Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Stevia og ekstrakter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-04, 20:42   #1
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Stevia og ekstrakter

Nå har jeg sittet og leita gjennom forumet en god stund, men jeg finner ikke noe sted hvor man får tak i Stevia! Før kunne man jo kjøpe det på helsekost, men nå er det slutt med det, så hvor skal jeg få tak i det da, da? Jeg har aldri kjøpt det før. Er jeg nødt til å bestille fra utlandet??? Hva er prisen da, og hvilke "tillegg" (toll osv) må jeg forvente?

Og jeg var innom helsekosten (sunkost tror jeg) i nærområdet, og de hadde ikke HØRT om vanilje og mandel EKSTRAKT engang. Bare om essenser. Jeg vil jo gjerne bruke det som er mest naturlig for kroppen min, men når jeg ikke finner det noe sted.... Jeg får bare leite i flere butikker, eller evt be dem bestille inn! (vanilje og mandel ekstrakter selges på helsekost, ikke sant? bare så jeg ikke tar feil, for det blir litt pinlig....hihi)

anyone?

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-04, 23:52   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Stevia er det visst bare noen få som har noe igjen av. Tror HP visste om noen ?

Ekstrakter, - sitron, appelsin, vanilje, har jeg kjøpt hos: Middelthon Engros AS:
Randabergvn 134 4027 Stavanger Tel: 51 83 95 00 Faks: 51 83 95 01, ...

Middelthon på Tasta altså !

kanskje de sender til deg om du ringer dem ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-11-04, 11:24   #3
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

OI! kjempe! det passer jo ypperlig! jeg skal jo hjem til stavanger i jula, så det er ikke noe problem å stikke innom tasta! Takketakk!

Det går ikke an å bestille stevia noe sted da??? Er litt skeptisk til å bestille fra utlandet, da jeg er redd ekstra avgifter osv...

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 17:11   #4
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

*bringe tråden opp igjen*


Er det noen som kan anbefale et nettsted hvor jeg kan bestille Stevia fra? Helst Stevia ekstrakt pulver fra KAL (er det ikke dette du anbefaler HP???). Vil gjerne bestille fra et sted jeg ikke får trøbbel med forsendelse og betaling, at noen har brukt det før, og mener man kan stole på stedet.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-04-05, 22:52   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

jeg har kjøpt stevia ekstrakt herfra: http://www.stevia-de.com/
(denne)

Rask levering, smaker godt!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-04-05, 21:14   #6
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Tusen takk HP!

You're the best!!!

*bestiller*

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-11-05, 19:11   #7
spira
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2005
Alder: 58
Innlegg: 2
spira er på en erverdig vei

Sv: Stevia og ekstrakter

Hei dere,

Jeg har akkurat meldt meg inn i detta forumet. Og så kom jeg til å lese om at dere leter etter Stevia i Norge.

Jeg skjønner at jeg er litt sent ute, men det kan jo hende det er av interesse enda.

Stevia er å få i gamlelandet enda det, men nå som kosttilskudd til dyr pga. EU-fanden. Ta en titt på www.probiotika.no. Der selger de Stevia så det gviner.

Det skal visst være det samme produktet som ble solgt i helsekost tidligere. Bare nå med nytt navn. Jeg har testa det, og det smaker akkurat som det skal. Har forsøkt begge produktene de har. Er man ikke vant til konsentrert steviosid vil jeg anbefale Sweet Stevia-produktet, for det er lettere å dosere. Men Ren Stevia-produktet er klart det billigste. Men det er ekstremt konsentrert, så pass på.

Forøverig ta en også en titt på: http://stevia-online.org Masse nyttig info.

spira er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-12-05, 21:57   #8
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Stevia og ekstrakter

Spira: Tusen takk! gjett om jeg ble glad nå! får bare håpe at smaken er ok. Jeg får prøve små pakninger først.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stevia Kristian Generell ernæringsdebatt 54 18-09-11 22:51
Heistad gele, stevia og splenda... elian Lavkarbo generelt 4 22-06-05 22:51
Skaff Meg Stevia!!!!! elian Lavkarbo generelt 2 19-08-04 13:24
Stevia Nille Lavkarbo generelt 0 22-05-04 10:18
Dosering av Kal Stevia Zoë Lavkarbo generelt 1 16-05-04 19:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no