Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hei på dere!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-07-09, 22:52   #1
Frk.Sunshine
Juniormedlem

Frk.Sunshine sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Nord Trøndelag
Alder: 38
Frk.Sunshine er på en erverdig vei
Smile

Hei på dere!

Er ny her og har tenkt å begynne med ketolysekuren iløpet av uken vill jeg tro. Skal på veiledning til en spes.ut. sykepleier (henvist gjennom lege) i området hvor jeg bor på torsdag.

Har prøvd eurodiet før (2 år siden), kom meg ned til 75 kg, men der stoppet den, og har heller krøpet sakte men sikkert oppover igjen på disse to årene med bare tull mat og en graviditet

Gleder meg egentlig til å begynne på den nye "livsstil endringen", og særlig når man får spise mat, og ikke pulver!

Så nå er spørsmålet om jeg skal begynne å trappe ned med "nei" mat til dagen er kommet, eller bare hoppe rett i det!?

Frk.Sunshine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 23:02   #2
Janis
Medlem

Janis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Hei på dere!

Velkommen, velkommen

Det spørs hva du "kan" om ketolyse?Det lønner seg å lese boken. Her inne er det maange gode råd å få også.
Jeg forberedte meg litt, og mens jeg gjorde det, så sluttet jeg med "nei" mat som brød, pasta, ris og frukt. Holdt meg til kjøtt, kylling, fisk og grønnsaker (mest brokkoli og blomkål)
Dette er i grunn ikke så vanskelig, regner med du har lest en del her, så ikke vanskelig å hoppe i det heller

Gikk ned masse forrige gang jeg gikk på ketolyse. Så ble jeg fornøyd, og gravid igjen... og veier med enn det jeg noensinne har gjort. Dvs gjorde. Har gått ned endel nå.

Gled deg til å delta her, det er mange veldig kunnskapsrike mennesker her inne.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 23:13   #3
Frk.Sunshine
Juniormedlem

Frk.Sunshine sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Nord Trøndelag
Alder: 38
Frk.Sunshine er på en erverdig vei

Sv: Hei på dere!

Kan vell egentlig ikke så mye om ketolyse, men har vell forstått hva det går ut på etter å lest en del inne her! Regner med jeg får mer informasjon på torsdag.

Vet ikke om jeg skal bestille boken nå, eller om jeg skal vente til torsdag. Vet egentlig ikke noen ting om hvilket opplegg hun jeg skal til har. Kan jo hende hun har boken til salgs.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut? Iselilja Lavkarbo generelt 12 09-07-09 19:45
Fersking som trenger litt hjelp fra dere som vet hva dere driver med charri Induksjonen 12 14-04-09 19:27
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08
Hvordan fant dere ut hvilken filosofi dere skulle følge? Titti Lavkarbo generelt 18 24-11-06 11:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.