Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hva er lurt å spise etter trening?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 19:55   #1
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Hva er lurt å spise etter trening?

Hva spiser dere etter trening og hvorfor?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:32   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva er lurt å spise etter trening?

Først drikker jeg en proteinshake, med en gang etter også spiser noe med en salig blanding av trege karbohydrater, fett og protein. Men du lurer kanskje mer på hva folk som er i ketose spiser? Du bør fylle på med proteiner for oppbygging og fett for energi F.eks avocado med rekesalat? Eller oste og skinkeruller sånn med en gang, hvis du ikke orker lage deg et måltid? Egg og bacon? Egentlig hva som helst, tror jeg. Lavkarbobrød med proteinrikt pålegg osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:37   #3
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Hva er lurt å spise etter trening?

Nada. Spiser ikke før neste måltid og ingenting som er i sammenheng fordi jeg har trent. Drikker bare vann

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:47   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva er lurt å spise etter trening?

Det er i grunn lurt å få i seg noe innen kort tid etter trening, da det vil bremse ned restitusjoen noe veldig om det går for lang tid Lurest er det å spise noen innen en halvtime, da kroppen er mye mer mottakelig for næring da enn ellers.

http://iform.nu/trening/mat-og-treni...-etter-trening

Interessant lesning (hvis man ser bort i fra karboanbefalingene)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 21:56   #5
mona80
Juniormedlem
 
mona80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Fræna kommune
Alder: 43
Innlegg: 19
mona80 er på en erverdig vei

Sv: Hva er lurt å spise etter trening?

viktig for musklene å få i seg næring etter trening. grovbrød/lavkarbobrød med makrell i tomat feks er veldig bra og godt :-)

__________________




Startvekt: 30.07.11 : 71 kg
mona80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert/fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Viktigheten av å spise rett etter trening Licota Trening 9 18-09-11 14:10
Er dette lurt å spise på ketolyse? 2011-slank? Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 18-01-11 23:13
Spise før eller etter trening? Idamor Trening 5 26-08-10 07:50
Mat etter trening Tidligere bruker Trening 39 27-02-07 12:33
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no