Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Økologisk kjøtt?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-06-05, 11:27   #1
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Økologisk kjøtt?

Noen som vet hvordan man får tak i økologisk kjøtt? Helst fugl; kylling og kalkun?

Gammel 21-06-05, 16:04   #2
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Gå på rypejakt.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 23-06-05, 14:32   #3
anexiel
Gjest

Eller gjør som meg, bo på gård ^^

http://www.gronnhverdag.no -tror du kan få svar på end el ting der and økologiske "ting å tang"

Svar med sitat
Gammel 23-06-05, 21:45   #4
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av anexiel

Eller gjør som meg, bo på gård ^^

Jeg gjør det!!! ... det hjelper ikke, har ikke 'kapasitet' til dyr. Har bare noen bier som lever sitt eget liv ..

Takk for linken! Skal studere den nøye.

Opprinnelig lagt inn av Krisitan

Gå på rypejakt.

Hva slags ryper jakter du
- jeg sørger i hvertfall for en halv elg om høsten.

Gammel 23-06-05, 21:55   #5
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

eksosryper var en favoritt i yngre dager Nei jeg jakter ikke, føler ikke behov for å drepe. Men jeg kjenner mange som går på jakt og det syns jeg er bra.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 29-06-05, 22:55   #6
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Stangekylling

205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 29-06-05, 23:16   #7
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

www.debio.no skal du finne noe. Jeg prøvde denne linken, men klarte ikke å bruke den: http://www.debio.acos.no/rapport3.asp

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 15-07-05, 13:50   #8
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Stangekylling

Takk for tipset!

http://www.stangekylling.no/

Oversikt oger butikker som fører stangekylling og masse deilig oppskrifter!

Og her kan man finne lokale matprodusenter

http://www.norskgardsmat.no/

Gammel 15-07-05, 21:43   #9
Zoë
Medlem

Zoë sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 54
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Har sett økologisk kyllingkjøtt på Meny Champion.

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kostplan uten kjøtt - hjelp! Spirea Dr Lindbergs 3 02-05-07 20:19
Usikre helseeffekter av økologisk mat mofe Nyheter / media 1 06-02-06 01:19
Hvor mye kjøtt? Isagel Induksjonen 9 19-03-05 21:23
Hvor mye kjøtt i døgnet? Billa Lavkarbo generelt 6 27-09-04 18:43
Hvor mye kjøtt i maten? Nooria Barns kosthold 3 15-04-04 20:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.