Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Stresskontroll

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-09, 16:46   #26
Mistral
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 190
Mistral er på en erverdig vei

Sv: Stresskontroll

Du som er fjellrype burde bruke Turistforeningens hytter! En god del av dem er i rimelig avstand fra Oslo. Det er rasende billig, og for meg er det lite som er mer avslappende enn en helg med passe mye fysisk aktivitet i fjellet, langt fra storbytrafikk, internett og symaskin.

Kanskje du kan få med deg søsteren din på en jentetur?

__________________


Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 16:56   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Hehe, takk for tipset, men selv om jeg er fra fjellet er jeg ikke noe særlig opptatt av fjell, natur og friluft, er en skikkelig skikkelig byjente!
Og omtrent alt som koster penger er uaktuelt, uansett hvor billig det er

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 17:14   #28
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Stresskontroll

nå bor jeg midt på svarteste Grünerløkka i Oslo, så det er dårlig med skau, og jeg kommer fra fjellet, og skogen har aldri hatt noen beroligende effekt på meg, faktisk


er jo veldig fint og rolig og gå langs akerselva da ,mot Sagene og maridalen,og det er jo ikke langt fra deg..
da kommer du deg ut og får roen i deg

desverre ikke noe særlig og gå ned mot byen desverre

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 18:22   #29
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Stresskontroll

Sover du nok og godt? Det er så viktig for min stressmestring. I stressperioder trenger jeg også å kutte ned på nettbruken, spesiellt om kvelden, og passe på å stille kroppen inn for natten, ellers kan jeg fort sove lenge men dårlig og våkne opp like sliten som dag jeg la meg...

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 19:54   #30
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

er jo veldig fint og rolig og gå langs akerselva da ,mot Sagene og maridalen,og det er jo ikke langt fra deg..
da kommer du deg ut og får roen i deg

desverre ikke noe særlig og gå ned mot byen desverre

Om du leser bakover her, så har jeg foreslått det samme selv

Opprinnelig lagt inn av Perdita, her.

Sover du nok og godt? Det er så viktig for min stressmestring. I stressperioder trenger jeg også å kutte ned på nettbruken, spesiellt om kvelden, og passe på å stille kroppen inn for natten, ellers kan jeg fort sove lenge men dårlig og våkne opp like sliten som dag jeg la meg...

Det tror jeg også jeg har nevnt tidligere, heldigvis er jeg velsignet med et godt sovehjerte, tror det er det eneste jeg har om dagen som får meg til å føle meg nogenlunde normal

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 23:44   #31
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: Stresskontroll

Sove godt? Hvite uker tror jeg på! Men det kan godt begynne med hvite dager, dagen i dag eller i morgen, en av gangen. Egentlig vil jeg helst ikke innrømme det, men jeg sover mye bedre uten alkohol.
Og ut - ut i frisk luft, gå eller sykle istedenfor buss eller bil.

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 14:36   #32
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Stresskontroll

Vet at det er litt banalt, men jeg finner mye sjelefred på Folkemuseet. Hvis man drar dit en hverdag og søker ut i de litt perifere områdene er det veldig godt å bare sitte på en benk å se på fuglelivet. Hvis du vil en tur bort fra Grünerløkka kan det anbefales å ta bussen til Olaf Kyrres plass og spasere ut til bygdøy, velg gangstien mellom jordene. Mulig kuene og lukta av fersk gjødsel er terpaeutisk. Når du kommer ut på veien igjen, har du museet rett foran deg... (husk rabatter for studenter og obos-medlemmer, og hvis du kommer rett før 18 betaler du bare 10 kroner og kan være der til de stenger kl 20, og da er det ingen der, bare fred og ro..)

Ellers har jeg plukka opp i andre tråder at du liker å strikke, det syns jeg funker veldig godt i stressa perioder. Hvis man strikker noe som krever litt konsentrasjon, så forsvinner andre ting ut av hodet.

Håper du finner et utløp for stresset, for det er slitsomt for både kropp og sjel å aldri få "ro" i hodet.

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:25   #33
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Hei Mona S. Takk for tips! Nå føler jeg at jeg er skikkelig vanskelig, men jeg synes museene på Bygdøy er gørr kjedelige . Jeg har vært der på noen fotoshoots, og erfarte vel da at det ikke er min kopp te, eller de fleste museer in general.
Jeg har vel heller ikke noe umiddelbart ønske eller behov for å komme meg bort fra Grünerløkka, bor i en stille gate, med soveromsvindu mot bakgård, og finner vanligvis ro her.

Jeg har trent yoga de siste tre dagene, og kicka opp magnesium-inntaket til 400 mg om dagen, noe som ser ut til å hjelpe litt på hjertebankinga.
Skal lese meg litt mer opp om meditasjon, det tror jeg kan være en bra ting for meg. Strikke litt mer, har ikke strikka på et par uker nå, og har en bestilling på et par knestrømer som jeg vet ikke haster som jeg kan begynne på.
Ellers er denne uka ganske full av byråkratiske anliggender, gleder meg til å få det unna. Har ei venninne som bor på landet, ved sjøen, og har planer om å besøke henne i løpet av juni, og i slutten av måneden drar jeg på bursdag utenfor Trysil, og videre en tur til foreldrene mine noen dager.
Prøver å gjøre de tiltakene jeg kan, men jeg tror jeg må få en del av det kjipe, men akk så nødvendige papir-h*****t bak meg før jeg i det hele tatt klarer å tenke på å slappe av

Ikke minst venter jeg på penger, og noe av det første jeg skal gjøre når de kommer er å gå på Clas Ohlson og spandere på meg et par billige men akseptable datahøyttalere. Merker jeg savner veldig å høre på musikk når jeg er på soverommet mitt (hvor jeg tilbringer mye tid om dagen ), og laptophøyttalerne får jeg mark i ørene av.

Igjen, å starte denne tråden, bare det i seg selv har generert en del gode vibber hos meg. Ikke minst er det interessant å lese hva forskjellige folk gjør for å slappe av og kontrollere stress!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:36   #34
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Stresskontroll

Ikke alle liker museer, jeg er miljøskadd av å ha deltidsjobba på folkemuseet i snart 10 år, og å ha studert kulturhistorie... Men skjønner godt at andre finner det dødsens kjedelig

Og jeg har full forståelse for at byråkratiet gir grobunn for frustrasjon. Gikk ca 10 runder med NAV om barselpermisjonspenger, de drev meg helt til vanvidd. Heldigvis løste det seg til slutt, men da hadde jeg ringt til alle inkludert trygdesjefen og sagt klart i fra at jeg ikke ga meg før jeg hadde tapt tre runder i rettssytemet...

Lykke til da!

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:39   #35
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

på Clas Ohlson og spandere på meg et par billige men akseptable datahøyttalere. Merker jeg savner veldig å høre på musikk når jeg er på soverommet mitt (hvor jeg tilbringer mye tid om dagen ), og laptophøyttalerne får jeg mark i ørene av.

Et tips er å gå for en billig radio med minijack inngang og en kabel mellom pc og radioen. Har en sånn billigsak på badet (tror jeg ga 149 for den på europris) og kobler bare lydkabel fra maskinen i den. Bedre lyd enn billige høytalere. Og da har du radioen separat i tillegg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:39   #36
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Ja, det skal jammen ikke være lett. Står nesten helt fast, og klarer nesten ikke å trekke pusten helt før jeg i det minste har gjort hva jeg kan så langt. Man skal være frisk for å kunne få lov til å være syk, liksom ...

Det er noen museer jeg liker, det er det jo, men det fungerer nok ikke rekreasonelt på meg, om du skjønner
Jeg tror selv at jeg stresser mest ned når jeg får stimuli fra ting som bøker, film, musikk og sånne ting. Men nå skal jeg jo prøve å ta opp noen gamle ting, og kanskje prøve noen nye. Har fått masse inspirasjon!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:44   #37
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Jeg kom på en ting som er stressrelease for meg, men som jeg er fryktelig dårlig til. Dra på oppdagelsesferd i Oslo! Som innbarka Løkka-entusiast er jeg helt sikker på at det er en masse sider av Oslo du går glipp av Bysyklene er geniale sånn sett, eller trikk/bane når det er litt lenger. Prøv f.eks å se et nytt sted i uka. Jeg kan love at å sitte på en cafe på Røa og glane på det lokale dyrelivet (les fine fruer) kan være minst like eksotisk som hele dyreparken i Kristiansand!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:48   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Har alt en radio på soverommet, en skikkelig åttitalls en, som jeg har hatt i nesten tjue år , synes den er litt dekorativ på en veldig kitchy måte. Det er disse jeg har tenkt på. Venninna mi har dem, og det er overraskende god lyd i dem til tross for størrelse og pris. Er faktisk litt imponert

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:49   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

OK, har ikke testa de, men creatvie er bra. MP3 spilleren min er derfra

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:51   #40
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Stresskontroll

For ikke å snakke om en tur på CC-Vest rundt juletider...der var det mange utrydningstrua dyrearter i pelsform! For meg som var vant til Grønland, var det rene kultursjokket Til og med Mc. Donalds var fancy...

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:53   #41
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Hehe, ja, kanskje det? Men jeg er til tross for min løkka-elsk, ganske godt kjent i Oslo utover østkanten. Har bodd her i ni år, og har rukket å ha adresse i alt fra Skillebekk og Vika til Vålerenga og Kampen/Tøyen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 16:04   #42
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Sitat:

interessant å lese hva forskjellige folk gjør for å slappe av og kontrollere stress!

Ja, det er det virkelig! Så mange flotte bidrag her, takk for en fin tråd alle sammen!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 16:12   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, ja, kanskje det? Men jeg er til tross for min løkka-elsk, ganske godt kjent i Oslo utover østkanten. Har bodd her i ni år, og har rukket å ha adresse i alt fra Skillebekk og Vika til Vålerenga og Kampen/Tøyen

Imponerende, ville ikke uten videre gjetta vika
Men jeg tenker også på de plassene litt utenfor sentrum. Nydalen med all ny bebyggelse, "forstedene" på vestkanten (Røa, vindern osv), og forsåvidt østkanten, Lysaker Brygge, som forøvrig er en av Oslos beste plasser på sommeren! Linnerudkollen/grefsenkollen og restauranten der oppe, Tjuvholmen (som jeg ble mektig imponert over, og som her en helt annen flow enn aker brygge!) Den nye badestranda på Bygdøy, Skulpturparken på Løren, Karenslyst Alle, Utsikten på Ekeberg. Steinsbruvann på Grorud var også en positiv overaskelse på meg
Jeg brenner litt for å misjonere om dette, jeg kjenner en masse folk som aldri beveger seg lenger enn mellom gamlebyen og youngstorget. Ser det hvite i øya på de om man spør hvor Økern ligger Er jo bare gøy med litt "slik lever dei der"-forskning

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 13:29   #44
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Stresskontroll

Hei
kjempefin tråd dette mange bra tips her.

Mitt tips er å drømme. Jeg startet når jeg var deprimert. Drømte om 10 mill. på konto. Gikk noen runder i butikker og så hva jeg hadde lyst på. og "lata" som jeg kjøpte det. Og følte meg lykkelig å ha denne friheten. Kom hjem så satte jeg meg ned og tenkte på hva jeg ville bruke pengene på.Skrev opp flere prosjekter, hva jeg ville gjøre med huset(som jeg bare leier), laga noen tegninger over hvordan jeg ville innrede feks bad og kjøkken( bare grovt, jeg er ikke særlig interiør interessert) og hva jeg ville drive med jobb-messig. Starte opp firma selv og drive med kosthold, helse etc... Og kjøpe noen fine og dyre klær.j
Jeg har nok av dem(penger), og de gir meg den friheten jeg trenger. Jeg blir faktisk lykkelig av mer penger, for det setter meg i den stor frihet og åpner for mine ideer for fremtiden. Jeg kan gjøre hva jeg vil!
OK. Dette er bare en lek. Men du verden så mye morsomt jeg har det med denne drømmen. Når jeg ikke får det til, drømmer jeg om mer "realistisk" som at jeg kjøper huset jeg bor i og pusser det opp. Og har min egen urtehage
Jeg har laget meg en perm. Har klippet ut bilder som gjør meg glad. Det er glade mennesker, fine reiser, vennskap, kjærlighet...og skrevet litt opp hvordan jeg vil være og ha det...
Denne permen tar jeg frem når det blir tunge perioder. Og det får garantert smilet mitt frem.
sannheten er en ganske annen i livet mitt, men går ikke inn på det her.

les THE SECRET(eller se filmen). Dette er loven om tiltrekning. Du blir det du tenker! kan også anbefale å gå inn på glabladet.no (en blogger som skriver mye om selv-utvikling)..
En annen stress-kilde for meg: EL-MAGNETISK-STRÅLING
dvs mobiltlf, trådløse rutere, høyspentledinger, pc, tv, varmekabler etc..
dvs bruker du mobil mye(står påslått på soverommet om natta?), sover du rett ved panelovn? bruker du pc mye? har du trådløs ruter? ...

Jeg kan love deg at dette kan gi betydelig stress for kroppen!
Særlig snikende over tid dersom du utsettes mye for dette hver dag.
Bare tenk på hvordan vi egentlig bodde og levde for 100.000 år tilbake. Vi tilstreber kostholdet dit(lavkarbo), men ikke livsstilen generelt...
Jeg mener ikke å fjerne all mobil-bruk, men bruk det med måte. Og la sovested være fritt for sånt(all trådløs gir MYE(også hustlf, slå det av på natta, dra ut kontakten)...

Hvis du tenker: jeg har ikke råd, jeg får det ikke til, jeg sitter fast, jeg er stresset, jeg skulle ønske at...., jeg burde ha gjort..., jeg tør ikke, jeg kan ikke, pengene strekker ikke til, jeg er ikke interssert, det funker ikke for meg etc, jeg har prøvd det før, ...
så kan jeg love deg at dette er tanker på stress-frekvensen...

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 16:19   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stresskontroll

Hei Chantelle, og tusen takk for tips! Jeg er velkjent med The Secret, og har lest mye av litteraturen rundt det, alt fra Louise Hayes til Michael Losier. Jeg har gjort mange konkrete øvelser som skal gjøre loven om tiltrekning lettere å praktisere, med affirmasjoner, fjerning av negative ord som "ikke" etc. Problemet mitt om dagen er at jeg ikke tror på så mye, så mine affirmasjoner er ikke mange skrittene fram. Jeg har imidlertid ikke tenkt til å gi det opp, altså, og den er alltid i bakhodet.

Jeg har hatt det sånn før jeg fikk trådløs router etc. Selv om jeg ser den, så tror jeg ikke akkurat dette stresset har noe med mobiltelefoner og trådløse signaler, altså (uten at jeg kan gå nærmere inn på hvorfor jeg mener det er sånn).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no