Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

1 år har gått ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 21:00   #51
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: 1 år har gått ...

glemte og gratulere deg med et flott vekttap
Du har all grunn til og være stolt

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 22:56   #52
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Sitat:

Den Danske forfatter Tove Ditlevsen slet selv med kiloene. Hun skrev noe som ; "Inne i hjerter av en glad, tykk person sitter det en slank person og gråter".

Så ufattelig trist! Tror dere den slanke personen blir glad når den tykke personen er borte? Når jeg leser her inne på forumet så får jeg sånn enorm repsekt for dere som har slanket bort mange kilo. Det å være overvektig fører jo til mye mer enn fysiologiske problemer, noe sitatet over beviser. Selv om jeg har vært overvektig, og er litt enda, kjenner jeg meg ikke helt igjen i sitatet. Dvs det var noe inni meg som gråt, men ikke pga overvekten! Og det som gråt inni meg da, kan fortsatt gråte, selv om jeg er mye slankere!
Men jeg har aldri slitt med noen spiseforstyrrelser, det er fysiologiske grunner til at jeg ble tykk (insulinresistens og pcos blant annet), så for min del handlet det om å vite hvilken retning kostholdet skulle ha, få medisiner, og så gjør jeg det istedet for den andre retningen jeg fulgte som var helt feil for meg. Det er ikke enkelt det heller, mener ikke det, men når jeg leser om andre her inne som sliter med spiseforstyrrelser, eller har slitt med, så virker det som om det er så ufattelig store utfordringer dere har mestret og mestrer hver dag! Og det står den en ENORM respekt av! Håper dere tar vare på den slanke som gråter der inne og gjør henne glad.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 08:24   #53
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått ...


I dag er det 1 år siden jeg satt i gang for fullt, etter åha lest bok, mottatt pakke fra Torkil osv... Tida flyr, for ett år

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:33   #54
ailicec
Medlem
 
ailicec sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 72
ailicec er på en erverdig vei

Sv: 1 år har gått ...

Gratulerer sååååå mye morstine!!!!

ailicec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 01:03   #55
Rattata
Seniormedlem
 
Rattata sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 1.929
Rattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt avRattata har veldig mye å være stolt av

Sv: 1 år har gått ...

Så utrolig flink du har vært! Gratulerer!

__________________
Min journal: Rattata langs veien

Bloggen min
______________________________
Rattata er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 08:19   #56
Calvin
Medlem
 
Calvin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 152
Calvin er ny på veien

Sv: 1 år har gått ...

Gratulerer så mye, vennen, med alt du har oppnådd.
Du er virkelig et forbilde!
Og for en flott investering dette var. Ikke bare har du blitt en sprekere versjon av den flotte jenta jeg fikk bli kjent med for et par år siden, men med vekttapet har det skjedd så mye annet positivt også. Dette fortjente du virkelig!

__________________

Min journal
Calvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 10:37   #57
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått ...

Takk alle sammen!!!

Opprinnelig lagt inn av Calvin, her.

Gratulerer så mye, vennen, med alt du har oppnådd.
Du er virkelig et forbilde!
Og for en flott investering dette var. Ikke bare har du blitt en sprekere versjon av den flotte jenta jeg fikk bli kjent med for et par år siden, men med vekttapet har det skjedd så mye annet positivt også. Dette fortjente du virkelig!

Tusen takk, vennen min Heier på deg, og ikke vær redd for å ringe eller melde om du trenger litt drahjelp, vennen!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 12:08   #58
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått ...

Siden jeg utbroderte litt i HI her føler jeg at jeg kanskje skal oppdatere litt...

Vi har hatt en stri tørn her de siste mnd, mannen har brått blitt sjalu og tussete, han er livredd for at jeg skla finne en annen nå som je ghar blitt slank. Jeg får meldinger avkollegaer osv som han har lest og trukket konklujoner som ikke har rot i virkeligheten. Vi har brukt de siste ukene godt til å snakke sammen, det er klart at jeg skjønner han også. Kona, den trygge gode kona, A4-kona, som bare var hjemme, passet ungene, vasket og lagde mat, kona som ikke brød seg om klær og utseende i nevneverdig grad, den kona har plutsleig blitt slank, går til frisøren hver mnd, støper negler, shopper trendy klær. Går ut alene, får nye venner osv osv... Klart det skaper panikk i en enkel mann:hjerter: Men vi kommuniserer, og det har vi alltid gjort, det er bare det at ha til tider holder tankene litt lenge for seg selv, og da blir det litt voldsomt når det kommer...

Nå føler jeg at jeg har funnet igjen Stine, jeg fortsetter slik jeg har gjort nå, tar vare på MEG og OSS... Og det funker kjempefint. Vi har grått, kranglet kjeftet og kosa de siste ukene, men den siste uka nå har en liten følelsesspire begynt å vokse frem, jeg er forelsket, og det i en mann jeg har hatt siden jeg var 15 år, i en mann jeg akkurat i dag har vært gift med i 7 år. Og det er gjensidig. Det kiler i magen og kribler i kroppen etter han... Det er fantastisk deilig!

Må bare takke for all den støtten jeg har fått her den sste mnd, helt overveldende!
til dere alle sammen, ingen nevnt ingen glemt...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 12:20   #59
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Så godt og høre, Stine!!!

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 12:22   #60
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Ja, veldig godt å høre

Gratulerer med bryllupsdag

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 12:32   #61
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: 1 år har gått ...

Takk begge to

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 17:02   #62
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: 1 år har gått ...

Så godt å lese at dere har funnet ut av ting og at du er lykkelig forelska igjen
Blir glad inni meg når jeg leste oppdateringen din

Lykke til videre

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 17:43   #63
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Veldig godt å høre

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 17:56   #64
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Så godt å høre at dere har det så bra, dette fortjener du!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 00:06   #65
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: 1 år har gått ...

Godt å høre det går bedre, MorStine

Og jeg kjenner til mange av de tankene du beskriver, jeg tror mange oppfatter èn annerledes når en har gått ned så mye i vekt, men vi er jo den samme som før, selv om vi kan ha funnet frem igjen flere skjulte og godt gjemte sider..

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 08:32   #66
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: 1 år har gått ...

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no