Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-06-11, 16:46   #901
Batillip
Medlem

Batillip sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 50
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jammen kjære deg, da. Hva er det du har begitt deg ut på? Livsstilsendring. Det tar tid. Det innebefatter opp- og nedturer av alle typer. Også vekten. Du har gjort en formidabel egeninnsats når du begynner trene samtidig som du legger om kostholdet, du melder deg på et løp som krever baller og utholdenhet - og samtidig jobber du mot vekta!
Det står det respekt av!

Hør nå her. Sett deg ned å tenk litt over hva du har begitt deg ut på. Er det så viktig at du går ned de grammene du vil fra dag til dag NÅ, eller kan du akseptere at ting tar tid? At kroppen får ha et ord med i laget.

Hev hodet, se framover og vær positiv. Jo mer du stresser, jo mer noradrenalin pumper kroppen i gang. Det hjelper ikke på forbrenning.

SUSS OG KLEM!

Tusen takk!

Det hjelper veldig å høre det av en som har så bra resultater å vise til. Jeg skal skjerpe meg, rette opp ryggen og smøre meg med tålmodighet. Om jeg fremdeles går opp når jula ringes inn, DA skal jeg revurdere. Ikke før!

Litt bedre i humøret nå. Ny uke, den dumme veiedagen er historie. Neste tirsdag blir helt sikkert bedre.

Gleder meg allerede. Jøss, nå er jeg faktisk glad.

JIPPI!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 16:50   #902
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Alle trenger en realitycheck iblant - og en god del harde spark i ræ... Jeg trenger mange!!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 17:02   #903
Batillip
Medlem

Batillip sin avatar

Alder: 50
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Alle trenger en realitycheck iblant - og en god del harde spark i ræ... Jeg trenger mange!!

Jeg fikk en god spark nettopp, fra bloggen din.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 17:05   #904
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Hvordan er kroppsbygningen din? Jeg er 180 og er 91 (I DAG!!) kg i dag, ser for meg å være fornøyd jo nærmere 80-tallet jeg kommer. Så har jeg kraftig benbygning, et skikkelig reisverk sa ortopeden. Har igrunn ikke tatt noe standpunkt til ønsket vekt, tar det litt som det kommer.

Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til 40 gram proteiner daglig eller 20%, fett helst så nært 80, og karb tilnærmet 1-2%. Men så er jeg strengere enn ketolyse, kanskje noe innenfor Skaldeman,men han har jeg ikke orka satt meg inn i. Funker igrunn fint som det gjør nå.

Ufattelig spent på vekta i morra. Fikk skjenn på jobb i dag for jeg så rett og slett blek ut, og ble sendt både hit og dit pga. utslag på urinstix. Full blodprøvescreening i morgen, blir spennende å se om alt står bra til
Q-skyr med blåbær (heeeerregud så god) til frokost, en liten bit atkinsbar til mellommåltid, fløtekaffe, plukket salat med masse fetaost, oljer, tomater, grønt og kylling (æsj). Nå blir det mine deilige pannekaker med masse deilig bacon. Skal prøve ikke flytte inn i forumet i dag, som jeg følte jeg gjorde i går

Tja - jeg tror jeg er ganske grovbygd. Men det er vel fort gjort å tro det, når man har fått tildelt så mange cm og er noget solid? Er glad for alle cm jeg har, - større flate å fordele kiloene på. Føler meg bare litt stor..ikke tenkt på meg selv som veldig diger. Hvis du ser forskjellen?
Hovedmålet er jo at jeg vil ha følelsen av at jeg tar på meg klærne mine - ikke stapper meg inn i dem.

Tomater - Hva inneholder det egentlig? Hehe - det er dårlig med innholdsdeklerasjon på de... Kylling = æsj? Fordi du ikke liker - eller fordi det ikke er i henhold til ønskede tall?

Vær forsiktig med deg selv da!! Hørtes skummelt ut det der. Hvordan føler du deg da? Fått i deg nok drikke? Du er så flink til å hjelpe og passe på og vise omsorg for oss andre - ikke glem deg selv oppe i det hele! Oki? Elektronisk-litt-for-lang&hard-klem oversendes <3

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 17:32   #905
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Jeg fikk en god spark nettopp, fra bloggen din.

Åh? Hvilket innlegg? Supert at noen liker det jeg skriver

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 17:39   #906
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Tja - jeg tror jeg er ganske grovbygd. Men det er vel fort gjort å tro det, når man har fått tildelt så mange cm og er noget solid? Er glad for alle cm jeg har, - større flate å fordele kiloene på. Føler meg bare litt stor..ikke tenkt på meg selv som veldig diger. Hvis du ser forskjellen?
Hovedmålet er jo at jeg vil ha følelsen av at jeg tar på meg klærne mine - ikke stapper meg inn i dem.

Tomater - Hva inneholder det egentlig? Hehe - det er dårlig med innholdsdeklerasjon på de... Kylling = æsj? Fordi du ikke liker - eller fordi det ikke er i henhold til ønskede tall?

Vær forsiktig med deg selv da!! Hørtes skummelt ut det der. Hvordan føler du deg da? Fått i deg nok drikke? Du er så flink til å hjelpe og passe på og vise omsorg for oss andre - ikke glem deg selv oppe i det hele! Oki? Elektronisk-litt-for-lang&hard-klem oversendes <3

Skjønner godt hva du mener. Var så vant til å være høyere og bredere enn alle i klassen min, f.eks. var jeg 172 cm høy når jeg gikk ut av 7. klasse... Det gikk som et smell da jeg plutselig skjønte at jeg var bredere enn alle også.
Jeg spiser egentlig ikke mat jeg ikke kan lese deklarasjonen av,men tomatene er strengt tatt det eneste som har gitt meg karb i dag, og det var kanskje en halv til sammen Også var det noe løk samt grønn salat. Kan ikke være 5 karb engang.
Har aldri likt kylling=)

Føler meg litt shaky, tror kroppen min fikk litt sjokk i går pga. lite kcal/energi og samtidig lite fett. Blir greit å få sjekka blodstatus. Ikke tatt noe annet enn medikamentanalyse de siste to årene.
Takk for omsorgen

Åkjære, så mett jeg er. Stekte halve pannekakerøra. Ligger to store pannekaker igjen. Stabilt sideleie next! Veide at 1 ause veier 40 gram. Må tenke litt på hvordan energifordelingen er. Har noe å pusle med i ettermiddag da

Gammel 14-06-11, 18:18   #907
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Slik som jeg...som i dag har nådd første delmål!!!!!
900 gram ned denne uka, på tross av pinseferie. Fantastisk! Jeg ser nå 6 tallet på vekta, og det er år siden sist! Jippi!!

4 kg totalt!!

WOW! Jeg er imponert. Så flink du har vært. Og så så herlig å se 6-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Takk, dere!

Jeg pleier egentlig ikke å trene noe særlig i det hele tatt, men nå har jeg vært kjempeflink på mølla. Har til og med meldt meg på et løp 15. oktober for å ha et mål. Ikke gått opp noe i cm, faktisk ned 11-12 cm rundt livet disse tre ukene. Prøver å holde fokus, men to og en halv kilo er liksom litt mer enn jeg fryktet.

Nå kommer ei venninne på besøk. Hun kommer for å hente vekta.

Herlighet, 11-12 cm... Den dagen gleder jeg meg til at jeg har nådd. Vekten i seg selv er jo faktisk ikke viktig i det hele tatt! Det som er viktig er hvordan kroppen ser ut (cm altså). Du har hatt en fantastisk nedgang. Kjempeflink!
Og det er jo ikke en kortvarig diett vi holder på med her. Det er jo en livsstilsendring - og da er det fantastisk at du har klart å begynne å trene. Syns du har vært kjempeflink!

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

For å trøste meg selv har jeg nå tømt kleskapet og prøvd alle klærne jeg ikke fikk på meg sist sommer. De passet, så noe har jeg gjort riktig. Har sett her inne at noen stopper å gå ned når de drikker kaffe, har blitt en del kopper i helgen. Får håpe det er bare det..
Prøver igjen neste uke

Ingenting er bedre enn når klærne som var for små plutselig ikke er det lenger. Herlig følelse. Trist for meg at jeg har kvittet meg med alle klærne som var for små, så nå går jeg rundt i en bukse som ser ut som jeg har lånt av noen andre...

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:24   #908
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Håper det bare var maten i går som gjorde deg dårlig i dag, pruttilutt, ønsker deg masse god bedring, stooor trøsteklem

Mange som har gode resultater denne uke, både på vekten, på mål og på å komme inn i klær, gratulerer alle sammen! Vi er flinke her inne, er vi ikke

Min veiedag er i morgen, litt spent på om nedgangen fortsetter..... I dag har jeg ikke helt greid å få i meg nok fett ser jeg på diett.no, så jeg må finne meg en feeeet kveldskos å innta før dagen er omme. Liker godt fet mat jeg, så finner nok alltids på noe.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:25   #909
Angemi
Juniormedlem

Angemi sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Angemi er på en erverdig vei

For en dritt dag Må bare klage litt... Kranglet med min kjære, kom på jobb litt shaky og finner ut at jeg skal jobbe med en helt ny en. Følte virkelig ikke for å smile å å være hyggelig, ville bare grave meg ned og være aleine, men måtte jo bare bite tennene sammen og gjøre det jeg skulle. Nå er det litt over 1 time igjen av et skikkerlig laaaaaaaangt og utrolig energikrevende skift. Gleder meg på en måte til å komme hjem, men ikke helt fordi det som skjedde tidligere ligger som en klump i magen enda.

I tilegg har jeg prestert en drittdag, når det gjelder mat. Orket rett og slett ikke tanken. 3 kopper fløtekaffe og 0 vann helt til kl 17. Etter det 125g grillribbe, med grønn salat og 1ss rømme + 120g bringebær med litt fløte (jada trøstespising) og 50g sukkerfri sjokkolade (mer trøstespising).. har klart å få i meg max 7,5dl vann.. Søtsug på topp og energi på bånn

Sorry den sure tonen, men måtte få det ut, orket ikke ha all dritten inni meg selv lenger.

Gammel 14-06-11, 20:32   #910
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Angemi, her.

For en dritt dag Må bare klage litt... Kranglet med min kjære, kom på jobb litt shaky og finner ut at jeg skal jobbe med en helt ny en. Følte virkelig ikke for å smile å å være hyggelig, ville bare grave meg ned og være aleine, men måtte jo bare bite tennene sammen og gjøre det jeg skulle. Nå er det litt over 1 time igjen av et skikkerlig laaaaaaaangt og utrolig energikrevende skift. Gleder meg på en måte til å komme hjem, men ikke helt fordi det som skjedde tidligere ligger som en klump i magen enda.

I tilegg har jeg prestert en drittdag, når det gjelder mat. Orket rett og slett ikke tanken. 3 kopper fløtekaffe og 0 vann helt til kl 17. Etter det 125g grillribbe, med grønn salat og 1ss rømme + 120g bringebær med litt fløte (jada trøstespising) og 50g sukkerfri sjokkolade (mer trøstespising).. har klart å få i meg max 7,5dl vann.. Søtsug på topp og energi på bånn

Sorry den sure tonen, men måtte få det ut, orket ikke ha all dritten inni meg selv lenger.

til deg. Selv om det føles jævlig, så er dessverre slike dager også en del av livet. Gå hjem og få snakket ut med kjæresten, da føler du deg helt sikkert bedre etterpå. Når det gjelder maten, så setter du en strek over denne dagen og starter som vaanlig igjen i morgen.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:44   #911
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Åkjære, så mett jeg er.

Har akkurat spist (skal jeg si slukt?) 2 av lavkarbomuffinsene dine.
Mett ja!!
Men så godt da gitt'.

Yum-yum!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:45   #912
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Æsj, krangling er skikkelig ødeleggende for motivasjonen...alt annet også egentlig...
Håper dere får ordnet opp så fort du kommer hjem!

Nysgjerrig nok: det vanligste er å ligge på 1g protein pr kg ønsket kroppsvekt. Vet du noe om hvor du har lest det med halvparten Pruttilutt? Kanskje innen en eller annen streng form for diett?
Jeg er også høy, 181cm, og tenker også at jeg kommer til å være fornøyd om jeg kommer ned til 80 igjen. Veide 73-75 før jeg fikk barn, men jeg har ikke det som et absolutt mål.

Har vært og sett på datteren min spille fotballkamp i dag (de vant ), og vi feira etterpå med å gå på McDonald's. Jeg kjøpte en cola zero og kosa meg med, visste at jeg hadde lavkarbopizza å kose meg med når jeg kom hjem Det er ikke så vanskelig når man har bestemt seg

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 20:53   #913
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Har akkurat spist (skal jeg si slukt?) 2 av lavkarbomuffinsene dine.
Mett ja!!
Men så godt da gitt'.

Yum-yum!

Ja, de er gode! Fadern, det var jo dét jeg skulle lage i kveld. Bare lagt på sofaen i dag... Helt slått ut.

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Nysgjerrig nok: det vanligste er å ligge på 1g protein pr kg ønsket kroppsvekt. Vet du noe om hvor du har lest det med halvparten Pruttilutt? Kanskje innen en eller annen streng form for diett?

Åhjelpes, jeg må nesten få litt tid på meg, for hvor jeg har lest det er vanskelig å si, men jeg har lest det her i forumet. Mulig det er som du sier, at det er en del av et strengere regime, og det er jo det jeg følger. Mer egenkomponert, da. Etter en rævva dag i går så havner jeg i dag på godt og vel 1200 kcal og 101 g fett, 65 g protein og 12,8 karb (skyr). Sånuvel. 76% f, 22% p og 4% k.

Gammel 14-06-11, 20:54   #914
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

til Angemi Ydmykhet og standhaftighet går hånd i hånd. <3

Gammel 14-06-11, 21:26   #915
bente1
Seniormedlem

Angående Proteiener: Noen sier 1-1.5g pr kg normalvekt (hvis man ikke trener mye) Noen sier 1-1.5g pr kg fettfri kroppsvekt (dvs 25% under normalvekt). Tror derfor man er ok ved å ta utgangspunkt i 1g pr kg nomalvekt hvis man kun har litt mosjon og ikke ikke trener mye. Man skal jo heller ikke ha for lite proteiner, for da bryter man ned muskelmasse, og hvis man bryter ned muskelmasse senker man forbrenningen. Passe nivå med proteiner er altså bra - hverken for mye eller for lite

Gammel 14-06-11, 21:54   #916
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Angående Proteiener: Noen sier 1-1.5g pr kg normalvekt (hvis man ikke trener mye) Noen sier 1-1.5g pr kg fettfri kroppsvekt (dvs 25% under normalvekt). Tror derfor man er ok ved å ta utgangspunkt i 1g pr kg nomalvekt hvis man kun har litt mosjon og ikke ikke trener mye. Man skal jo heller ikke ha for lite proteiner, for da bryter man ned muskelmasse, og hvis man bryter ned muskelmasse senker man forbrenningen. Passe nivå med proteiner er altså bra - hverken for mye eller for lite

Innser jo at halvparten av ønsket vekt er latterlig. Jeg er en storreist kvinne med benbygning som krever muskler, og jeg har ikke spesielt feminine trekk, så noe muskler må jeg ha. Tror jeg legger meg rundt 1 g pr kg, det blir 80. Da må bare fettandelen bli høyere

Gammel 14-06-11, 21:56   #917
KarboMamma
Medlem

KarboMamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
KarboMamma er på en erverdig vei

Nå blir det mine deilige pannekaker med masse deilig bacon.

Fristerinne, nå ble jeg fysen på de der pannekakene igjen... enda jeg har spist en hel røre i dag! Nei, jeg greide ikke å spare noen nemlig.... NAM!

KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:01   #918
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Fristerinne, nå ble jeg fysen på de der pannekakene igjen... enda jeg har spist en hel røre i dag! Nei, jeg greide ikke å spare noen nemlig.... NAM!

Hihi. Med forbehold. Skal legge inn oppskrift og dobbelsjekke innholdet, men de ingrediensene jeg bruker inneholder jo ikke akkurat mange karbohydrater fått litt tillitt til diett.no,men det er jaggu bare litt...

Lasta forøvrig ned en app til telefonen i går! Søk opp "næringsinnhold", jenter! Kjekt å ha på butikken!

Gammel 14-06-11, 22:05   #919
bente1
Seniormedlem

Hadde egentlig tenkt meg ost til kveldskos for å få karber og masse fett, men guuuuuud nå fikk jeg lyst på de lappene jeg også mmmmmm

Hehehe : Må ha en kjapp sjekk på diett.no at jeg ikke kommer fo høyt på karbene, og så - vips på kjøkkenet og lage lapper

Gammel 14-06-11, 22:05   #920
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Jeg har laget meg dagens meny for i morgen på Diett.no.
Men proteininnholdet ble for høyt, og fettinnh. ikke høyt nok, til tross for smør, majones, laks, egg og bacon osv.....
Nå står jeg helt fast med å få økt fettet.
Hjelp, hva skal jeg spise for ikke øke proteinet samtidig ?

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:10   #921
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg har laget meg dagens meny for i morgen på Diett.no.
Men proteininnholdet ble for høyt, og fettinnh. ikke høyt nok, til tross for smør, majones, laks, egg og bacon osv.....
Nå står jeg helt fast med å få økt fettet.
Hjelp, hva skal jeg spise for ikke øke proteinet samtidig ?

Majones,majones, aioli, aioli, cocosa i kaffe, cocosa i te, avocado, baconost på jalapenos-kjeks-ost-kalldethvaduvil

Gammel 14-06-11, 22:33   #922
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Her er altså min kveldskos Frokostmuffinsene mine

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sandrasfrokostmuffins.jpg (175,5 KB, 14 visninger)

Gammel 14-06-11, 22:39   #923
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Majones,majones, aioli, aioli, cocosa i kaffe, cocosa i te, avocado, baconost på jalapenos-kjeks-ost-kalldethvaduvil

Da må jeg se å få kjøpt meg Cocosa.
Sånne kjeks kan jeg iallefall få laget meg....
Takk for tipset. Stoler alltid på at jeg får svar fra deg Pruttilutt !

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 23:18   #924
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Da må jeg se å få kjøpt meg Cocosa.
Sånne kjeks kan jeg iallefall få laget meg....
Takk for tipset. Stoler alltid på at jeg får svar fra deg Pruttilutt !

Hyggelig
Hva med hjemmelaget eggesalat? Fortreffelig godt på kjeksen

Gammel 15-06-11, 05:48   #925
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
Rikkem0r er på en erverdig vei

God morgen=)
Endelig får jeg satt meg litt ned, det var deilig!=)
Har ikke hatt no særlig matlyst idag jeg, men får nå i meg litt=)
Frokost:18:00 2-3 ganske små skiver med kald skinkestek(tror jeg) med salat med agurk og fetaost ved siden av..
Lunsj: 24:00 En nakkekotelett med salat med agurk, litt tomat og fetaost og vanlig ost, med olje fra fetaosten og smelta smør på koteletta og 2 blomkålbusker..
Ender alltid opp med å kaste en del av maten min da.. Jeg er utrolig dårlig på å få hodet til å forstå hvor mye magen egentlig vil ha.. Men fiskene må jo ha mat de og
Noen liter vann får jeg i meg hver dag.. Tror jeg ofte havner rundt 3 liter en plass Så innbiller jeg meg at magen må si ifra om at den må ha no mer snart.. Pleier jo å være rimelig sulen på denne tia i alle fall
Jeg har fått lest gjennom tråden og altså, men det er så mange timer siden at det har blitt litt borte for meg..
Men alle med nedgang og cm som forsvinner Og det gjelder også alle som møter store fristelser og klarer å stå imot
Jeg holdt på å ende opp med spaghetti til lunsj idag jeg fikk heldigvis skjerpet meg nok til at jeg ikke tok det.. men når jeg så de dumme nakkekottelettene(som jeg ikke er glad i, for jeg liker best rent kjøtt ikke fett og slintrer) og torsk ved siden av... ja da så spaghetti bolognese veeeldig godt ut! men jeg spiste jo nakkekottelett da- til og med fettet! det gikk jo greit
Nå må jeg nesten komme meg ut igjen, men håper alle får en suuuper dag=)=)=)

Sist redigert av Rikkem0r : 15-06-11 kl 06:01.
Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.