Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Ord og uttrykk

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-07, 21:15   #1
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Question

Ord og uttrykk

Hei

Jeg er litt ny og grønn og da kan jeg vel få lov å spørre litt dumt?

Altså:

Når jeg glaner på noens offentlige profiler, så står det av og til antall henviste brukere. Jeg har også sett noe med "Brukernotater"

Sikkert ikke noe for Dillete katter, men i tilfelle noen vet?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:20   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Ord og uttrykk

Nå kan du gå inn å lese på deg selv hvordan det ser ut.

Kan du skrive brukernotater? (Jeg lurer på om det bare er Admin /evt, Moderatorer som har lov.)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 21:36   #3
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ord og uttrykk

Hei Lise.

Du, jeg ser ikke ut! Nei, jeg mener: Jeg ser ikke noe inne på min profil om dette? Fortsatt ganske grønn
men det kan du kanskje fortelle meg senere en gang.
Nå er det sannelig natta..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 22:52   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ord og uttrykk

Jeg har skrevet brukernotat en gang

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:43   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ord og uttrykk

Hei Dilly !

Det letteste er om du går inn på en post du har skrevet og trykker på navnet ditt. Da får du opp en meny.Så velger du "vis offentlig profil" som ser slik ut:

Medlem siden: 01-03-07

InnleggTotalt antall innlegg: 20 (1.36 innlegg pr. dag) Finn alle innlegg skrevet av DillyFinn alle tråder som Dilly har startet Henviste brukere: 0

Brukernotater: 1 [Vis] [Skriv brukermerknad]
(Siste merknad: I går 21:19)

Så klikker du på "vis" helt nederst ved siden av bruker notater.

Tror ikke de blir så mye brukt altså. Jeg har iallefall aldri brukt det før JEG prøvde nå



__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:33   #6
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Ord og uttrykk

Fant det!
Det er en del rare ting her inne, og dette var en slik

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
No treng eg trøstande ord!!! Konkelimonke Lavkarbo generelt 4 01-02-07 19:18
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Er overvekt/undervekt et uttrykk for undertrykte følelser? mofe Fysisk og mental helse 75 25-02-06 14:24
Noen ord til ettertanke (hvis du har tid) ;) Tingeling Livets lyse side 2 03-06-05 00:02
Magiske ord... HP Livets lyse side 4 07-09-04 18:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no