Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Stiv i nakken og vondt i hodet

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 09:03   #1
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Stiv i nakken og vondt i hodet

jeg er helt stiv i nakken og har vondt i skuldrene og hodet. mest bak i hodet. har hatt det i over en uke nå. til å begynne med trodde jeg bare at jeg hadde ligget i en dum sovestilling og blitt stiv, men det går jo ikke over så da er det nok noe annet.
er det noen som vet om det kan skyldes mangel på vitamineer eller noe? jeg tar ikke ketolyse kosttilskuddene, men tar vanlig multivitamin fra helsekosten samt magnesium og omega3.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:06   #2
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Jeg er ikke sikker på om mitt svar er fornuftig,men jeg tok magnesium jeg hadde kjøpt på apotek,har byttet nå til ketolysemagnesiumen,fordi jeg har fått inntrykk av at det er den jeg helst bør bruke siden den inneholder forskjellig sammensatt magnesium (?) siden vi alle er forskjellige. Jeg føler en liten bedring selv.. Men vet som sagt ikke om dette er et fornuftig svar og gi deg,jeg ville bare svare

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 13:11   #3
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

takk for svar
jeg dro til legen i dag og fikk tatt en hel haug med prøver på vitaminer, mineraler og kolesterol. så da blir det spennende å se hva svaret blir. (kolesterol tok jeg bare for morroskyld, for det er så mange som mener jeg får for høyt kolesterol av å spise så mye fett. tipper jeg ligger på normalen der, jeg)

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 18:51   #4
Mocca'en
Juniormedlem
 
Mocca'en sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 49
Mocca'en er på en erverdig vei

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Interessant spm, dette har jeg hatt også denne uken. Stiv nakke, vonde skuldre og hodepine. I tillegg har jeg verket nedover ryggraden. Venter spent på å se om det kan ha noe med vitamin/mineral mangler. God bedring

Mocca'en er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - heller mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-03-11, 20:13   #5
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Prøvd å ta av bhen? Jeg blir nemlig slik fra tid til annen av enkelte av bhene mine...det eneste som hjelper er å være bhfri, og det hjelper ekstra å ha en snill mann som kan kna litt vonde skuldre.

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 12:08   #6
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

sjelden jeg bruker bh, og det er flax for jeg har ingen mann men det hender jeg får dattera mi til å gå litt fram og tilbake på ryggen min.
og- ja. spendt på prøvene, jeg også. får sikkert ikke noe svar før på tirsdag, men skal si fra om resultatene så fort jeg får dem

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 12:19   #7
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Fikk et råd av nevrologen min at jeg skulle ta 600mg magnesium pr dag for stive nakke og skuldreSå kanskje prøve å ta litt ekstra

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 16:36   #8
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

da øker jeg til 600. er værdt et forsøk mens jeg venter på prøvene

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 16:44   #9
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Dette har jeg vært plaget med et par uker nå også. Skikkelig slitsomt. Men da skal jeg jammen prøve å kjøre på med magnesium og se om det hjelper!

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 16:54   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Eller så kan det være noe som går.. Unga mine har lenge klaget over stiv nakke og vondt i hodet. Og jeg vet om flere.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:16   #11
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

ja, kanskje det er noe som går. hadde vært fint det da, så går det jo over av seg selv

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 18:08   #12
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Eller så kan det være noe som går.. Unga mine har lenge klaget over stiv nakke og vondt i hodet. Og jeg vet om flere.

Men da skulle det vel ikke vare i ukevis? Jeg er i kjempefin form, bortsett fra det med nakke/skuldre og hode.
Tok magnesium i sta, og syns allerede hodet føles lettere

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 18:36   #13
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

Opprinnelig lagt inn av mama67, her.

Men da skulle det vel ikke vare i ukevis? Jeg er i kjempefin form, bortsett fra det med nakke/skuldre og hode.
Tok magnesium i sta, og syns allerede hodet føles lettere

Så bra!! Skal jammen gi unga magnesium til kvelds. Magnesium er et vidundermiddel, jeg har boksen på nattbordet mitt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 17:49   #14
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stiv i nakken og vondt i hodet

da har jeg fått svar på prøvene. alle vitaminer og mineraler var bra bortsett fra for høyt jernlager. og så ble jeg veldig overrasket da jeg hadde for høyt kolesterol men legen min er for lavkarbokostholdet mitt og mente jeg kunne fortsette med det vi ble enige om at jeg ikke trengte å ta piller for det, og at jeg skulle ta nye prøver om noen mnd.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FRYKTELIG vondt i hodet Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 10 02-11-08 01:49
Jeg har så vondt i hodet! Kiera Lavkarbo generelt 3 01-05-08 23:16
Vondt i hodet Pelen Ketolysekuren 5 18-02-08 14:12
Vondt hodet? leil Ketolysekuren 10 21-06-06 18:04
Vondt i hodet Nanett Lavkarbo generelt 3 10-11-04 19:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no