Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nicket ditt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-04-12, 14:59   #26
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Det finnes jo eldgamle tråder som er i farta. Middagstråden, lunchtråden, frokosttråden osv. Det er jo ikke en uting å heller holde slike gamle, veldig generelle, tråder i gang, synes jeg. Men gjør ikke noe om noen starter nye heller..

Å svare på eldgamle, ikke så generelle spørsmål ser jeg ikke helt poenget med, der i mot.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 15:57   #27
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nicket ditt

Jeg ville brukt et annet nick da jeg reg. meg for flere år siden, men det var opptatt Så da ble det hva jeg følte for akkurat der og da og det var LIVSGLEDE over et nytt og bedre liv med sunn mat

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 17:44   #28
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Nicket ditt

Jeg var rett og slett litt fantasiløs da jeg registrerte meg her. Det lå sikkert en brokkoli på benken eller noe.

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:16   #29
FruFrydenstrup
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: I et lite hus :)
Innlegg: 9
FruFrydenstrup er på en erverdig vei

Sv: Nicket ditt

Jeg elsker tegneserien om familien Frydenstrup og jeg føler meg som fruen innimellom

FruFrydenstrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:44   #30
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nicket ditt

Det var akkurat passe vimsete.
En egenskap som kanskje ikke er min mest fremtredende, men som jeg øver meg på.
Vil bli bedre på å si LaLa til ting

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 18:57   #31
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Nicket ditt

Tilnavnet Tiger fikk jeg for mange år siden av en jeg flørta med, og siden har alle (inkludert mamma) adoptert det.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 20:57   #32
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nicket ditt

Mener jo , alstå synser, jo ustanselig noe.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 21:01   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Jeg heter Kanutten fordi jeg aldri har likt Kanutten og Romeo Clive!

Jeg må være en av de få her i verden som IKKE har sans for Anne Cath..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 22:55   #34
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Nicket ditt

Mitt er en kombinasjon av begynnelsen på fornavnet og og slutten på mellomnavnet mitt (uttale, ikke skrivemåte).

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 23:56   #35
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Nicket ditt

Jeg kaller meg Løvetann (eller fru Løvetann) fordi jeg alltid har likt løvetannblomsten, og identifiserer meg med den.
Jeg har nemlig stort sett vært ganske blid og smilende, selv om livet på mange måter har vært stritt. Jeg liker at løvetannen kan presse seg opp gjennom asfalten og blomstre …

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 00:40   #36
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Nicket ditt

ftdmia = Fresh to death in MIA (Miami)

inspirert av Jersey Shore


(I mangel på noe bedre)

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 09:04   #37
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Nicket ditt

Happy Girl fordi jeg egentlig alltid er en ganske så glad og positiv person

Må se lyst på livet selv i motgang

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:43   #38
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Nicket ditt

Har laga nicket ut fra navnet mitt + at jeg har en tendens til hamstring + fødselsår. Men jeg er nok ikke alvorlig ramma av fenomenet hamstring, sammenligna med det jeg har sett i serien "Syke samlere" på tv.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:45   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Jada greit det Carisma. Det finnes sikkert tusen tråder om samme tema. Men nederst så får jeg opp tråder som er 7-8-9 år gamle. Litt artig å høre med de som er her nå. Å ikke for mange år siden. Hvis vi skal tenke at det finnes en tråd for hvert tema som vi ønsker å ta opp så kan dette forumet bare legge ned da. For da må vi tilslutt la være å starte en ny tråd.

Men kanskje det er det som er poenget? At vi bare skal bygge videre på gamle tråder?

Akkurat denne typen tråder er jo av de som er interessante å holde liv i av gamle også. Dessuten tenkte jeg det kanskje var av interesse å se på mer av det samme egentlig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 00:58   #40
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Re: Nicket ditt

I 1995 ble jeg introdusert til Linux, hørte min aller første MP3-fil (med Backsreet boys) og oppdaget IRC. På skolen kalte noen meg for Sylwester og jeg endte opp med å bruke det på IRC og senere alle steder hvor en bruker pseudonymer. Jeg liker ikke at f.eks. VG krever fullt navn på kommentarer.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 06:41   #41
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Supera fordi jeg er supermanfan og ville ha noe litt feminint også. Jeg heter det overalt på nettet. Da jeg registrerte meg her kalte jeg meg Aeryth siden det var en bruker som het superA (som aldri hadde skrevet innlegg og ikke hadde logget inn på på flere år). Aeryth kommer fra Aerith som var en karakter i spillet Final Fantasy VII som jeg spilte da vi fikk Internett. Supera er hovednicket mitt, og Aeryth er reservenicket.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:37   #42
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Jeg er akkurat som Lille My fra Mummihistoriene. Rødt hår, småhissig, rappkjefta, men veldig god og snill på bunnen som vil det beste for alle

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 09:15   #43
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Nicket ditt

Jaudå, di får e sei. Skolle bare visst. Men ein ting ska e sei dæ, innimellom så e e a å eder, men møe mindre nå enn før.....
Di seier vel himla møe...




Grandonkelen min seier alltid jaudå, til alt....... Nå er han blitt senil, og sier vel egentilig ikke noe særlig annet

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 14:53   #44
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Nicket ditt

Fikk ikke til å registrere meg og ble derfor litt forbanna (passordet er ikke like mildt )

__________________


herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 16:17   #45
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Nicket ditt

Likte navnet Klara, men samboer sier det aldri kommer til å bli navnet på noen av våre barn. Ville bruke det til noe, så det ble forumnavnet mitt

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 16:17   #46
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Fikk ikke til å registrere meg og ble derfor litt forbanna (passordet er ikke like mildt )

He, he. Kan jo bare gjette

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 19:23   #47
Jaudaa
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 422
Jaudaa har en fantastisk aura rundt segJaudaa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nicket ditt

Fordi "Jaudå" hadde tatt nicket mitt

Jaudaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 14:40   #48
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Nicket ditt

Snart 44 års kropp, men 12 år i hodet (ihvertfall i nedoverbakker på ski)
Så, da er vel nicket passende

Rune

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 15:46   #49
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Nicket ditt

Catwoman
Fordi jeg elsker kattedyr i alle former og farger! Og dessuten ville tatt imot Halle Berry med åpne poter og myke mjau

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 17:46   #50
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nicket ditt

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Likte navnet Klara, men samboer sier det aldri kommer til å bli navnet på noen av våre barn. Ville bruke det til noe, så det ble forumnavnet mitt

hi hi hi hi hi

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er ditt mål? Tidl. medlem Mer enn 30 kg overvekt 23 07-04-11 10:21
Pluss ved nicket? mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 8 30-12-04 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no