Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Ingen bedring av lavkarbo

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-09, 17:02   #26
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Da ble det mere klart for meg hva du mente.
Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå med deg fremover. Håper du får resultater og finner et kosthold som kan hjelpe.
Jeg bør gå ned i vekt men begynte å forandre matinntaket i håp om bedre helse. Har ikke holdt på så lenge så erfaringen er ikke så stor enda.



Opprinnelig lagt inn av Elisabeth33, her.


min kjærlighet til kylling er blitt svekket den siste uka... sorry du er ikke feit nok for meg akkurat nå




Jeg pleier å steke meg en kotelett innimellom jeg. Og da er kroppen så fornøyd atte.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 17:12   #27
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Jeg tror også at løsningen veldig ofte er mer fett, MYE mer fett, og at vi har vært alt for fettskremte i hele vårt pre-lavkarbo liv til å skjønne det. Jeg visste ikke helt selv hvor fettskremt jeg var før jeg ble veldig sliten et par uker inn i dietten, da jeg gikk drastisk opp i fettmengde ble alt mye bedre med en gang. Det høres ut som om du har forsøkt de slitsomme lavkarbo-variantene, kos deg nå med nytelselsmetoden og nok fett så kanskje du endelig merker hvor deilig det kan være. Sånn har i hvertfall jeg det!

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 17:14   #28
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Da ble det mere klart for meg hva du mente.
Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå med deg fremover. Håper du får resultater og finner et kosthold som kan hjelpe.
Jeg bør gå ned i vekt men begynte å forandre matinntaket i håp om bedre helse. Har ikke holdt på så lenge så erfaringen er ikke så stor enda.








Jeg pleier å steke meg en kotelett innimellom jeg. Og da er kroppen så fornøyd atte.

Hei igjen
takk det samme Minni1! Vi får håpe vi får gode resultater av kostholdet vår og at ikke helseplager skal ta så mye plass i livet vårt...
Jeg hadde kuttet ut melkeprodukter og svinekjøtt i flere år ... hehe men nå spiser jeg mye svineflesk og litt ost ved siden av....med grønnsaker surra i snøfrisk etc... nam...og kroppen reagerer også positivt på det som jeg skrev tidligere...er ihvertfall ikke verre..
Lykke til Minni1! vil gjerne høre om hvordan det går med deg fremover

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 17:27   #29
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Perdita, her.

Jeg tror også at løsningen veldig ofte er mer fett, MYE mer fett, og at vi har vært alt for fettskremte i hele vårt pre-lavkarbo liv til å skjønne det. Jeg visste ikke helt selv hvor fettskremt jeg var før jeg ble veldig sliten et par uker inn i dietten, da jeg gikk drastisk opp i fettmengde ble alt mye bedre med en gang. Det høres ut som om du har forsøkt de slitsomme lavkarbo-variantene, kos deg nå med nytelselsmetoden og nok fett så kanskje du endelig merker hvor deilig det kan være. Sånn har i hvertfall jeg det!

Flott Perdita kloke ord der
Ja du sier så sant så sant... Jeg har trodd den siste tiden at jeg spiste mye fett(i forhold til høy-karbo var det jo det)..men det har jo vært mest veg.fett og en smørklatt her og der... Jeg måtte regne ut hvor mye g jeg skulle ha og prøve hvor mye det var. Veide all mat i 3 dager og sjekket. Og jeg kan love deg at jeg fikk litt sjokk!! ... 150-200 g ren fett, 50-60 g P og 40-50 g karbo ble mine tall ... Tallene var ikke noe sjokk, men det var sjokk å få dette i seg i løpet av en dag... det var mer enn det så ut på papiret gitt...
Jeg prøvde meg på en kyllingfilet og en potet en kveld. Tok 1/3 pakke synnøve urtesmør på poteten. Jeg hadde tidligere på dagen spist egg og bacon... Denne dagen ble fett% for lav... for mye protein.. da ser man hvor mye det skal til
Ja jeg har nok prøvd de slitsomme lav-karbo-diettene.. Men det var lett å velge de med min BMI på 21-22..(jeg ble rådet til det)...
Nå er det kos og mye deilig mat...blir skikkelig mett og jeg blir ikke overtrøtt etter maten..dog litt ensformig med egg og svineflesk, men blir sikkert mer oppfinnsom etterhvert

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 17:34   #30
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Heisann!

Ser ut som du følger Skaldeman og ikke OE som du skriver. OE ligger på 72gram kargs om dagen og er nærmerer Fedon.
Krysser fingrene for at ketose kan hjelpe deg! Det var hvertfall løsningen på mine plager

Lykke til

ææ ..er du helt sikker på dette? Jeg har vært i kontakt med en som har boken om OE.. fra han polske legen?... vel...det er de tallene der jeg følger... og jeg leser på OE-oppskrifter... de stemmer også med det jeg følger nå... mine tall er :
5-10 % Karbo
75-80 % FETT
15-20 % P
Mettet fett er det jeg streber etter. flesk, egg, fete oster, litt grønt...
Jeg skjønner ikke forskjell på Skaldeman og OE, men vet det er fra OE-boken jeg følger tallene.... Måtte jo ha noe å gå etter når jeg skulle starte...
karboene mine må være under 50 (og ikke under 72 som du nevner)..som jeg tror er grensen for OE... ikke helt sikker her altså
KANSKJE NOEN KAN BEKREFTE DETTE?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 18:26   #31
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Jeg ser det ble litt feil skrevet. Oe er ikke nærmere fedon da Oe har mye mer fett. Men karbgrensen er 72...mange skriver mellom 50-100.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 18:59   #32
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Jeg ser det ble litt feil skrevet. Oe er ikke nærmere fedon da Oe har mye mer fett. Men karbgrensen er 72...mange skriver mellom 50-100.

Ja Linn H ... du har muligens rett der.. at grensen er 72 g karbo på OE...og tror det er 50 på Skaldeman..
Uansett er mine forholdstall
0.8 K : 1 P : 3 F
Tror dette er OE (Fettandel kan variere..kan være feks 2 også)..

Dette gir meg ca
10 % K
15-20 % P
75-80 % F

Tror dette er Skaldeman, men det stemmer også med OE når jeg ligger på forhold 3: 1 fett/protein...
Når jeg føler meg bedre kan jeg muligens gå noe ned på fettet, øke litt protein når jeg begynner trene igjen osv...
Det er ikke helt eksakte tall, men rett-ledning for meg til å begynne med...får sikkert noen flere tips etterhvert... om tall osv... Ikke sikkert at 80% fett er det optimale for meg siden jeg ikke skal ned i vekt... Men får se hvordan kroppen reagerer på dette....kan jo hende jeg justerer litt underveis her...MEN KETOLYSE er jeg ikke i nærheten av.. så lite karboer har jeg ikke prøvd..rett og slett fordi jeg ser at det er mest egnet for overvekt?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 19:08   #33
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Jeg er ikke overvektig lengre men lever ketogent. Er flere her inne som gjør det. Grunnen til at jeg gjør det er at jeg blir raskt dårlig når jeg i lengre perioder prøver å øke karbinntaket (plusse på frukt etc)

Er 63 kg og 170 høy.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 19:38   #34
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

Jeg er ikke overvektig lengre men lever ketogent. Er flere her inne som gjør det. Grunnen til at jeg gjør det er at jeg blir raskt dårlig når jeg i lengre perioder prøver å øke karbinntaket (plusse på frukt etc)

Er 63 kg og 170 høy.

oki...da er jo det noe å tenke på etterhvert også... hvor mye fett spiser du?... er det kun karboer som teller?...
skal ikke slå det fra meg da... hmmm litt forvirret jeg altså Men må bare prøve seg frem her og finne den dietten som passer best...
Men synes det er flott med mange synspunkter...flere hoder tenker gjerne bedre og så er det skikkelig bra tips her...blant annet fra deg som jeg kan prøve dersom OE ikke fungerer så bra

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 19:49   #35
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Du får nok prøve deg frem og forhåpentligvis finne det rette kostholdet

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 19:53   #36
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

jeg teller karber ja..ligger på mellom 20-30. Spiser generelt fet mat som ost, kyllingvinger, rømme og mye fett. Lever på "tapas" til frokost og lunsj og kjører fete middager.

Spiser/drikker ikke: melk, juice, frukt, hvetemel/mel, poteter, ris eller sukker.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 15:06   #37
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

En liten oppdatering her.
etter ca 3 mnd på OE går det ennå ikke i bedringsvei... har PLUSSET på 8 kg også. Fortsatt tørr og sprukket hud...og energiløs...
Nå bytter jeg filosofi igjen stakkars kropp ..hehe..må omstille seg så mye..
Men det er ikke så STOR forandring nå... fra 30-40 karboer og ned til maks 15.. fettet blir omtrent det samme...litt økning i proteiner(går mer egg nå)..
Jeg gir uansett ikke opp... lavkarbo vil uansett bli min livsstil...kanskje har jeg kjørt kroppen så hardt tidligere og er så ute av balanse at dette vil ta tid...og at jeg er mer følsom for karboer enn jeg trodde. Spiste 1 neve med jordbær + litt is(1 ss) i helgen... ble svimmel og måtte legge meg til å sove en time...skikkelig "hang over" dagen etter...og dagen etter det... så her er det noe tror jeg....
Og kanskje historien min også kan hjelpe andre som sliter med det samme, er utolmodig, ikke ser resultater etc...

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 15:30   #38
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Synes virkelig ikke du er utålmodig Chantelle. Riktig standhaftig synes jeg faktisk du er. Håper inderlig at du snart finner en retning som passer for deg.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 15:43   #39
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

å takk for det Nalana og Rofus

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 16:21   #40
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Om du ikke alt har gjort det så kom deg til lege å sjekk deg for insulinresistens etc.
Finnes hjelp å få om det er der problemet ligger.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 18:28   #41
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Om du ikke alt har gjort det så kom deg til lege å sjekk deg for insulinresistens etc.
Finnes hjelp å få om det er der problemet ligger.

Jeg har tatt fastende blodsukker-prøve. Den var normal(rundt 4-5 tror jeg) og da ville ikke legen gå videre med det. Har tatt mange blodprøver(allergi, vitaminer, stoffskifte osv), Gastroskpi etc... det eneste er lavt blodtrykk som han har klart å måle avvik på..og høyt gressallergi..

Bør jeg be om glukosetest mener du? burde ikke fastende prøven min ha vist noe avvik da?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 02:31   #42
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Insulinresistens måles ved en blodprøve som viser C-peptid nåvået i kroppen din.
Tror blodsukkernivået kan være innenfor normalområdet, men at man likevel kan være insulinresistente/for høy C-peptid.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 09:39   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Og det er viktig at det er langtidsblodsukkeret som blir målt, ikke bare vanlig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 17:09   #44
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og det er viktig at det er langtidsblodsukkeret som blir målt, ikke bare vanlig.

Hvordan måles langtidsblodsukker? ..legen sier at det vil normalt være avvik på den fastende prøven for at de andre skal slå ut...
Men du. Nå kom jeg på noe! jeg har en blodsukkermåler hjemme jeg...kan jeg bruke den litt da? har aldri brukt den...men det vil gi en pekepinn?

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 19:22   #45
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Hvordan måles langtidsblodsukker? ..legen sier at det vil normalt være avvik på den fastende prøven for at de andre skal slå ut...
Men du. Nå kom jeg på noe! jeg har en blodsukkermåler hjemme jeg...kan jeg bruke den litt da? har aldri brukt den...men det vil gi en pekepinn?

Den måler ikke langtidsblodsukkeret, det må måles hos legen. De kan nå måle det også vd stikk i fingere. Det er det som heter hba1c.

Legen min tok fra meg bloksukkermålings-pennen, for han mente de resultatene den ga var så villedende at det var mer farlig enn til hjelp Kun hba1c ca hvert halvår som gir rett informasjon i følge han.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 22:02   #46
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

hmm..målte idag..da følte jeg meg småør og trøtt. var en time etter mat. Den viste 5.8. Helt normalt tror jeg. Jeg mistenker intoleranse ovenfor noen matvarer(svinekjøtt, gelatin, kakao?, egg?)..
eller at jeg bare rett og slett har ligget for høyt på karboene. Mange her sier de får plager hvis de kommer noe over 20.. jeg har jo ligget på 30-40.. og det må sees i forhold til vekten også. For meg på 60 kg er det mye.

Så da er jeg i gang...med dag 3... under 15 karboer..

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 20:16   #47
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Ingen bedring av lavkarbo

Fremdeles ikke noe effekt av lavkarbo. Nå har jeg prøvd ketosen en stund. Merker ikke noe forskjell jeg..

NY FILOSOFI

Nå har jeg bestil time til blodanalyse hos mikroskopist, og skal følge basisk diett, drikke basisk vann og ta basiske tilskudd. Jeg kommer ikke til å følge den slavisk(ønsker ikke bli vegetarianer) så jeg da tar det lengre tid med resultatene. Jeg ønsker en filosofi jeg kan leve med, og ikke på kur ..
Men er man syk så må man også være litt streng for å få resultatene.. nytter ikke med stadige utskeielser da
Jeg får se hvor "flink" jeg klarer å følge opplegget...kommer vel til å justere litt underveis og gjøre den enklere.. det er viktig... at den er enkel og jeg kan tenke på noe annet enn det jeg spiser og på neste måltid. stress er ikke akkurat basisk det heller

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingen vekttap! Raserbag Spørsmål og svar 9 13-02-09 03:08
Ingen på OE? Pluto i magen min:) Optimal Ernæring 7 26-04-08 21:23
ingen vektnedgang! moea Lavkarbo generelt 15 30-05-06 13:40
Hva, ingen yoghurt? Hvitveis Induksjonen 4 17-03-06 23:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no