Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvordan er denne ukeplanen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-04-11, 15:05   #1
lottesinverden
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
lottesinverden er på en erverdig vei

Hvordan er denne ukeplanen?

Jeg har lagd en ukeplan med hva jeg skal spise denne uken. Hva syes dere? Noe som burde tas bort/legges til???
Er veldig usikker på proteinshaken. Har aldri drukket det før, og er usikker på når jeg skal ta den

Vedlagte filer
Filtype: doc ukeplan uke 14.doc (21,5 KB, 51 visninger)
Trening i mai: 180 min
lottesinverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (prøver meg på ketolyse) Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 21:41   #2
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvordan er denne ukeplanen?

Opprinnelig lagt inn av lottesinverden, her.

Jeg har lagd en ukeplan med hva jeg skal spise denne uken. Hva syes dere? Noe som burde tas bort/legges til???
Er veldig usikker på proteinshaken. Har aldri drukket det før, og er usikker på når jeg skal ta den

Der var det ikke mye fett, gitt...

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 21:47   #3
Bixi
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Bixi er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av lottesinverden, her.

Står at du prøver deg på Ketolyse, og det jeg har fått med meg ang ketolyse er vel at det skal være myye mer fett. Smør, rømme, fløte, majones og så videre. Til alle måltid. Fordelingen skal vel være ca 70e% fett, correct me if im wrong, og dette er vel langt under det er det ikke?

Bixi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:02   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Det er jo ikke ketolyse med masse knekkebrød, fullkornspasta og bønner? Og hvor er fettet?! Jeg hadde nok sultet på den menyen der er jeg redd...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 22:38   #5
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sorry - vil ikke si det er noen ketolysemeny. Hvor er fettet?? Og pasta, knekkebrød og melon hører ikke til der....

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan er denne frokosten? lottesinverden Spørsmål og svar 1 04-04-11 13:12
Ukeplanen min - er den godkjent? Charlotte88 Generell diskusjon 3 04-11-10 08:06
Hvordan ser denne fordelingen ut? Kamelen Ketolysekuren 4 23-09-10 20:22
Hvordan er denne sjokoladen? Atkinsmadde Spørsmål og svar 13 22-08-10 23:33
Ketolyse på DVD - hvordan er denne? Cornelia Ketolysekuren 5 02-10-09 05:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.