Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dere som "bare" skal gå ned 5-10 kg - har dere gode tips?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-11, 12:16   #1
Sus Scrofa
Juniormedlem
 
Sus Scrofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 21
Sus Scrofa er på en erverdig vei

Dere som "bare" skal gå ned 5-10 kg - har dere gode tips?

Heisann

Jeg har BMI på litt over 25 tror jeg. Ønsker å gå ned noen kg, men et absolutt maks er 10 kg. Er storfornøyd om jeg går ned 5-6 kg egentlig.

Har lest mange steder at disse kiloene er de vanskeligeste, og at det er vanlig å slite litt med å komme seg ned på "matchvekt" når man ikke er så mye over.

Er nesten litt frustrerende å se på at kjæresten raser nedover i vekt, mens jeg står på stedet hvil

Så: Lurer på om dere har noen gode tips til hva jeg kan gjøre? Er det bare å smøre seg med tålmodighet og holde ut eller?
Hva har dere andre gjort for å gå ned de siste kiloene før den "perfekte" vekta?

Takker for alle gode tips!

__________________
Start 8.aug 2011: 74.8kg
Ny start 17.juni 2013: 68.2kg
Mål: 63kg
Vekt nå (19.06.13): 67.8kg
Nedgang/oppgang: -0.4kg
Sus Scrofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har dere noen "gulrot" i enden når dere har nådd målet deres? Helene M Ketolysekuren 40 08-11-10 21:06
Skal kutte ut Pepsi max og trenger bare at noen skal si "LYKKE TIL!" MinMort Ketolysekuren 64 05-06-10 19:27
Dere "treningsguruer", kan dere ta en titt på dette? Kakeåndsen Trening 13 08-08-09 23:42
hva tror dere er "best" av disse alternativene(ang holde ketosen el ikke i helga) h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 8 31-08-08 22:46
Hvor setter dere inn disse "tickerne" dere har? Lindis Generell diskusjon 5 27-08-08 09:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no