Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Trenger tips til en ny start!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-11-09, 12:48   #1
Kates
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Kates er på en erverdig vei

Trenger tips til en ny start!

Jeg startet på Lindbergs i begynnelsen av januar og klarte å bli kvitt en del frem til april. Gikk ned 9 kg den første tiden der.
Så skjedde det myyyye på hjemmefronten og det var vanskelig å være 100% fokusert. Det løsnet litt i sommer og jeg gikk ned 2 kg til.
Men nå har det stoppet helt her. Uansett hvor flink jeg er med maten og hvor mye jeg trenger så står vekten helt stille!!!!
Hva gjør jeg galt??

Jeg spiser veldig variert og riktig føler jeg selv. En typisk dag for meg matmessig er:

Frokost: Youplai dobbel 0% eller 0.1 % med mye soyaflak eller 2 store egg med agurk, tomat og paprika til. (Jeg står opp mellom 4 og 5 hver dag så det er alt jeg klarer på den tiden.

Mellommåltid 1 (når jeg kommer på jobb): Youplai youghurt eller Fedonbar. En liten neve mandler.

Lunch: Omelett, gryterett rester eller salat med kylling/tunfisk/skinke. En skjelden gang i bland 2 skiver rugbrød (dansk type) med egg, skinke eller karbonade.

Mellommåltid 2: Gulrøtter, Fedonbar, yoghurt eller cottagecheece med blåbær til.

Middag: Fisk, kylling eller svinekjøtt med grønnsaker, gryteretter med karbonadedeig, bønner og grønnsaker.

Kvelds: Youplait dobbel 0% eller 0.1% med soyaflak, en frukt o.l.

I helgene blir det ting som egg og bacon til frokost på søndager osv.
Kaffe er max 1 kopp om dagen, brus kun 1-2 glass i helgene (da pepsi max eller andre light brus) og jeg drikker 2-3 liter vann daglig.

Jeg trener jevnlig 5-6 dager i uken. Intervall trening, går turer, sykler, styrke osv.

Hva gjør jeg galt????

Tips og råd tas i mot med STOOOOOR takknemlighet!!!!

Sist redigert av Kates : 06-11-09 kl 12:51. Årsak: Redigert tekst.
Kates er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt start-hjelp nebell Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 10-09-09 10:08
Trenger hjelp til start på Fedon Lindabtn Dr Lindbergs 13 09-03-09 14:34
Trenger litt råd til en fin start :) mesajenta Spørsmål og svar 0 30-06-08 01:47
Ny her, trenger noen start-tips mens jeg venter på boka Emmy Ketolysekuren 14 03-01-08 19:22
Atkins og start. Trenger hjelp. sjuggerpløm Atkins kosthold 1 18-11-07 23:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.