Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som har sett dette?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-08, 13:34   #1
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Noen som har sett dette?

På nettet fant jeg en ny kur som heter Kimkins. Noen som kjenner til denne?
"Kimkins is low carb, low calorie with no fiber or sugar alcohol subtraction to quickly shed excess pounds."


http://www.kimkins.com/content/view/761/43/

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste

Sist redigert av bibi : 11-02-08 kl 17:01.
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 13:39   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett dette?

Les her http://forum.lavkarbo.no/showthread....ims#post331134

Innlegg #2972, side 4

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 16:11   #3
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett dette?

Ok.. Skremmende lesning....

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 17:56   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett dette?

ja, veldig!... så slikt vil vi IKKE utsette oss for!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:38   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett dette?

Opprinnelig lagt inn av bibi, her.

På nettet fant jeg en ny kur som heter Kimkins. Noen som kjenner til denne?
"Kimkins is low carb, low calorie with no fiber or sugar alcohol subtraction to quickly shed excess pounds."


http://www.kimkins.com/content/view/761/43/

Jeg må absolutt advare mot Kimkins. Dietten er startet av en dame som heter Heidi Diaz - aka Kimmer. Hun er spika - spenna gær´n. Det har vært flere programmer på Amerikanske TV stasjoner ang. århundrets "diet scam", Kimkins. Hun har bl.a. presentert seg med bilde av en 26 år gammel russisk dame fra en dating side. Folk havner på akutten med hjerteproblemer og det som verre er. Alt dette er dokumentert. Myndighetene har tatt arrest i flere nye biler, en haug med kontanter og flere millioner dollar fra en PayPal konto dama hadde - på grunn av svindelen og bl.a. arbeid fra bl.a. min venninde som jeg skrev om i linken Gerd postet.

Du kan lese mer her:

http://lowcarbdiets.about.com/od/pop...imkinsdiet.htm

Kimkins Survivors


Kimkins Controversy - Kimkins Scam


KIMKINS NIGHTMARES


Jimmy Moore's Livin' La Vida Low-Carb™ Blog: Kimkins Diet Scam ...


Kimkins Dangers


slamboard » Kimkins Diet


Kimkins Exposed


Og dette er bare noen av dem !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 19:41   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett dette?

Her er fra et av TV-programmene også (det er noe reklame for en sportsdrikk først - så kommer innslaget om Kimkins !)

http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=4161889

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 07:30   #7
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har sett dette?

fyser her jeg sitter.... lurer på hva som foregår i hodet hennes......

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no