Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-10, 08:32   #1
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

Sikkert ikke bare meg som glemmer å ta tilskudd, og heller ikke husker hva man har tatt

Så her er et lite tips til hvordan man skal holde styr på tablettene (jeg hadde faktisk glemt at jeg hadde en slik eske )

Kjøp en doseringseske for tabletter på apoteket (ja, det er en slik som eldre mennesker ofte bruker)
Jeg har en slik med 4 rom pr dag, og som holder til en uke. Da er det bare fylle den opp en gang pr uke.
Supert å ta med seg på en ukes ferie også.

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 08:40   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene.

Dosetter er geniale!
For de som ikke har altfor mange store tabletter og er så heldig å ha Enklere Liv-butikker i nærheten er denne dosetten genial, fordi den er med magnet, så du kan sette den på kjøleskapet så du får den midt i fleisen hver dag

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:46   #3
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene.

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Dosetter er geniale!
For de som ikke har altfor mange store tabletter og er så heldig å ha Enklere Liv-butikker i nærheten er denne dosetten genial, fordi den er med magnet, så du kan sette den på kjøleskapet så du får den midt i fleisen hver dag

Så smart! Ute av øye ute av sinn heter det jo, jeg må ha esken synlig for å huske å ta det jeg har lagt i, kjekt å kunne henge den opp. (alzheimer light ja)
Ser nå at det heter dosett, og har vært nevnt i tidligere tråder. Trodde jeg hadde kommet opp med noe helt genialt hehe

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:49   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

Jeg har også dosett! Foreldrene mine gjorde store øyne da jeg kom med den i jula. Pdd går jeg kun på en medisin, men jeg tar jo i tillegg 1xmultivitamin, 1xb-vitamin, 1xmagnesium og 3xkelp. Jeg har den bare liggende framme på et avlastningsbord på kjøkkenet, og den er jo så stor og rød, at jeg ikke kan unngå å se den når jeg går på kjøkkenet. Jeg glemmer så og si aldri å ta meds og tilskudd!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 10:24   #5
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

For ikke å snakke om tiden man sparer på å slippe å åpne og pelle ut tablettene fra hver eneste boks hver enda dag...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 01:12   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

Jeg har denne fra Enklere liv, litt mindre enn magnet varianten. Men veldig oransje, så jeg ser den og husker på den
I jula fyllte jeg den ikke opp og glemte tablettene ca annenhver dag, når jeg har fyllt den husker jeg de daglig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 01:20   #7
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

Mine bokser ketolysetablets står i kjøkkenvinduet rett ved der jeg sitter..
og resten ligger i en liten plastboks rett ved tallerken.
men jeg glemmer å ta noen likevel. Tror ikke det hadde vært bedre med en dosett

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 01:21   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Et tips til hvordan man skal huske å ta tilskuddene

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Tror ikke det hadde vært bedre med en dosett

Det trodde ikke jeg heller, og kjøpte min egentlig for å gi til mamma. Men så prøvde jeg den fordi jeg skulle ut og reise og ikke gadd ta med alle bokser. Og fant ut at jo, det hjelper utrolig nok

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Hvordan huske å ta kosttilskudd? Carisma Generell diskusjon 12 30-01-09 06:49
Tips til å huske tablettene? Mayella Ketolysekuren 8 22-02-08 17:47
Skal på kurs i morgen - tips til mat? sma Ketolysekuren 6 01-02-08 22:37
Vi skal på biltur.. Tips?? Dumsi Generell diskusjon 4 12-07-04 13:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no