Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Hvordan er denne ukeplanen?Jeg har lagd en ukeplan med hva jeg skal spise denne uken. Hva syes dere? Noe som burde tas bort/legges til???
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er denne ukeplanen?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Hvordan er denne ukeplanen?
Står at du prøver deg på Ketolyse, og det jeg har fått med meg ang ketolyse er vel at det skal være myye mer fett. Smør, rømme, fløte, majones og så videre. Til alle måltid. Fordelingen skal vel være ca 70e% fett, correct me if im wrong, og dette er vel langt under det er det ikke? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er denne ukeplanen?Det er jo ikke ketolyse med masse knekkebrød, fullkornspasta og bønner? Og hvor er fettet?! Jeg hadde nok sultet på den menyen der er jeg redd...
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er denne ukeplanen?Sorry - vil ikke si det er noen ketolysemeny. Hvor er fettet?? Og pasta, knekkebrød og melon hører ikke til der....
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan er denne frokosten? | lottesinverden | Spørsmål og svar | 1 | 04-04-11 13:12 |
Ukeplanen min - er den godkjent? | Charlotte88 | Generell diskusjon | 3 | 04-11-10 08:06 |
Hvordan ser denne fordelingen ut? | Kamelen | Ketolysekuren | 4 | 23-09-10 20:22 |
Hvordan er denne sjokoladen? | Atkinsmadde | Spørsmål og svar | 13 | 22-08-10 23:33 |
Ketolyse på DVD - hvordan er denne? | Cornelia | Ketolysekuren | 5 | 02-10-09 05:54 |