Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Tusen takk fra meg også!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-05, 11:47   #1
elco
Medlem
 
elco sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Innlegg: 67
elco har en fantastisk aura rundt segelco har en fantastisk aura rundt seg

Tusen takk fra meg også!

Det er en stund siden jeg har gitt lyd fra meg her, men det har sammenheng med at samboeren min plutselig måtte på sykehus og ting har stått nokså på hodet siden. Som alltid når livet går meg imot, er det vanskelig å gjøre det jeg vet jeg har best av, nemlig å spise sunt og fornuftig. Det har lett for enten å bli lite/ingen mat eller altfor mye helt feil mat. Sånn også denne gangen. Men her en dag satte jeg meg ned og logget på Lavkarbo.no igjen – med et ørlite håp om å få et spark i riktig retning.

Og enda jeg egentlig ikke kjenner noen av dere, var det nesten som å komme tilbake til gamle venner. Leste litt rundt i forskjellige tråder, ble i godt humør av den muntre tonen som er her, fant nye oppskrifter jeg fikk lyst til å prøve (bl.a. MHMs pannekake, mmm!), fikk kort sagt fornnyet inspirasjon til å fortsette med det kroppen min forteller meg er et sunt kosthold - og nå tror og håper jeg at jeg er på rett spor igjen. Ville bare si tusen takk til alle som bidrar til at dette forumet er så bra, tonen så god og inkluderende, kunnskapsnivået så høyt og engasjementet så stort. For en fin gjeng!

(Var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men her er det, iallfall... )

__________________
"En vakker og gjennomklok og akkurat passe tykk
(hmm - snart!) dame i min beste alder"

fritt etter "Karlson på taket"







elco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, mer og mindre Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 11:55   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Tusen takk for takk! til deg også!

Helt riktig plassert

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 01-03-05, 12:00   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Takk til deg...Kos å få ros her inne vet du Det er sånne fine innlegg som du har skrevet nå, som er med på å skape den hyggelige atmosfæren.

Hyggelig å ha deg her igjen, og håper alt går bedre med mannen.
Lykke til med ny frisk

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En bønn fra meg.. Summer Generell ernæringsdebatt 9 09-02-05 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no