Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-12, 12:32   #16351
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg koker saltkjøtt på griseknoke i dag, kan jeg bruke krafta til å koke usalta lam i en annen dag, til f.eks kjøttsuppe? eller har noen andre tips? jeg har aldri gjort dette før, hverken saltkjøtt eller kjøttsuppe...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-09-12, 14:58   #16352
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg koker saltkjøtt på griseknoke i dag, kan jeg bruke krafta til å koke usalta lam i en annen dag, til f.eks kjøttsuppe? eller har noen andre tips? jeg har aldri gjort dette før, hverken saltkjøtt eller kjøttsuppe...

Jeg ville ikke blandet ulike kjøttsorter, men det kan godt hende det går an. Kan du ikke bruke litt av kjøttet fra griseknoken i suppa? Godt til ertesuppe i hvert fall (om det ikke er for mange karber i erter ).

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 23-09-12, 15:02   #16353
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor krysser man om man vil forbli innlogget? Jeg logges ut etter kort tid med annet, og det hadde vært deilig å slippe logge inn stadig vekk.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 23-09-12, 15:03   #16354
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har linker til interiør-sider som ikke er shabby chic eller den grusomme hamptoms stilen?

Trenger inspirasjon..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-12, 15:18   #16355
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Hvor krysser man om man vil forbli innlogget? Jeg logges ut etter kort tid med annet, og det hadde vært deilig å slippe logge inn stadig vekk.

Neste gang du logger inn, skal du finne er sånn kryss av boks for å forbli innlogget, så vidt jeg husker!
Gjør det jo bare de få gangene jeg er på en annen pc eller bytter pc eller noe sånt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-09-12, 15:28   #16356
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Neste gang du logger inn, skal du finne er sånn kryss av boks for å forbli innlogget, så vidt jeg husker!
Gjør det jo bare de få gangene jeg er på en annen pc eller bytter pc eller noe sånt!

Jeg logget meg ut, og så inn igjen, men jeg ser ingen slik boks. Bare en der det står "husk meg" og det gjelder vel passordet? Vi er flere om datamaskinen, så jeg vil ikke ha mitt passord åpent.
Ikke noe sted man kan skrive inn hvor lenge det kan være inaktivitet før utloggning?
Takk for svar, Kitt! og God bedring!

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 23-09-12, 15:33   #16357
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Jeg logget meg ut, og så inn igjen, men jeg ser ingen slik boks. Bare en der det står "husk meg" og det gjelder vel passordet? Vi er flere om datamaskinen, så jeg vil ikke ha mitt passord åpent.
Ikke noe sted man kan skrive inn hvor lenge det kan være inaktivitet før utloggning?
Takk for svar, Kitt! og God bedring!

Hmm, trodde det var på den siden, jeg! Skal skjekke litt og se om jeg finner det igjen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-09-12, 15:43   #16358
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg koker saltkjøtt på griseknoke i dag, kan jeg bruke krafta til å koke usalta lam i en annen dag, til f.eks kjøttsuppe? eller har noen andre tips? jeg har aldri gjort dette før, hverken saltkjøtt eller kjøttsuppe...

Jeg har ikke prøvd og bruke kraft fra en type kjøtt til og koke en annen type kjøtt i, men når vi lager den gode gamle Setesdalsuppa, koker vi flere typer kjøtt samtidig, og det blir ei knakende god suppe.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 23-09-12, 15:44   #16359
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hmm, trodde det var på den siden, jeg! Skal skjekke litt og se om jeg finner det igjen!

Finner det ikke igjen. Det er en side der det dukker opp hvor lenge du vil være pålogget fra gang til gang osv. Noen som vet hvordan man kommer dit?

Takk for god bedring- ønsker, forresten!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-09-12, 15:50   #16360
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Finner det ikke igjen. Det er en side der det dukker opp hvor lenge du vil være pålogget fra gang til gang osv. Noen som vet hvordan man kommer dit?

Takk for god bedring- ønsker, forresten!

Takk for at du prøvde! Håper noen andre tar utfordringen.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 23-09-12, 16:29   #16361
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

"Husk meg"-funksjonen lagrer passordet og logger deg automatisk inn. Tror ikke det finnes noe slikt som du etterspør unntatt hos noen av symantec-antivirus-produktene. Der kan du lagre passord til alle sider du bruker, ha et "masterpassord" for å logge inn i din profil. Når du er innlogget kan du videre velge om bestemte sider skal auto-fylles eller ikke og om det skal kreves ny "master-autentisering" før passordet til siden legges inn (fint for pay-pal etc.). Har man en sånn løsning fra symantec kan hvert familiemedlem ha eget symantecpassord og personlige passordlister på samme pc.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 23-09-12, 16:29   #16362
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Nei, eg rekna det for temmeleg sikkert. No er du herved av-ignorert igjen

Goodie.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening
Gammel 23-09-12, 16:43   #16363
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

"Husk meg"-funksjonen lagrer passordet og logger deg automatisk inn. Tror ikke det finnes noe slikt som du etterspør unntatt hos noen av symantec-antivirus-produktene. Der kan du lagre passord til alle sider du bruker, ha et "masterpassord" for å logge inn i din profil. Når du er innlogget kan du videre velge om bestemte sider skal auto-fylles eller ikke og om det skal kreves ny "master-autentisering" før passordet til siden legges inn (fint for pay-pal etc.). Har man en sånn løsning fra symantec kan hvert familiemedlem ha eget symantecpassord og personlige passordlister på samme pc.

Takk, smgj! Da er det bare en sak å gjøre: Jeg må bli mere aktiv på forumet!

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 23-09-12, 17:22   #16364
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som har linker til interiør-sider som ikke er shabby chic eller den grusomme hamptoms stilen?

Trenger inspirasjon..

Wow, en jente til som faktisk ikke liker shabby chic! Det virker som at vi to er nesten de eneste jentene i hele verden som ikke liker shabby chic... Jeg vet ikke hva hamptonsstilen er, men jeg stemmer med på YUCK til shabby chic-stilen. Har ikke noe særlig å bidra med til inspirasjonskilder da... Det meste jeg har sett er hvitt, hvitt, hvitt og blomster og hvite blonder. Gi meg heller litt sterke svart-hvitt-kontraster og noen knæsje farger (gjerne litt gjennomført med en farge som går igjen i rommet). Angående svart-hvitt-kontraster så er kontoret til onde dronnninga/borgermesteren i Once Upon a Time kanskje litt inspirasjon. Synes den har noen kule detaljer, selv om det blir altfor mye sånn som det er der.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 23-09-12, 17:24   #16365
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Wow, en jente til som faktisk ikke liker shabby chic! Det virker som at vi to er nesten de eneste jentene i hele verden som ikke liker shabby chic... Jeg vet ikke hva hamptonsstilen er, men jeg stemmer med på YUCK til shabby chic-stilen. Har ikke noe særlig å bidra med til inspirasjonskilder da... Det meste jeg har sett er hvitt, hvitt, hvitt og blomster og hvite blonder. Gi meg heller litt sterke svart-hvitt-kontraster og noen knæsje farger (gjerne litt gjennomført med en farge som går igjen i rommet). Angående svart-hvitt-kontraster så er kontoret til onde dronnninga/borgermesteren i Once Upon a Time kanskje litt inspirasjon. Synes den har noen kule detaljer, selv om det blir altfor mye sånn som det er der.

Neida, flere som ikke liker shabbygreier. Synes det kan være morsomt å se på tingene som postes på Saucy Dwellings (selv om livejournal-formatet er fryktelig).

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 23-09-12, 17:36   #16366
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Neida, flere som ikke liker shabbygreier. Synes det kan være morsomt å se på tingene som postes på Saucy Dwellings (selv om livejournal-formatet er fryktelig).

Jeg liker heller ikke shabbye greier. Hos oss går møblene i svart og passe mørkt tre. Så supplerer jeg heller med knallsterke farger på lys, duker, bilder etc etc.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 23-09-12, 17:41   #16367
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg gleder meg mest til om en ... 20 år når de hvithvithvitblomsterslittetingblomsterhvithvitt-folka ser bilder fra hjemmet sitt og (forhåpentligvis) lurer på hva i eff de tenkte med....

Min stil: mørkt med knæsjfarger, og innslag av forskjellig, også shabby chic (synes bittelitt kan være fint, men ikke et helt rom), men det legger man ikke merke til,fordi det blender så godt inn med resten. Ja, og så må man ikke glemme mannfolkets urstygge reoler og sofa som vi ikke kan bytte ut før vi flytter... (da kan det hende at på mystisk vis så faller reolene og sofaen i bakken. gjerne fra åttende etasje og ut vinduet )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-09-12, 18:51   #16368
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er stikk motsatt jeg da hehe. Liker det lyse, hvitt , beige, naturfarger, blonder, engler, masse lys . Kos og romantikk.

Noen som kjenner til et forum for interiør? Ikke hvordan man bygger hus og slik, men hvor man kan få ideer, og diskutere ulike stiler osv. Pusser opp gamle ting osv -

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 23-09-12, 19:10   #16369
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg er stikk motsatt jeg da hehe. Liker det lyse, hvitt , beige, naturfarger, blonder, engler, masse lys . Kos og romantikk.

Noen som kjenner til et forum for interiør? Ikke hvordan man bygger hus og slik, men hvor man kan få ideer, og diskutere ulike stiler osv. Pusser opp gamle ting osv -

Jeg også. Mørkt og knæsjfarger er ikke min stil selv om jeg kan se at det er stilig og sånt - jeg vil bare ikke ha det sånn. Men vi/jeg har det overhodet ikke sånn som i mange av disse hvite-chabby-chic-bloggene altså! Vi har det sånn at vi trives og det er jo i grunnen det viktigste.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 23-09-12, 19:17   #16370
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for i spill, men det var ikke helt meg det heller
Supera: hamptonstilen er sånn amerikansk type drivved og puter med stjerner på...

Jeg liker litt røffe naturmaterialer, gjerne litt mørke møbler. Veggene er cafelatte fargede, og spisestuen er i eik med mørke skinnseter. Der har jeg grønne detaljer i glass til pynt. I andre enden av et ganske stort rom er stuedelen. Der har vi en stor hvit ikeaseksjon (litt overilt kjøp....) hvitt stuebord (panikkjøp for å matche seksjonen) og en diiiiger beige sofa som skal hives. Så det jeg trenger er inspirasjon for stuedelen som delvis matcher spisestua, men likevel er et eget område. Før vi klarer å panikkjøpe sofa også...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-12, 19:42   #16371
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carisma: hva med å surfe boligannonser? Der får man mye inspirasjon til hva man kan gjøre (og hva man absolutt IKKE burde ), synes nå jeg

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-09-12, 19:59   #16372
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Carisma: hva med å surfe boligannonser? Der får man mye inspirasjon til hva man kan gjøre (og hva man absolutt IKKE burde ), synes nå jeg

Jeg synes 95% av boligannonsene er stylet i fargene krem / hvitt / brunt og er dørgende kjedelige alle sammen...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 23-09-12, 20:31   #16373
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva annet enn eplete kjøper man med hjem fra Tyrkia? Falske merkeklær og falske merkevesker osv er jeg ikke interessert i uansett.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-09-12, 20:38   #16374
Ninasju
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergensområdet
Innlegg: 131
Ninasju er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten, så koselig det ser ut hos deg.

Ninasju er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 23-09-12, 20:59   #16375
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ninasju, her.

Kanutten, så koselig det ser ut hos deg.

Tusen takk Ninasju! Vi holder fremdeles på med å dandere. Jeg føler at jeg ikke er ferdig med pynt og dilldall.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no