Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Væskeansamling i kroppen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-04-10, 21:40   #1
Gerde
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Gerde er på en erverdig vei

Væskeansamling i kroppen

Hei er det noen der ute som har erfaring med veskeopphopning på ketogen
kost 15-20 gr karbo pr. dag! Kjempeglad for tilbakemelding!

Gerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldman Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:42   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Veskeansamling i kroppen

Jeg samler veldig lett vann.. men det hjelper når jeg holder meg unna kunstig søtning.

Gammel 16-04-10, 10:27   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Dersom man drikker for lite, vil kroppen holde på vannet alt den makter og det gir ødemer. Jo mer vann inn, jo mer vann ut!

Ellers er det mange som spiser en del salt mat når de spiser ketogent. Det er også en grunn til vann i kroppen!

Er det en helt nyoppstått tilstand og du ikke finner ut hvorfor, bør du snakke med legen din om det. Hardt for kroppen, særlig hjertet, å pumpe rundt på alt for mye væske!

Gammel 16-04-10, 11:01   #4
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Hadde mensen forrige uke og vekta viste faktisk 10 kg mer enn jeg er, så det var ett ganske så sjokk faktisk! Samler mye vann da antakelig, men ellers har jeg ikke det problemet, for jeg drikker mye vann.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 11:06   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

10kg???
Det er bare ikke mulig!

Gammel 17-04-10, 00:03   #6
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

vekta viste faktisk 10 kg mer enn jeg er

Oj, jeg trodde mine 2kg opp over natta var mye!

Gammel 10-05-10, 20:39   #7
Gerde
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Gerde er på en erverdig vei

Takk, for tilbakemeldinger på veskeansamlinger, må nok antagelig leve med det en stund til, til vekta skikkelig begynner å bevege seg nedover

Gerde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldman Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Uro i kroppen, og magevondt Almar Lavkarbo generelt 5 01-08-09 21:51
Kroppen er rar Nussenasse Lavkarbo generelt 11 04-09-08 19:32
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? Photobscura Lavkarbo generelt 26 04-05-08 22:43
Kroppen føles syk MizzEve Ketolysekuren 5 15-08-07 20:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.