Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor er dere!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-08-04, 00:50   #1
Marit
Medlem

Marit sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 57
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Hvor er dere!

Hvor er dere alle sammen, blir helt matt av att det er en til+ meg her hele tiden.

Natta alle sammen tror jeg.

Gammel 30-08-04, 09:39   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

God måren Marit!

Jeg sovnet lit før 20 i går kveld jeg... så jeg sov.....
Ser også på statistikken for forumet at det er mest aktivitet på ukedagene med onsdag og torsdag som topp, og minst aktivitet p lørdagene tett etterfulgt av søndagene...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-08-04, 18:56   #3
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Er et nattdyr jeg også,men prøver å ta meg litt sammen på det området

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-04, 19:43   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Marit

Hvor er dere alle sammen, blir helt matt av att det er en til+ meg her hele tiden.

DA var jeg i senga mi og sov (mer eller mindre) søtt.
er jeg på jobb og skulle ikke vært pålogget her engang !!

Dessuten liker ikke gubben at jeg sitter på nettet om natta - usosialt sier han *fnis*

Gammel 30-08-04, 21:25   #5
Marit
Medlem

Marit sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 57
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Dessuten liker ikke gubben at jeg sitter på nettet om natta - usosialt sier han *fnis

Samme her, blir nok litt sinna fordi jeg er flinkere enn han tror jeg!

Gammel 03-09-04, 01:30   #6
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå er det jeg som spør:

HVOR ER DERE??

så ensomt her jo...

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-09-04, 02:30   #7
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Logga meg på nå jeg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klarer dere det! Marit Lavkarbo generelt 11 22-08-04 16:00
Trenger råd fra dere karbojunkies... HP Barns kosthold 8 21-07-04 10:57
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 12:02
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.