Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-10, 09:31   #126
Pandora
Seniormedlem
 
Pandora sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 57
Innlegg: 514
Pandora er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Fortsatt på 74,9 idag! (snikveide meg igår også)

Da har jeg gått ned 1,4 kilo siden 2. februar (1,4 av "februar-kiloene") og 5,1 siden 4. januar da jeg startet her inne.

De 1,4 kg denne uka er nok mest vann/sprekken sist lørdag/ ferdig med mens...men fint likevel og idag kjentes buksa ganske romslig etter all skigåing og fornuftig spising i helgen...

God Mandag

__________________
Jillian Michaels
Pandora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av hvert - normalvektig Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 09:34   #127
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Gått ned 1,5 kg siden start forrige mandag, 1.feb

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 09:39   #128
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hmmm.. veide meg i dag.. står stille.. Hmmm.. Men skal nok klare det=)

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 09:55   #129
Mocca :)
Medlem
 
Mocca :) sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Troms
Innlegg: 63
Mocca :) er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

1 februar : 90.2
8 februar : 89.5 ( 0,7 ned)
15 februar : 89,3 (0,2 ned)
22 februar : 88,7 (0,6 ned )
Ikke mye ned, men ned iallefall


Sist redigert av Mocca :) : 22-02-10 kl 10:05.
Mocca :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 10:06   #130
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Ja, så røyk vekta mi! Først veide jeg 58 kilo, så veide jeg 98 og så veide jeg 60 og så var den død. Ingen av tallene stemmer jo, men jeg ble veldig glad for det første tallet, skjønt de er lenge dit..... Klaget til mannen min, og sa at jeg ønsket meg ny vekt til Valentinsdagen i stedet for blomster, og da så han rart på meg. "Blir ikke damene fornærmet når gubben gir en vekt istedet for blomster?" Ikke denne dama, nei. Så nå får jeg vente på vekt før neste veiing. Fortsetter å være flink likevel, jeg, så får jeg bare se om kroppen er med på leken "Ned 5 kilo i februar".Selv om jeg ser på de kiloene som et eventyr, så er jo muligheten der, ikke sant? Man skal tenke stort, om man skal oppnå noe ....

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 10:16   #131
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Ned 900 gram fra start forrige mandag.

Hadde en kjempesprekk på lørdag, så jeg kan ikke vente noe annet enn at jeg gikk opp igjen det meste av det jeg gikk ned. Nå håper jeg bare at jeg kan la smågodtet på jobb ligge.


Sist redigert av Viclin : 08-02-10 kl 15:27.
Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 10:37   #132
Joranna
Juniormedlem
 
Joranna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 46
Innlegg: 35
Joranna er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hei
Kan jeg også slenge meg med her.Begynte i januar, men sprakk så det holdt IGJEN. Men nå vil jeg greie det. Skal gifte meg til sommeren og ønsker å nåmålet mitt før da. Men setter meg et delmål her først, -5kg i februar.

__________________


Joranna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 11:06   #133
Mentha
Juniormedlem
 
Mentha sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rognes
Innlegg: 24
Mentha er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hmm, vekta har stått stille denne uka, enda så flink jeg syntes jeg hadde vært! Men så begynte jeg å tenke meg om. Jeg skjønner nå at jeg ikke tåler noe alkohol (1,5 glass rødvin på lørdag) - det tuller til hele forbrenninga! Og så er jeg fortsatt litt skeptisk på om jeg kan spise sukrin. Kan hende det er det som har stoppet opp alt nå?
Huff, det skal ikke være lett det her!

Vel, jeg får håpe det kommer seg. Jeg har alltid hatt problemer med å komme under 75 kg, det er et platå i det området hvor jeg alltid blir stående en stund, og det krever iherdig jobbing for å komme videre. Men jeg vil ikke gi opp! Jeg SKAL inn i bikinien min til sommers
Det er godt å lese om alle som går ned, da vet jeg at jeg vil være en av dere en dag!

__________________
Tomorrow is another another chance to do it right


Mentha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 11:45   #134
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Thehortensia, her.

Hei kanskje du spiser for mye protein og for lite fett. Det gjorde jeg. Jeg har kjøpt cocosa nå, som jeg har i kaffen et par ganger daglig(hvis du tar oppi litt pisket kremfløte i tillegg så blir det nesten som cappucino ser hvertfall ikke fettet så godt )
Jeg gikk bare ned 0,5 kg denne uken, men har tatt av meg 2 cm både rundt mage og hofter, så er fonøyd. Regner med at cocosaen tar seg av den dårlige vektnedgangen. Er flink ellers til å holde meg til dietten
Lykke til videre


Har kjøpt cocosa så jeg skal prøve å ha litt i kaffen jeg også. Fant dette innlegget av Gerd i en annen tråd og jeg anbefaler alle som sliter litt å lese det

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23811

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 12:50   #135
Littforbreianita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 23
Littforbreianita er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Joho! Etter et 5 ukers langt platå hvor vekta har stått bom still på 64,4 kilo (startet på 67) viste vekta i dag tidlig 63 kilo -1,4 kilo siden forrige mandag, kjempefornøyd med det!

Nå skal jeg prøve å være flink å trene hver dag, for dette har jeg vært sløv på... Men i går trente jeg 1 time (Elipsemaskin + styrketrening, foran tv'en), og kjente så god samvittighet jeg fikk! Så da hiver jeg meg i det igjen - lille dattera mi på 5 mnd får ligge på leiketeppet sitt og se på - bra underholdning for henne det sikkert.

Lykke til alle dere andre

Littforbreianita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 14:45   #136
ned10kg:)
Medlem
 
ned10kg:) sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sogn og Fjordane
Alder: 38
Innlegg: 57
ned10kg:) er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

0.9 kg ned i februar så langt

__________________


ned10kg:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 18:50   #137
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Fornøyd så langt! Ned 800gram siden forrige mandag

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 08-02-10, 22:44   #138
Likevekt
Seniormedlem
 
Likevekt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 636
Likevekt har en fantastisk aura rundt segLikevekt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jeg er ikke storfornøyd etter en uke.. kun 300 gram ned... men JEG GIR MEG SOM VANLIG IKKE

__________________
Min journal




Likevekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 00:11   #139
Tønneklara
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 27
Tønneklara er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Utrolig bra da Lullen! Jeg har gått ned 1 kg på en uke

Tønneklara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav-karbo-kost Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 10:36   #140
Florence123
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 57
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Mentha, her.

Hmm, vekta har stått stille denne uka, enda så flink jeg syntes jeg hadde vært! Men så begynte jeg å tenke meg om. Jeg skjønner nå at jeg ikke tåler noe alkohol (1,5 glass rødvin på lørdag) - det tuller til hele forbrenninga! Og så er jeg fortsatt litt skeptisk på om jeg kan spise sukrin. Kan hende det er det som har stoppet opp alt nå?
Huff, det skal ikke være lett det her!

Vel, jeg får håpe det kommer seg. Jeg har alltid hatt problemer med å komme under 75 kg, det er et platå i det området hvor jeg alltid blir stående en stund, og det krever iherdig jobbing for å komme videre. Men jeg vil ikke gi opp! Jeg SKAL inn i bikinien min til sommers
Det er godt å lese om alle som går ned, da vet jeg at jeg vil være en av dere en dag!

Regner med at vi reagerer forskjellig på alkohol, jeg har drukket rødvin flere ganger i løpet av de to ukene jeg har vært på Ketolyse og likavel gått ned 3.5 kg

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 10:53   #141
Arnhild
Seniormedlem
 
Arnhild sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 686
Arnhild har en fantastisk aura rundt segArnhild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

1/5 kg Fornøyd, men skal jeg klare fem i februar, må det gå litt raskere...

__________________
Hemmeligheten bak suksess er hardt arbeid, det er derfor det er en hemmelighet... Karsten Isaksen
min journal


"Fettet sitter mellom ørene"
Arnhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:00   #142
SuperMamma
Medlem
 
SuperMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 59
SuperMamma er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Oj, har det blitt en februar tråd nå ja.. klart jeg er med.
Klarte 5 i jan utne problem. Men 5 til i feb skal nok holde hardt.
Men jeg elsker utfordringer, så jeg er med!

__________________


SuperMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:48   #143
Lunia
Juniormedlem
 
Lunia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: oslo,men er fra fredrikstad
Alder: 40
Innlegg: 17
Lunia er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Jeg må slenge meg med her Jeg trenger ett spark i stumpen ,rett og slett etter alt for mange dårlige unnskyldninger for å sprekke!

Lunia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse<3 Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:49   #144
Lunia
Juniormedlem
 
Lunia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: oslo,men er fra fredrikstad
Alder: 40
Innlegg: 17
Lunia er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Noen som kan legge fram noen meny alternativer,evt for en hel uke?
Jeg må bli litt streng overnfor meg selv

Lunia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse<3 Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:56   #145
Littforbreianita
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 23
Littforbreianita er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Lunia, her.

Noen som kan legge fram noen meny alternativer,evt for en hel uke?
Jeg må bli litt streng overnfor meg selv

Dette lurer jeg også på! Mitt problem er at jeg har en tendens til å spise, selv om jeg ikke egentlig er sulten... Skal jeg kose meg, er det ofte mat/noe søtt som er det første jeg tenker på. Spiser en del godteri/sukker erstatninger + drikker pepsi max, og er heller ikke så flink å drikke nok vann. Om noen kan komme med en skikkelig bra meny, som jeg kan prøve å holde meg til, så hadde det vært kjempefint! Kanskje jeg faktisk klarer å gå ned litt fortere i vekt da, for nå har det stått ganske stilt i ukesvis... Gikk ned 1,4 kilo siden forrige mandag, men disse har visst kommet tilbake igjen bare siden i går

Littforbreianita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:56   #146
kizza_24
Medlem
 
kizza_24 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Karmøy
Alder: 38
Innlegg: 78
kizza_24 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Vil gjerne verme på 5 kg i februar. Men koss i allverden klare dokke det? heh...syns det går utroli seint å litt matlei. Men jir ikje opp for det Lykke t alle sammen

__________________
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLdHyfE/]
kizza_24 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 12:17   #147
Arnhild
Seniormedlem
 
Arnhild sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 686
Arnhild har en fantastisk aura rundt segArnhild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Littforbreianita, her.

Dette lurer jeg også på! Mitt problem er at jeg har en tendens til å spise, selv om jeg ikke egentlig er sulten... Skal jeg kose meg, er det ofte mat/noe søtt som er det første jeg tenker på. Spiser en del godteri/sukker erstatninger + drikker pepsi max, og er heller ikke så flink å drikke nok vann. Om noen kan komme med en skikkelig bra meny, som jeg kan prøve å holde meg til, så hadde det vært kjempefint! Kanskje jeg faktisk klarer å gå ned litt fortere i vekt da, for nå har det stått ganske stilt i ukesvis... Gikk ned 1,4 kilo siden forrige mandag, men disse har visst kommet tilbake igjen bare siden i går

Hvis de kom på fra i går til i dag kan du nok regne med at det bare er vann Men det er kjempeviktig å drikke mye vann, kroppen trenger det for å bli kvitt alle avfallstoffene. Personlig har jeg ikke troen på at sukkererstatning er tingen. Noen eksperter mener at kroppen reagerer ganske likt på sukker og sukkererstatning, fordi når tungen smaker noe søtt, gir den beskjed til hjernen om at nå er det sukker på vei, også er vi i gang...

Jeg har ikke noe ukesmeny til deg desverre, jeg pleier bare å kikke litt rundt her på oppskrifter og sånn. Det viktigste er at man vil dette 100 %, hvis ikke klarer man det ikke, det er nemlig en viljeprøve. Men jeg har troa på deg, stå på

__________________
Hemmeligheten bak suksess er hardt arbeid, det er derfor det er en hemmelighet... Karsten Isaksen
min journal


"Fettet sitter mellom ørene"
Arnhild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 12:41   #148
tangoto
Seniormedlem
 
tangoto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 558
tangoto har en fantastisk aura rundt segtangoto har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Nå er det andre uken uten vektnedgang Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har kun gått ned 2 kg siden start i midten av jan. men jeg skal søren ta ikke gi meg. Kanskje på tide å begynne å skrive ned hva jeg får i meg i løpet av dagen.

Hei igjen Karissima : ) Jeg har egentlig ikke lov å skrive her, for tør ikke melde meg på noen 5 kg i løpet av en måneds tråd.., men må bare si at jeg har det helt likt som deg. Begynte 4. januar og har kun gått ned 2,8 kg. Og uten en eneste sprekk! Bare et par rødvinsglass i denne perioden.

Spiser variert og godt, er stapp mett og ikke fysen på andre karbofarligheter i det hele tatt. Topp med alt man kan spise her, som ostekjeks og oopsie-roll osv. Har gått ned fra 106 cm rundt navelen til 87,5 cm så er fornøyd jeg ; ) Så tilbake til høsten -08 da jeg gikk på Foseids spisdegslank, og da hadde jeg etter 2 mnd gått ned 3,2 kg. Kanskje noen bare trenger lenger tid? Kroppen er også vant til sundt og lavkarbokosthold fra før - da tror jeg den tviholder enda mer - ironisk nok ; ) Men vet ikke altså..

PS jeg jobber opp fettet enda mer og proteinet enda litt mindre nå for å se om det løsner - hjemme med febersyk gutt og kaffe med cocosa; )

Lykke til deg og alle dere andre her inne!! : )

__________________
Start: 4. januar 2010 Delmål: 5 kg til 17. mai Apriltrening: yoga 0/5, spinning 275/200, rockering 365/200, sykkel 205/300. Velkommen til min journal.

tangoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 14:25   #149
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Hei Tangoto
Tror ikke det gjør noe at du skriver her selv om du ikke har meldt deg på denne tråden.Må jo være tillatt å komme med lykkønskninger til oss her når vi sliter litt
Tror jeg kanskje har spist litt mye den siste tiden for jeg har funnet så mange fine oppskrifter her som jeg har måttet prøve ut Nå har jeg begynt å skrive ned hva jeg spiser slik at jeg har litt kontroll men toget har nok gått for min del ang 5 kg i løpet av febr.

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 15:07   #150
marit72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 21
marit72 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Tror jeg slenger meg med her jeg gitt Mer motiverende og være flere med samme målet. Hadde min første lavkarbodag 3 feb. Vekta i dag viste at jeg hadde gått ned 1,5 kg og det er jeg fornøyd med. Lykke til på vei mot målet alle sammen

marit72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Noen kilo til: cabin Spørsmål og svar 7 13-07-07 18:22
Må gå ned noen få kilo litt fort! Miriam Generell ernæringsdebatt 31 06-05-07 19:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no