Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Fedon slankeis!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-05, 17:21   #26
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

JIPPi!!! Takk MHM

Sjokoisen inneholdt 5.2 kh per stk

*bestile fra isbilen*

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-05, 17:16   #27
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Isbilen var her for en stund siden, men var ikke noe Fedon-is der! *snurt*

  Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 17:51   #28
songbird
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 2
songbird er ny på veien
Thumbs up

Sv: Fedon slankeis!

Jeg har smakt fedon-isen, og jeg likte den veldig godt. Selvfølgelig ikke den beste isen, men ble fort en favoritt siden jeg sitter igjen med bedre samvittighet etter å ha spist den, enn om jeg hadde spist en annen type Karamellsausen tror jeg ikke er vanlig karamell, men en type aroma. Isen har visst mindre kh enn andre iser, og lavere GI. Et tips er å ta isen ut av boksen, å server den sammen med en fruktsalat. Mmm..

songbird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 20:42   #29
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Fedon slankeis!

17. mai-dessert?

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 05-05-06, 17:26   #30
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Jeg kjøpte fedonisen i dag. Den inneholder ikke fruktose nå. Bare kunstig, bl.a aspartam. 13.1 karb hvorav 9.3 fra sukkerarter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-06-06, 13:27   #31
b1_
Nytt Medlem
 
b1_ sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 50
Innlegg: 1
b1_ er på en erverdig vei

Sv: Fedon slankeis!

Heia,

Her hvor jeg bor er det hjemis som dingding'er i gaten; så eg tok å sendt en bestilling på mail til isbilen eg Skal få beskjed når de kommer til min adresse, så da sitter eg her parat til å løøøpe (eeh, kan sikkert ta dager, veker..men sikler etter sunn is ja)

__________________
hilsen Mette
b1_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 21:41   #32
kaspara
Juniormedlem
 
kaspara sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 52
Innlegg: 30
kaspara er på en erverdig vei
Cool

Sv: Fedon slankeis!

går det inne å få kjøpt isen andre steder enn på bilen??
Hvorfor kan ikke f.eks life-kjeden ha den i handel? De fører jo fedonprodukter...hm...
is er det beste jeg vet, har veeeldig lyst å prøve denne, er bare redd for at jeg ikke klarer å stoppe hvis jeg får smaken på den!

kaspara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 26-06-06, 22:32   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Opprinnelig lagt inn av b1_

Her hvor jeg bor er det hjemis som dingding'er i gaten

Ser at hjem-is reklamerer med sukkerfrie iser, og light-pakker også. Har du, eller noen andre, testet noen av de?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 16:37   #34
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Etter å ha smakt lett-isen i Norge, sitter jeg her i Houston med en CarbSmart ispinne. Deilig vaniljeis med sjokoladeovertrekk m/nøtter 5 karber pr stk. Den som kunne importere slike til Norge... Men det er vel tvilsomt. De jeg kjøpte i går smelta nesten på vei fra butikken til brors fryser !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-06-06, 16:49   #35
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Åååh er du i Houston nå? Så kjekt! Mamma bodde i Midland da hun var 20, hun skulle gifte seg der men avsluttet forlovelsen og reiste hjem pga hjemlengsel. Hehe jaja...

De ispinnene hørtes digg ut! Dumme kjedelige Norge!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 29-06-06, 05:02   #36
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Fedon slankeis!

Nei, søren heller, folkens, kan vi ikke lage dette bedre selv da???

Eggedosis med søtstoff, bland med krem. . . og tilsett etter smak noe du liker. Først og fremst vaniljesmak, da. F eks dråper, ekstrakt, eller best av alt frø (utskrapt)fra en vaniljestang. Best om man varmer den opp, splittet, i fløten, før man pisker fløten.

Bare kjør noen jordbær i blitzeren (food-processor, f eks), eller legg til litt smeltet 70-% sjokolade og litt kakao, eller. . . Hallo! Dette er bare hva vi gidder - det er fryktelig enkelt å lage is! (Sier hun som ikke har gjort det på 2 år - men som heller ikke er så begeistret for is i utgangspunktet, da. . . )

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-06, 09:39   #37
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Forresten, noen som har prøvd å lage den mascarpone isen fra fedon kokeboka?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-06, 10:37   #38
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Karin: jaa hjemmelaget is er digg, jeg har også laget det i mange år. Min favoritt er med sitronolje eller med knuste advantagebars (blir sånn "cookies 'n cream").

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-07-06, 17:15   #39
Amk
Juniormedlem
 
Amk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Alder: 37
Innlegg: 14
Amk er på en erverdig vei

Sv: Fedon slankeis!

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Har du sett..Finnes ikke isbiler i Trondheim Jeg som har "vokst opp med isbilen"

Jaja, ingen Fedon is på meg da..

Det finnes ikke isbiler i Trondheim?! Jo, så klart gjør det det Har du ikke sett isbilen? Senest i går så jeg isbilen.

__________________
Amk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 10:13   #40
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Fedon slankeis!

Jeg ville kjøpe Fedon isen her om dagen, men så sa isbil mannen at Fedon var gått konkurs...

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-07-06, 10:39   #41
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fedon slankeis!

Opprinnelig lagt inn av Nelly

Jeg ville kjøpe Fedon isen her om dagen, men så sa isbil mannen at Fedon var gått konkurs...

Det har han pr. dato ikke. Det er i såfall en "nyhet" hverken Fedon selv, VG eller Dagbladet - (eller andre aviser/TV for den saks skyld) har fått med seg.

Men kanskje mannen på isbilen sitter på "inside information" - hvem vet ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedon snop Helena Lavkarbo generelt 6 13-03-05 13:45
Fedon på Tabloid! friflex Lavkarbo generelt 2 14-02-05 20:22
Jeg så Fedon! mofe Generell diskusjon 9 20-12-04 11:20
Fedon Lindberg i Puls nå Huldr Lavkarbo generelt 20 16-12-04 14:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no