03-03-10, 10:45 | #51 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fredrikstad
|
Sv: LavkaloridiettJeg var HELT i mot lavkarbo fordi jeg som deg mente at jeg ikke kunne klare meg uten brød, pasta og ris. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
03-03-10, 10:49 | #52 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
|
Sv: Lavkaloridiett
Selvfølgelig er det ikke din plikt, det vil jo ingen finne på å påstå! Men du er nå en gang på et lavkarboforum, og det er en grunn til at vi som er her, er her, blir her, og at forumet har oppnådd den størrelsen det har. Kostholdet vi forfekter møter jo en del motstand blant etablissementet, så vi er vel også litt vant til å kjempe litt ekstra for å bli hørt og trodd . |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ |
03-03-10, 11:44 | #53 |
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
|
Sv: LavkaloridiettKunnskap er makt, og her viser hovedinnlegger at kunnskapen er rett og slett fraværende |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
03-03-10, 12:46 | #54 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
|
Sv: Lavkaloridiett
Måtte bare kommentere noe!
03-03-10, 14:39 | #55 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2009
|
Sv: Lavkaloridiettutsultet på karbohydrater? |
Min kostholdsfilosofi: atkins |
03-03-10, 14:59 | #56 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
|
Sv: LavkaloridiettEr det ikke Thailand/Japan/Kina som IKKE spiser mye ris? En av plassene ivertfall Ei venninne ble overrasket på ferie av at ris ikke var en naturlig del av hovedretten; Det var noe som måtte bestilles utenom. Noe nordmennene var veldig hyppige på, men ikke befolkningen generelt. |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz |
03-03-10, 20:12 | #57 |
Juniormedlem
Hvor: Fredrikstad
|
Sv: LavkaloridiettOk takk Nei ordla meg litt feil ang det med saltet, men kutte ned i allefall. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse |
24-03-10, 00:27 | #58 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
|
Sv: LavkaloridiettDet er ikke noe galt med lavkarbo, det er noe galt med holdningene til folk, statens anbefalinger og tilgangen til billige karbohydrater.
24-03-10, 02:25 | #59 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
|
Sv: LavkaloridiettJeg vil råde deg å tenke mer langsiktig enn vekta. Man kan gå ned i vekt på mange måter, men hadde det ikke vært greit å velge en sunn og behagelig måte? Auschwitz-dietten kunne vise til noen fantastiske vekttap, men jeg vil nok ikke anbefale den. Bare fordi man går ned i vekt betyr ikke at man spiser sunt, men på lavkarbo går man ned i vekt (når man er overvektig) fordi det er sunt! Dessuten vil du sannsynligvis tære på muskler når du spiser lavkalori, og derfor få lavere forbrenning. Det er en grunn til at man ikke klarer seg med ett Grete Roede-kurs. For hva skjer når man har gått ned og begynner å spise normalt igjen? Man legger som regel på seg MER enn før etter HCLF-lavkalori-slankekur. |
Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC |
Emneord |
diett, lavkalori, lavkarbo, oppskrift |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|