Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-11, 23:04   #1026
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Bare lurer; vektnedgangen min er så fin nå, vil det endre seg om jeg tar en teskje udos om dagen? Jeg har stående en flaske, men tør ikke innføre noe nytt i frykt for at kroppen skal reagere feil. Kan det skje?

"Kan": ja. Man kan ikke utelukke noe.
Tror jeg det?: nei.


Når du går ned tror jeg at du har fin balanse og at du også vil takle en ts Udo's. Meg gir den iallfall fin effekt på huden. Og spesielt mot nupper, virker det som.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 08:43   #1027
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei!
Har en Udos hjemme nå, og den smaker dritt... mye sterkere smak på den enn de andre jeg har hatt. Vet ikke om den er harsk eller hva den er, jeg - klarer ikke og kjenne igjen de forskjellige vonde smakene. MEN er det noen som vet om den blir dårlig hvis den evt er harsk? Da mener jeg om de gode virkningene forsvinner, eller kan man bare fortsette og ta den om man takler smaken?

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 08:50   #1028
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hei!
Har en Udos hjemme nå, og den smaker dritt... mye sterkere smak på den enn de andre jeg har hatt. Vet ikke om den er harsk eller hva den er, jeg - klarer ikke og kjenne igjen de forskjellige vonde smakene. MEN er det noen som vet om den blir dårlig hvis den evt er harsk? Da mener jeg om de gode virkningene forsvinner, eller kan man bare fortsette og ta den om man takler smaken?

Min er skikkelig sterk og ekkel når den er nyåpnet og smaker mindre og mindre... Så jeg tror rett og slett lukten/smaken av "surt høy" luftes ut.

Tipper din også er sånn om den er nyåpnet.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 10:13   #1029
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hei!
Har en Udos hjemme nå, og den smaker dritt... mye sterkere smak på den enn de andre jeg har hatt. Vet ikke om den er harsk eller hva den er, jeg - klarer ikke og kjenne igjen de forskjellige vonde smakene. MEN er det noen som vet om den blir dårlig hvis den evt er harsk? Da mener jeg om de gode virkningene forsvinner, eller kan man bare fortsette og ta den om man takler smaken?

Var flaska helt tett og er holdbarheten lang? Er det linfrøolje du ikke liker lukten av, kanskje? Den lukter ikke og smaker ikke godt. Kanskje det har kommet mye av den oljen i din flaske. Men linfrøolje er supersunt, da.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 10:29   #1030
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg mener å ha lest at når olja er harsk mister den helsefremmende effekten og kan tvert i mot være usunn å ta. Noen som har utsyllende info her?

Jeg kvitter meg i hvert fall alltid med harsk olje, men jeg må innrømme at jeg har problemer med å kjenne om Udo's er harsk eller ikke fordi den linfrøolja er så distinkt og jeg syns den minner litt om harsk smak/lukt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 11:06   #1031
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Takk for svar folkens!
Klarer noen og beskrive en harsk smak? Skal prøve og kjenne etter litt nøyere i kveld, men det er nok mer at den er sterkere i smaken. Jeg klarer ikke og svelge den alene, så jeg må ha den i munnen en stund til jeg har fått tak i vannglasset. Da har jeg kjent den tydeligere enn tidligere. Lukten er ikke så fremtredene egentlig, så da er det kanskje at det er mer linfrø olje eller noe slik..
Flasken er ikke gammel, tror den var tett, hadde ikke lekket noe av den vertfall.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 11:37   #1032
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Harsk smak er litt som dårlige nøtter, og så lukter det ... ehh, harskt . Men jeg syns Udo's smaker dårlige nøtter uansett. Hvis den ikke lukter noe vondere og ikke er gammel så er den sikkert helt fin

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 11:40   #1033
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har bare vært borti harskt smør og harsk makrell... Det var ikke likt, men veldig tydelig at det ikke var fristende å spise.
http://www.mollers.no/c-91-Hvilke-ma...r-harske-.aspx
http://www.mattilsynet.no/regelverks...ne_oljer_96244

Sitat:

- Det enkleste du kan gjøre for å oppdage om oljen er harsk, er å knekke en kapsel og lukte og smake på innholdet før du spiser det. For omega-3 kosttilskudd tappet på flaske er det ikke et problem å oppdage harskhet, sier Line Ruden.
Er harskningsstoffer skadelige for mennesker?
Det finnes svært få publiserte vitenskapelige studier som sier noe om hvor mye harskningsstoffer som finnes i omega-3 kosttilskudd med fiskeolje. Det finnes også svært få publiserte vitenskapelige studier av hvilke effekter harskningsstoffer har på menneskers helse.
- De få studiene som er gjort på mennesker gir ikke grunnlag for å konkludere. Grunnen er at studiene er gjort med planteoljer, ikke marine oljer. Det er heller ikke gjort langtidsstudier på mennesker, og det er kun sett på helseeffekt av harske oljer rett etter et måltid, sier Ruden.
Basert på den meget begrensede vitenskapelige informasjonen som er tilgjengelig, konkluderer VKM med at det er noe bekymring knyttet til jevnlig inntak av omega-3 kosttilskudd som inneholder harsk fiskeolje.
- Sjekker du lukten fra tranflasken eller knekker kapselen og smaker og lukter på denne, kan du enkelt finne ut om oljen er harsk, sier Ruden.

Riktignok gjelder dette for tranolje, men jeg vil tro at linfrøolje oppfører seg på samme måte...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:04   #1034
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Linfrøolje blir faktisk fort harsk, men udosen er tilsatt antioksydanter for å unngå det. Den harske smaken har mange møtt på ved gamle hasselnøtter. Dt smaker stramt og surt når det er ille.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:22   #1035
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Grunnen til at Udos skal oppbevares i kjøleskap er jo at den harskner raskt i romtemperatur.. Alle helsekoster jeg har vært på har oppbevart den i kjøla da, men man vet jo ikke sikkert hvor lenge den kan har ligget i f.eks. et romtemperert lager, spes. hvis den er kjøpt på nettet. Eller hvis den har brukt laaang tid i posten. Ellers så KAN det jo skje produksjonsfeil med alle matvarer som kan gå ut over holdbarheten..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 12:26   #1036
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ja, iherb bruker jo flere uker på å frakte den, har jeg tenkt på.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:12   #1037
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Den harske smaken har mange møtt på ved gamle hasselnøtter. Dt smaker stramt og surt når det er ille.

Det er sant. Gamle valnøtter smaker skikkelig bittert og ekkelt ...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:12   #1038
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Holdbarheten er faktisk en del lengre så lenge flasken ikke er åpnet, men så fort den er åpnet går holdbarheten raskt ned.

Jeg har aldri opplevd at Iherb brukermange uker på å sende olje, tror jeg hører til sjedlenhetene (og at man er uheldige om det skjer. Dessuten er det ikke Iherb som bruker lang tid, men post og toll) og har alltid fått friske oljer der ifra.

Fiskeoljer er jeg derimot skeptisk til for de smaker jo høgg selv om det blir sagt at de ikke er harske. Jeg har nemlig smakt fersk fiskeolje (eller tran om du vil, dvs olje fra ferks, nykokt torskelever) og det har distinkt transmak men smaker langt i fra så jævli som tran. Dessuten går jeg og "hilser" på tran hele dagen ( tungt fordøyelig??) det gjør je gikke med Udos.

Jeg har ikke hatt noen vektnedgang ved bruk av Udos/Cocosa, men hud og hår har aldri vært så fin (niks mer røde nupper) så jeg fortsetter med mine daglige doser

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:23   #1039
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg mistenker makrell i tomat å være harsk, jeg, fordi den hilser på meg hele dagen. Men jeg har ikke spist det på maaaange år nå.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:26   #1040
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg mistenker makrell i tomat å være harsk, jeg, fordi den hilser på meg hele dagen. Men jeg har ikke spist det på maaaange år nå.

Det har jeg aldri opplevd. Men fet fisk kan virke sånn selv om den er fersk også.... Og trankapsler. Jeg begynte å ta omega3-kapslene før mat og siden har jeg aldri hatt problemer med dem.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:32   #1041
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det er sant. Gamle valnøtter smaker skikkelig bittert og ekkelt ...

Ja valnøtter har jeg lest blir fort gamle/harske. Må oppbevares i kjøleskap nøtter, og spises opp fort etter åpnet boks/pose. Tahini er utrolig god når den er fersk. Den fra Monki er alltid god, men det finnes to andre merker med gråfarget tahini som er harsk og smaker deretter. På lavkarbo passer det best å spise rå tahini fra Metin(i tyrkersjapper bl.a) fordi den er flytende og har lite karbo (10,81, som ikke er mye med tanke på hvor lite man bruker. Som saus på kylling er det sinnsykt godt. Men husk masse salt på den ellers blir det tamt).Den er god når du blir vant til dn rå smaken. Monki og mange nadre har ristet frøene i tahinien, da blir tahinien tørrere og mindre næringsrik.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:32   #1042
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Fiskeoljer er jeg derimot skeptisk til for de smaker jo høgg selv om det blir sagt at de ikke er harske. Jeg har nemlig smakt fersk fiskeolje (eller tran om du vil, dvs olje fra ferks, nykokt torskelever) og det har distinkt transmak men smaker langt i fra så jævli som tran. Dessuten går jeg og "hilser" på tran hele dagen ( tungt fordøyelig??) det gjør je gikke med Udos.

Dette viser jo bare hvor forskjellig folk er i smaken. Jeg syns ikke tran smaker vondt i det hele tatt, og opplever ikke selv at jeg hilser på den hele dagen (tar den på tom mage).

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 14:23   #1043
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Ja valnøtter har jeg lest blir fort gamle/harske. Må oppbevares i kjøleskap nøtter, og spises opp fort etter åpnet boks/pose. Tahini er utrolig god når den er fersk. Den fra Monki er alltid god, men det finnes to andre merker med gråfarget tahini som er harsk og smaker deretter. På lavkarbo passer det best å spise rå tahini fra Metin(i tyrkersjapper bl.a) fordi den er flytende og har lite karbo (10,81, som ikke er mye med tanke på hvor lite man bruker. Som saus på kylling er det sinnsykt godt. Men husk masse salt på den ellers blir det tamt).Den er god når du blir vant til dn rå smaken. Monki og mange nadre har ristet frøene i tahinien, da blir tahinien tørrere og mindre næringsrik.

Hva tror du om valnøttene man får kjøpt i dagligvareforretninger da, som har ligget i romtemperatur lenge? Står jo ikke på om de er rå eller ikke, men at boksen skal oppbevares kjøling.. Så ligger de jo i hylla med bakevarene på alle matbutikker..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 16:55   #1044
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Hva tror du om valnøttene man får kjøpt i dagligvareforretninger da, som har ligget i romtemperatur lenge? Står jo ikke på om de er rå eller ikke, men at boksen skal oppbevares kjøling.. Så ligger de jo i hylla med bakevarene på alle matbutikker..

Jeg synes de smaker bra i poser, men best i hermetikkbokser. men det som forbauser meg er matvarebutikker som selger løse nøtter i svær sekker. Jeg var dum nok for noen år siden, kjøpte løse pistasjnøtter en varm sommer, å my God. Det var masse insekter i de!!!!Seriøst. Og selvsagt blir det fort harskt slik åpent. Uvettig av eierne. Typisk å se i innvandrersjapper det der.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 21:50   #1045
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Hei!

Jeg har ikke vært så flink til og ta oljene regelmessig til at jeg kan komme med noe fasit på om de norske varene er bedre enda, MEN jeg kan fortelle at Iherb Udosen gikk på hue og RÆ.... ut da jeg åpnet og sammenlignet med den norske. Den skulle nok I K K E smake og lukte som den gjorde for og si det sånn. Den jeg kjøpte fra helsekosten derimot var nesten helt nøytral både i lukt og smak, så da kanskje prosjektet blir lettere igjen.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 22:10   #1046
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

jeg synes ikke den fra iherb smaker så dæskla ufint som folk skal ha det til, jeg ok, den smaker ikke jordbær, men den går nå ned

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 22:13   #1047
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Den første jeg hadde gjorde heller ikke det, men den siste var DRØY!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 06:06   #1048
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har egentlig ikke noe å tilføye, bortsett fra å rapportere at jeg fortsatt ikke har fått årets vinterpanne. 99% sikker på at det er den daglige Udo's-dosen som er ansvarlig. Har tran-glugget meg gjennom vintrene før uten at det har syntes på denne måten...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 08:52   #1049
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Har egentlig ikke noe å tilføye, bortsett fra å rapportere at jeg fortsatt ikke har fått årets vinterpanne. 99% sikker på at det er den daglige Udo's-dosen som er ansvarlig. Har tran-glugget meg gjennom vintrene før uten at det har syntes på denne måten...

Jeg har også gitt opp Udo's for magefett, men fortsetter for å holde meg nuppefri. Jeg merker antydning til tørrhet nå, men ikke særlig mye og kun på hendene. Har også slurvet noen dager, så det kan ligge noe der også.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 00:23   #1050
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Måtte tygge på en slik UDo kapsel, og fy f.... den smakte jævlig. Gruer meg litt til å drikke oljen om den smaker like ille. men på den annen side, så spiste jeg jo stekt maur med smørsukker også en periode. Så jeg klarer nok venne meg til smaken tenker jeg

Helt ot: Stekt skogsmaur med smør (mye smør) og sukker er faktisk ikke så ille....

Åja, det glemte jeg, synes også at huden er bedre, men ikke fåt noen effekt på magefettet enda (har dog ikke så mye magefett heller så jeg forventer ikke mirakler der)

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no