Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Er dette en diett?hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: prøver alt
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en diett?Anbefaler deg å lese om lavkarbo - sånn at du får sett deg litt rundt i de forskjellige retningene. Men å kalle det en diett blir vel feil. Dette er/skal/bør være en livstilsendring - intet mer - intet mindre |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en diett?Om du ikke spiser korn/mel, poteter, ris, pasta, sukker, rotgrønnsaker eller mais begynner du å nærme deg lavkarbo ja. Om du spiser alt av rent kjøtt/fugl/fisk/skalldyr,egg, oljer, meieriprodukter (smør,ost, rømme, fløte, cottage cheese) samt salater og grønnsaker som vokser over jorda er det helt lavkarbo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Høy protein-diett kontra høy fett-diett | Maja | Kostholdsfilosofier | 16 | 13-01-10 21:03 |
Dette med søtningsmiddel, sukkerarter ol, forstår ikke dette helt jeg! | bella donna | Spørsmål og svar | 3 | 12-06-09 22:30 |
Mulig dette er feil forum for dette spm. (ticker) | Momsa | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 26-08-08 23:36 |
Fedon"diett" eller Atkins diett? | haukhe | Spørsmål og svar | 2 | 01-11-07 21:40 |
Er dette en bra diett? | amerdal | Fase I | 3 | 20-07-06 21:33 |