Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mens jeg venter på boken har jeg noen spørsmål?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 18:50   #1
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Mens jeg venter på boken har jeg noen spørsmål?

Denne helgen hadde jeg rett og slett glemt å kjøpe inn meierismør til steking så har derfor brukt olivenolje til denslags, er det ok?

Plutselig meldte svigers sin ankomst og jeg hadde ingenting å by på siden det meste av snacks er brent og kastet her i huset Jeg hadde jo bøttevis med egg og fløte så defor tenkte jeg at jeg skulle lage vaffler av cocosmelet jeg har kjøpt på helsekosten.
Hadde ellers olje og litt bakepulver og bittelitt splenda i røren. De ble fullstendig umulig å steike. Har ikke cocosmel "bindemiddel" i seg.? Hadde mange egg i og røren ble tilslutt temmelig tykk men den hang ikke sammen uansett. Satte seg fast i jernet og jeg blei til slutt surHva gjør jeg nå tenkte jeg ,svigers kommer om en liten time, fint

Jeg bestemte derfor å prøve med litt fiberhusk i å steke dem på pannen som lapper og det gikk heldigvis men det tok jo fort litt lengre tid enn mitt dobble vaffeljern. Så derfor til spørsmålet må man alltid ha fiberhusk i for å få det til å henge sammen når man baker. Hva gjør dere andre?
En annen ting er at jeg hadde som sagt ikke meierismør så tok derfor soft smør på lappene mine og, er det greit eller? Inneholder jo minimalt med karber ihvertfall. Så med mindre det er noe annet så skjønner ikke jeg hva som kan være galt. Bruker jo mest mulig fett til vanlig men vanlig soft er jo fett så det holder det vell innimellom, eller?
Beklager mange spørsmål men det er vel derfor vi har et slikt forum og, det hadde jo blitt litt kjedelig hvis alle satt på hver sin tue med ketolyseboken og ikke spurte om noe man lurer på

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 20:36   #2
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Mens jeg venter på boken har jeg noen spørsmål?

Ingen som kan svare? Ser mange har lest tråden men kanskje dere er like fersk i gamet som meg

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 23:35   #3
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 43
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Mens jeg venter på boken har jeg noen spørsmål?

Jepp, ganske fersk (1 mnd) Har ingen aning, hehe, har ikke prøvd å lage noen ting med fiberhusk Men olje kan du hvertfall bruke!

Håper du får bedre svar av noen som har mer peiling

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 01:04   #4
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Mens jeg venter på boken har jeg noen spørsmål?

Ikke noe problem å bruke fiberhusk. Jeg har ikke prøvd å lage vafler/pannekaker uten fiberhusk eller jbk, så vet ikke hvordan det funker. Jbk - johannesbrødkjernemel, fint tykningsmiddel du kan bruke i sauser også. Men jeg syns fiberhusk er fint, pakka varer lenge!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på ketolyse - noen spm mens jeg venter på boken Adventure Ketolysekuren 1 22-11-09 20:45
Mens jeg venter på boken, trenger jeg noen svar Bentejenta Ketolysekuren 5 04-01-09 18:00
Mens jeg venter på boken - mengdeoversikt? karbolia Ketolysekuren 3 28-04-08 10:44
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Et par spørsmål, mens jeg venter på Ketolyse boken nita58 Ketolysekuren 6 12-09-06 11:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no