Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bare noen tips (før du gir opp?)...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-06-07, 14:58   #101
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...

Opprinnelig lagt inn av BS2, her.

hehe, det er bra jeg har pørvd det du har gjort nå i 5 dager og på hofte, midje,bryst og lår har jeg mistet 14 cm, moro men vekta står på det samme.. men er konstant kvalm. Noe du kjenner til eller?

Njæ... Konstant kvalm er jeg ikke! Men det hender seg... Mye fett vettu!! Da er det bare å pøse innpå med vann, vann og atter vann!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 20:35   #102
ainkie
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Alder: 53
ainkie er på en erverdig vei

Holder ut, men har ikke vært flink til å spise nok desverre.... Har vært en fryktelig stressende uke med mange timer mellom hvert måltid.Men eier nå 79 kg.

ainkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 20:36   #103
ainkie
Juniormedlem

Medlem siden: May 2007
Alder: 53
ainkie er på en erverdig vei

Veier 79 kg skulle det stå Gir meg ihvertfall ikke

ainkie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 16:30   #104
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Da er jeg klar for å prøve en Lokkebif-uke Starter opp imorgen og holder på til over helgen iallefall - spennende å se om jeg klarer meg på minimalt med gr.saker. Dagsmenyen min de første dagene vil se sånn ut:

F: 75 g kjøttdeig og 1-2 egg
L: 1-2 kyllinglår/0,5 kylling/karbonadekake/annet kjøtt og litt salat
M: biff/lammekjøtt med litt brokollimos.

Men hva med bacon-crisp - er det lov??

Gammel 06-06-07, 16:34   #105
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.

Men hva med bacon-crisp - er det lov??

Njæ... Litt av og til kan du kose deg med!
Isåfall; kjøp av de små posene, som heter "gammeldags bacon-ettellerannet"

-35 kilo er jeg stolt av
Gammel 06-06-07, 17:23   #106
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Njæ... Litt av og til kan du kose deg med!
Isåfall; kjøp av de små posene, som heter "gammeldags bacon-ettellerannet"

Det var de jeg tenkte på - da kjøper jeg inn noen sånn for å ha noe å ty til dersom snoke-syken melder seg .

Gammel 06-06-07, 17:30   #107
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nett, her.

Det var de jeg tenkte på - da kjøper jeg inn noen sånn for å ha noe å ty til dersom snoke-syken melder seg .

Gjør det!!

Og lykke til!!

-35 kilo er jeg stolt av
Gammel 06-06-07, 22:48   #108
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Jeg har bestemt meg for å ta en skikkelig Lokkebiff, og kutte alle søtstoffene jeg er så ekstremt avhengig av fra mandag.

Om ikke dette får kiloene til å renne av har du skylda, lokkebiff!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 22:54   #109
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Jeg har bestemt meg for å ta en skikkelig Lokkebiff, og kutte alle søtstoffene jeg er så ekstremt avhengig av fra mandag.

Om ikke dette får kiloene til å renne av har du skylda, lokkebiff!

OMG....
Men det er farsken meg greit!!! Men da må ikke DU jukse heller!!

-35 kilo er jeg stolt av
Gammel 06-06-07, 23:07   #110
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

OMG....
Men det er farsken meg greit!!! Men da må ikke DU jukse heller!!

Jeg setter min ære (vi nordlendinger står ved vårt ord)i å greide dette. Veidag mandag, da er det akkurat en uke siden jeg startet dette. Så skal vi se hva dette gjør med vekta.Mandag er iallefall startdagen!

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 18:28   #111
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Nå er snart første dag unnagjort - og dette går strålende

Eneste er at jeg er ekstremt sulten, kunne sikkert spist 300 g biff til middag, men det fikk være nok med ca 125 g + 50 g brokkolimos og hjemmelaget kryddersmørr - også masse Farris da. Til frokost har jeg ferdigstekt kjøttdeig som jeg blander sammen med 1-2 egg og 1-2 ss olje + salt og pepper, et par runder i micro'n og vips - en enkel og god frokost.

Lunsjen og mellommåltidet idag var rester etter middagen igår: marinerte kyllingbryst + 30 g salat.

Har sikkert hivd innpå 4-5 l vann idag + 1,5 l Farris.

Morgendagens meny blir nok mye lik dagens, bare at jeg har med meg 2 kyllinglår til lunsj og en biff-bit til mellommål. Forstetter med litt salat og brokollimos for å få litt variasjon.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Tips til mat før en skikkelig fest? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 20 03-03-07 19:45
gir opp snart..... nita58 Ketolysekuren 17 03-11-06 09:58
Jeg gir opp!!! Iset Lavkarbo generelt 26 07-09-05 22:09

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.