Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

En sprekk

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-06-09, 18:25   #1
Prøverigjen
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Prøverigjen er på en erverdig vei

En sprekk

Jeg hadde en sprekk på søndag, spiste en hamburger med brød og salat med mais og hele pakka, og toppet det hele med en korneis etterpå. Hvor lenge skal jeg straffes for dette? Hvor lang tid tar det normalt å komme i ketose igjen? Null utslag på stix'n i dag også....
Vet det blir lenge til neste sprekk!

Prøverigjen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 18:29   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: En sprekk.... :(

Det er veldig individuelt, alt fra 0- 2-3-4 dager...

Meeen, ikke tenk på det eller straffe deg for dette. Bare fortsett i god tralt
Snubla har vi alle gjort. Sett det på konto for erfaring

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 18:30   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: En sprekk.... :(

Signerer Gerd. De fleste av oss har snubla, bare fortsett med riktig mat og ikke bry deg så mye om stixene, du går ikke fortere ned i veket av de i allefall.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 11:24   #4
nonta
Medlem

nonta sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
nonta har en fantastisk aura rundt segnonta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En sprekk ...

Jeg er blant de som faller for fristelser av og til..Jeg kategoriserer sprekkene som "forsinkelser" :-)Jeg kommer raskere igang igjen hvis jeg trener. Da får du raskere forbrent karbohydratene som har lagret seg vettu.(For eksempel gå en lang gåtur med noen bratte bakker i..)
Jeg spiste også burger og is på søndag, he he..

nonta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 02:51   #5
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: En sprekk ...

I dag har jeg tenkt på hvor forskjellige vi er alle sammen... Jeg har vært i ketose hele tiden, og ikke hatt noen sprekk, men i går var jeg på fest og tenkte at jeg da kom til å gå ut av ketose. Jeg spiste det vi fikk servert, og jeg tenkte at det får gå denne ene gangen siden det er fest. Heldigvis var det både kjøtt, grønnsaker, ost og mye olje, men jeg spiste også pasta, potet og mye dessert.. Tok en stix senere, og var helt sikker på at jeg ikke fikk utslag, men det gjorde jeg! Var selvfølgelig glad for det, men så rart da Morgenen etter hadde jeg til og med gått ned en halv kg. Stixen ble tatt over to timer etter at jeg spiste, og jeg hadde drukket mye den dagen - til og med mye hvitvin, likører og martini... Var en litt lang gåtur hjem - kanskje det var det som "reddet" meg?

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprekk sara Lavkarbo generelt 4 15-04-09 11:03
Sprekk ... K`s choice Ketolysekuren 2 22-08-08 09:29
Sprekk! trude.lutt Dr Lindbergs 1 30-04-08 18:25
Sprekk Grovsnus Generell diskusjon 11 21-03-08 23:50
Sprekk Viclin Fase I 1 15-06-07 02:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.