjonskø likevel kan du jo prøve andre ting i mellomtiden!

Ønsker så veldig at du skal få det til, Iset!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 15:32   #40
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Tro meg, operasjonstankene mine er vel gjennomtenkte, dette er ikke noe jeg plutselig har bestemt meg for over natta. Jeg har brukt flere år på å manne meg opp, og det er først det siste året jeg virkelig har tenkt alvorlig på det. Jeg har nemlig prøvd det aller meste, og vet at operasjon sannsynligvis er det som vil fungere best for meg.

Jeg har kontaktet Omniaklinikken for å få litt mer info. Det er dyrt, men vi sparer jo enorme summer på matbudsjettet da hehe. Men men, får se.

Tusen takk Scilla, skal lese over innlegget ditt etter middag.

Gammel 19-04-06, 16:16   #41
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Tror på ingen måte at operasjon er noe du bare hopper på, Iset

Jeg skjønnner veldig godt at du føler du må ned NÅ. Og jeg skal ikke fortelle deg hva som er riktig for deg. Vil bare komme med det jeg har

PS: selv om du har prøvd det aller meste, så våger jeg å påstå at du ikke har prøvd noe som er like effektivt som NLP

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 18:14   #42
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Det Scilla snakker om er mye av det samme som jeg allerede har introdusert deg for. Og det har du respondert utrolig godt på. Synes du skal utforske det litt jeg. Sjekke det opp og se om det kan være en løsning for deg. Jeg har erfart at den hjelpen man søker etter ofte ligger rett framfor nesa på en. Så sjekk ut alle muligheter og alle tips. Ikke avvis noe før du har satt deg inn i hva for muligheter det ligger i det.

Medlem av piskeklubben

Gammel 19-04-06, 22:21   #43
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Nå snakket jeg om hun i linken jeg selv la ut... Og det var ikke meningen å si noe stygt, jeg bare sier at slik hun ser ut på før-bildet er slik jeg ser ut nå, og jeg syns iallefall IKKE det er særlig pent, ikke er det praktisk å leve slik heller, for å være litt negativ. :P

Jeg snakket også om henne i linken du la ut, og hun ser flott ut
Nå skal det sies at ikke jeg klarer å se på meg selv med de brillene heller.. hehe

Gammel 19-04-06, 22:58   #44
Aadi
Gjest

Sitat:

Har lest på den hjemmesiden, hun er desverre død.
Hun døde av komplikasjoner lenge etter operasjonen. Står om henne på vektoperasjon.no, her:

http://vektoperasjon.no/phpBB2/viewtopic.php?t=19

Jeg sjekket hjemmesiden hennes.... en positiv side. Ble trist når jeg så du sa hun var død.

Jeg kom ikke inn på det forumet linken din var til Iset. Men døde hun av komplikasjoner etter hudreduskjons-operasjoner?

Trist når mennesker som lykkes etter lang kamp, slik som hun, bare dør.

Mine tanker går til hennes barn og mann...

Likevel ønsker jeg deg lykke til Iset...

Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 23:08   #45
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Aadi: det var visst komplikasjoner etter en brokk-operasjon (hun slet med brokk etter vektoperasjonen)... Veldig trist ja.

Du må nok registrere deg der inne for å få tilgang til linken.

Gammel 20-04-06, 05:09   #46
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Hvor: M & R
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Hvis det bilde på avataren er deg da er du kjempesøt og du har ingen grunn til å skamme deg over utseende. Skulle ønske du fikk dekt opphold på en slankefarm

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 09:42   #47
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

helt enig med kristian altså...du er kjempe søt :0)

og hvis du får til så du kan ta den operasjonen på omnia,så er de veldig flinke og koselige der..

veit om 3 stk som har hatt den opsrasjonen rundt her,hu ene har det stått om i hjemmet,,har gått ned 80 kg,,,,jenta er ikke til å kjenne igjen altså...

håper virkelig det ordner seg for deg :0)

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 09:48   #48
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Det finnes en løsning for deg der ute Iset. Det gjelder bare å finne den rette. En løsning som passer for deg og som du kan leve med resten av livet. Så stå på og gi aldri opp. Det er bare et spørsmål om tid før du blir den du alltid har hatt lyst til å være. Men det er ikke gjort på et øyeblikk. Dette er en livsprosess som går fra vogge til grav. En kontinuerlig endring som bare du kan velge og bare du kan styre. Ønsker deg lykke til på ferden mot mål.

Medlem av piskeklubben

Gammel 20-04-06, 10:05   #49
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Følger med her, Iset...og kan bare si at jeg håper du finner den rette måten å gjøre dette på for deg.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 10:09   #50
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Hvis det bilde på avataren er deg da er du kjempesøt og du har ingen grunn til å skamme deg over utseende. Skulle ønske du fikk dekt opphold på en slankefarm

Åh så nydelig sagt, tusen takk.

Mannen min skal i banken i morgen eller på mandag for å prøve å få lagt til en sum på huslånet så jeg kan ta en GBP-operasjon i Oslo (på Omnia) eller en DS-operasjon i Russland. Har selvsagt mest lyst til det første, da det er tryggere og bedre, men prisforskjellen er på 90.000 kr, så det er jo litt....

Uansett så er jo Dr. Yashkov i Russland veldig VELDIG flink og har fremdeles ikke mistet en eneste pasient. Så jeg får se...

Operasjon blir det nok, men jeg er fullstendig klar over, og motivert til å jobbe intenst med det psykiske uansett!

Jeg ser ikke på operasjonen som en lettvindt løsning, men som et nyttig verktøy.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.