Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Mc Donalds...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-05, 17:28   #1
nanban
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 11
nanban er på en erverdig vei

Mc Donalds...

Hei alle sammen!
Har vært skikkelig uheldig siden sist og fått dobbel-sidig lungebet. Går derfor både på antibiotika og kortison som øker blodsukkeret etc... Veldig dumt siden de to første ukene gikk så bra.(-5kg) I tillegg har jeg nå fått mens, og da er jeg vanligvis ca.3kg opp i vann, så jeg nekter å veie meg før etter uke 5 eller noe.
Siden jeg er syk og det er en fantastisk unnskyldning, fant vi i fam. ut at vi skulle ha burgermiddag i helgen. Jeg kjøpte en Mc Toast, og spiste alt utenom brødet-altså dressing,ost, salat og burger. Hva tror dere om dette? Jeg tror burgeren er rent oksekjøtt, men jeg vet jo ikke hvor søt dressingen er,-og i og med at jeg nå ikke slår ut på stiks osv. uansett pga. medisiner, så kan jeg jo ikke "måle" det heller..
Jeg fortsetter kostholdet selv om det kanskje er nytteløst mens jeg går på kortisontab., men hvordan det går vet jeg ikke...
Litt deppemelding, men blir sikkert glad en annen dag.

nanban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 17:44   #2
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Mc Donalds...

Jeg vet ikke hvor mange karber det er i den dressingen, men det kan da umulig være veldig mange, i alle fall ikke i den mengden som er på en burger. Ellers er jo alle ingrediensene helt greie!

Syns du var flink jeg, og jeg syns ikke minst at du skal unne deg litt lettvintmat når du er syk!

God bedring!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 18:43   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mc Donalds...

Å stakkars deg
Er du syk så er du syk. - og noe må du jo spise. Tror ikke det er så farlig med McDonalds innimellom ...
Her kan du gå inn for å sjekke http://www.macdonalds.no/ Velg "Maten vår" fra menyen og "Næringsinnhold, så får du en oversikt over hva den inneholder.

Håper du blir frisk snart da - og IKKE vei deg før en uke etter at mens og medisiner er ferdig !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-11-05, 20:20   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Mc Donalds...

God bedring!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 00:14   #5
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Mc Donalds...

salaten med dressing er ca 18 khd jeg siser dette litt innimelom .... for det første fordi mc donalds er så greit og lettvint når man er på farta også er det jo ikke helt galt !!

sendte en mail til de jeg med litt forskjellige spørsmål .... men nå kom jeg på at jeg burde spørre om de har lavkarbo mat i tankene jaja det gjør jeg neste gang

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-11-05, 18:03   #6
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Mc Donalds...

i dag fikk jeg mailen .... og ja all kylingen i alle salatene inneholdt vist gluten

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Donalds Fantastiske Kylling Nille Middag 23 09-02-09 12:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no