Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 56
![]() |
Paranøtter og avocadoHei, jeg spiser ingen former for brød, men liker å ta en avocado og 5-6 paranøtter når jeg ikke gidder eller ikke har mulighet til å lage varm mat eller lage salat, kan fort bli 2 avocado og 10-12 paranøtter i løpet av en dag, kan paranøtter og avocado være ødeleggende for vektnedgangen? Feks i går spiste jeg omelett med ost og skinke til frokost, 1 avocado og 6 paranøtter til lunsj, stekt laks med bacon, 1 stekt avocado og ruccolasalat med ost og rømme til middag,6 paranøtter og bacon til kvelds |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paranøtter og avocadoJeg vil ikke tro at det skulle være noe problem i seg selv, men ettersom du har egenkomponert som kostholdsfilosofi så er det litt vanskelig for meg å vite hvordan du spiser ellers. På ketogent kosthold er det lite mening i mellommåltider, da man spiser få og næringstette måltider som holder en mett lenge, mens på et mer Lindberg-retta kosthold er det helt kosher. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 59
![]() |
Sv: Paranøtter og avocadoJeg er veldig glad i paranøtter og har spist 10-12 stk pr dag over lengre tid. Har nettop vært hos legen. Jeg fører nøye dagbok over all mat jeg spiser. Paranøttene har gjort at jeg fikk for mye magnesium i kroppen! Så jeg ville vært forsiktig med de nøttene.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 56
![]() |
Sv: Paranøtter og avocadoOk, takker for svar, skal halvere nøtteinntaket Sist redigert av scubadoo : 04-04-11 kl 10:40. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Paranøtter | Lemen | Spørsmål og svar | 24 | 23-08-11 22:45 |