Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Svært aktiv, men går lite nedHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svært aktiv, men går lite ned15 cm er jo kjempemye!! Ihvertfall på under to måneder!
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svært aktiv, men går lite ned
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Svært aktiv, men går lite ned1500 kalorier prøver jeg å holde meg på, for å være sikker på at jeg får ett kaloriunderskudd. Jeg vet jeg har gått ned en del liksom, men når jeg ser meg i speilet, ser jeg ikke en dritt, bortsett fra at ræva er mindre |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Svært aktiv, men går lite ned"Kaloriunderskuddet" ditt er for stort. Øk med 500 - 1000kcal pr dag. Disse bør komme fra protein og fett, ikke karbohydrat. Og fra ordentlig mat, men det sier seg selv... |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
![]() |
Sv: Svært aktiv, men går lite nedBulldog er ikke helt enig med deg der, 1500 er mer enn nok. Det viktigste er hva du spiser, og du trenger ikke trene deg i hel. 2-3 timer HØY INTENSITET? er du gal, kutt det ut. Drop jogginga, spinning og elipsemaskin. Gå å spurt mer heller i 30 min så fyker fettet av deg. Et program som er kanon er gå 1 min, spurte 30 sek, gå 1 min osv. i 20-30 min. Jo bedre trent du blir jo mindre blir pausene. Ikke for å kritisere men aerobic trening er ikke bra, det øker stresshormonet for mye som gjør at kroppen holder på fette. Men som bulldog sier, hva er det du spiser? det er KEY |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min
![]() |
![]() |
#7 |
Gjest
|
Sv: Svært aktiv, men går lite ned
I forhold til aktivitetsnivå er 1500kcal altfor lite. Det vil antageligvis medføre vekttap, men vil over tid kunne skape problemer.
Jeg vet ikke om spurter er ideelt for en person med mer enn 30kg overvekt, men intervalltrening støtter jeg fullt ut |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Aktiv CLA og Ketolysedietten | emma1 | Informasjon | 1 | 08-05-08 11:06 |
Aktiv omega 3 | Fridolina | Kosttilskudd | 8 | 07-11-06 21:33 |
vita pro aktiv | nøtta | Lavkarbo generelt | 1 | 07-04-06 10:48 |