Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2005
![]() ![]() |
Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!På lørdag var jeg på min første behandling for å fjerne tattisen på ryggen, og jeg har tråkket litt lenger enn jeg vanligvis gjør utenfor intimsonen og postet et helt innlegg med masse bilder her! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Også den fine tatoveringen da! Hvorfor vil du fjerne den ? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Jepp, den var superfin. Blir spennende å følge med, den blekna mye på bare en behandling.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Den er faktisk ikke bleka like mye som det kan se ut som, men det skal vist gå gradvis |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 47
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!spennende å følge med på prosjektet ditt Sist redigert av halkatlala : 11-04-11 kl 22:53. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!
Takk for det |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 64
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Sier som halkatlala jeg.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Kul blogg du har! Satt og leste en hel del |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Fyttigrisen det så vondt ut! Huffhuffhuffhuffhuff....jeg har en på armen jeg så gjerne vil fjerne. Tok den på impuls, på bryllupsreise med eksen, så uff nei....jeg kunne godt tenke meg på gjøre noe med den da, lage ny tattis. Men min kjære nåværende mann blir lei seg av tanken, så...ikke har vi råd heller (selv om tilbudet du fikk var rimelig!). Den blir nok der en stund til.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() ![]() |
Takk takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
Alder: 56
![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Mine tatoveringer er minner om diverse hendelser i livet, så de blir aldri slettet, tror ikke det er mulig å fjerne så store tatoveringer heller, men jeg skjønner at man kan bli lei av en tatovering som kansje ikke betyr noe spesielt og kansje hører til en annen periode av livet.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() ![]() |
Du får følge med og se hvordan resultatet blir da, så går det jo ann å spare. Er dessuten mye man kan gjøre på en tattovering da, som regel billigere og |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Lykke til med fjerningen, blir spennende å se det endelige resultatet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen!
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Fordi han hater tatoveringer...og han vil ikke at den jeg har skal bli enda mere synlig. Men jeg tror neppe jeg gidder å fjerne den, tror aldri jeg får råd til det. Så får bare leve med det.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!spennende! har selv en katastrofe av en 18-år-og-opprørsk tatovering på skuldra som jeg veldig gjerne vil bli kvitt. Siden det er på skuldra så er jeg opptatt av at arr etc skal være minst mulig! Følger derfor spent med på dette! ps: er det sponset blogginnlegg?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Det er ikke sponset! Men jeg vurderer å få til litt sponsing om jeg trenger flere enn tre behandlinger som jeg nå har betalt for, for det har jeg faktisk ikke råd til! da vil jeg gå rundt med en halvbleika tattis, og det er jo ikke akkurat bra reklame, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Håper du skriver om det er vondt i dagene etter behandlingen, om det blir skorpe/skurv/arr etc og om 3 behandlinger er nok. antall behandlinger er vel avh. av hvordan tatoveringen er (noen er kanskje dypere enn andre?). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
![]() ![]() |
Jeg tenkte å ta bilde og fortelle en uke av gangen, så skriver ett innlegg på fredag tenker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Nå har jeg postet nye bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 38
![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Når skal du ta neste behandling? Spennende å se hvordan det går! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Her er nye bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2011
![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Det er en ganske stor forandring! hvor mange behandlinger skal du ta i alt før den er borte? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
![]() ![]() |
Det er helt sant! Likevel angrer jeg ikke på at jeg tok den, den serberte meg lenge nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min første laserbehandling for fjerning av tatovering - bilder!Spennende å se! Jeg har en skjeiv en på ryggen jeg kunne tenkt meg å fjerne, men til den prisen får den bare være der.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fjerning av direktelinker | Distrea | Informasjon | 11 | 04-01-09 13:26 |
når fjerning av dobbelpost | Distrea | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 23-03-08 13:47 |