Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp please

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-10, 13:34   #1
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Hjelp please

Jeg har gått opp 2 kg siden mandag. onsdag i dag. Hva gjør jeg feil? Like før jeg gi meg....
Spiste frukt på fredag og gikk ut av ketose. Greit nokk dette men på tisdag kveld hadde jeg utslag igjen . Var på vekta på mandag og i dag og 2kg opp?
Spiser egg til frokost, salat med reker og godt med olje på til lunch og kotletter med salat, jukseris og litt rømme til middag i går. Mandag eggerøre med laks, lunch avokado, middag lavkarbo pølse med stekte grønnsaker i fløte og timian. Har spist likt før og gikk ned 8kg på 2 mnd.
Hva gjør jeg feil?
Takk for svar

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 14:17   #2
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Hjelp please

Jeg er ny her, så jeg aner ikke, men jeg har lagt merke til at noen skriver at de må betale dyrt når de spiser karbo fordi kroppen lagrer vann. det går sikkert over snart hvis du bare gir det litt tid.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 14:36   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 46
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hjelp please

Hvis du savner frukt og spiser dette på ketolyse bør du vel kanskje heller vurdere Lindberg? Det er etter som jeg har forstått ikke bra for kroppen å hoppe inn og ut av ketose gjentatte ganger

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 14:43   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp please

Du kan slappe helt av, du har ikke gått opp to kg i fett siden mandag, vei deg gjerne hver dag, men ha en dag som fast veiedag hvor det er den vekta som teller.
Du kan samle vann, hormoner, ja i det hele tatt kan det forklare 2 "kg" opp på noen dager.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 14:57   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp please

Hvor mye frukt spiste du da?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:44   #6
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Hjelp please

spiste en banan. Er jo bare vann. Det er ikke fysisk mulig å legge på seg 2 kg fett på 2 dager med den maten jeg spiste, men man bli deprimert da.
Skal holde meg unna frukten og drikke mere vann. Da skal det gå bra igjen.
Takk for svar

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 20:47   #7
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Hjelp please

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Hvis du savner frukt og spiser dette på ketolyse bør du vel kanskje heller vurdere Lindberg? Det er etter som jeg har forstått ikke bra for kroppen å hoppe inn og ut av ketose gjentatte ganger

Dette er første gangen på 2 måneder jeg detter ut da er det ikke inn og ut av ketoze. Men bra tanke. Er enig at det er ikke bra å gå inn og ut.

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 11:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no