Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Siden det er endel RUSS her inne, hvilke knuter har dere tatt da?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-05-05, 20:12   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Talking

Siden det er endel RUSS her inne, hvilke knuter har dere tatt da?

Satt nylig og tenkte tilbake på min egen russetid, jeg har aldri hatt det så morsomt. Jeg tok jo ikke heelt av da, men vi gjorde jo endel "hekkan" og hadde det voldsomt moro.
Mine knuter:

- Spritkorken.
- Gullkjettingen (enda flauere )
- Polmerket
- Knytte sløyfe rundt lærerens bil
- sitte under pulten en hel skoletime (hadde såå vondt i nakken etterpå!!)
- Husker ikke hva jeg fikk, men jeg gikk gjennom hele byen med en død fisk i bånd....
- Trippelknute for å ligge over hos et styremedlem

__________________________________________________ ________________________

Så prøvde jeg meg på disse, men klarte dem ikke:

- Spise 3 berlinerboller med syltetøyfyll på 10 minutter, uten å slikke seg rundt munnen. Klarte å spise 1,5 stk men holdt på å kaste opp!! Liker bedre dem med vaniljekrem, hadde sikkert klart å spise dem hehe.

- Drikke en liter melk på styrten.

__________________________________________________ ________________________



Tror det var flere, men husker ikke helt nå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 16-05-05 kl 22:52.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:18   #2
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

*skrattler* Jaja.... Har ikke så mange jeg da.

* Sitte under pulten en hel skoletime.. (fy så au) = ett viskelær her..
* Bade før 1 april = ispinne
* 4 pakker hubbabubba i kjæften en hel skoletime (FYYY fader... æsj det var ekkelt...) = Hubbabubba papir
* Gå i pysjamas en hel skoledag = en liten bamse.

Hadde planer om å ta:

* Gå med håndjern en hel skoledag = en taustump
* Melde meg til politiet for epleslang.. ( teeehe, på våren)
* Sette en L bakpå politibilen

Men fikk ikke gjort dette, Jaja,

Har vertfall ikke noen drikkeknuter eller sexknuter! Sådetså!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:20   #3
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg ble utnevnt til russeprins jeg ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:21   #4
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Jeg ble utnevnt til russeprins jeg ...

Russeprins?? Å de vil si?? Hæææ?

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:24   #5
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mila

Russeprins?? Å de vil si?? Hæææ?

Det skulle liksom være en utmerkelse for innsats tror jeg - var kasserer i styret, men jeg er jente da .. Det var en gutt som ble prinsesse ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:26   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg var "voksenruss" og fikk overraskende russelue av ungene mine....ferdig knytt....men vet ikke for hva Det vet bare de så ikke vet jeg hva jeg hadde vært med på.......

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:26   #7
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av guro

Det skulle liksom være en utmerkelse for innsats tror jeg - var kasserer i styret, men jeg er jente da .. Det var en gutt som ble prinsesse ...

*skrattler* Jaja, russeprinsen Guro... teeehe

( psst... Ble russetante jeg Hadde noe med att jeg var så snill og omsorgsfull Taaha, jotakk )

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 20:41   #8
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg har ikke egentlig gått inn for å ta så mange russeknuter og nå er det forseint.

men jeg har tatt:
1-17mai uten fravær. - fraværslapp
være sammen med ikkeruss - rød kjærlighet på pinne
Monogam russefeiring - ring
røykfri i russetiden - røykeplaster
sikker sex gjennom hele russetiden - brukt kondom
ha russeguiden på seg hele russetiden. - guiden

altså 6 knuter.. var ikke mye å skryte av det nei..


men jeg hadde planer om å ta:
20 sepensthopp foran en buss på en fotgjengerovergang
sikker og frivelig sex i skogen. han feiga ut når det vart snakk om at vi måtte ha vitner.
gå inn i en cd butikk å spørre etter en aqua cd.
ta gratis buss i 1 time sammenhengende.
og noen til..

Her er russeknutene for bergen om noen er interisert.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 21:13   #9
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg gjorde 56 russekrav... Og det var kjempemoro!
Alt det som er gult ut har jeg gjort. Ganske fornøyd ja.


Og slik ble russeluen seende ut til slutt. Gjett om den var tung å ha på seg på 17.mai ja!


De fleste russekravene var egentlig snille....
Det kanskje mest "ulovlige" må ha vært å kjørt 20 ganger rundt i en rundkjøring (er det ulovlig? )
Det villeste var å løpe naken over Saltstraumbrua men tror ikke det er ulovlig....

Men vi irriterte temmelig mange lærere da.... med diverse krav som skulle gjøres i timene. Heldigvis tok de fleste det med et smil, men skjønner jo at det ikke er SÅ morsomt å undervise en klasse som sitter under pultene sine i timen
Irriterte også endel bilister da vi okkuperte masse parkeringsplasser i en time midt i sentrum på en lørdag... Men vi hadde jo betalt for plassen.

Det mest utfordrende russekravet jeg gikk igjennom var dette:
"være sammenbundet med en russ av motsatt kjønn i 24 timer" Og ettersom man var så godt i gang, tok man dette SAMTIDIG: "ha hudkontakt med en russ av motsatt kjønn i 24 timer"
Underveis på denne tiden ble det gjort flere krav... men det vanskeligste var "å sitte i et tre å drikke 4 rusbrus uten å gå ned".
Kan dere forestille dere det??? Joda, der skulle jeg og sambo (som var den heldige) OPP i et tre, med fastbundne ben, holde i hendene, og hadde med 4 rusbrus HVER. Hihihihi.... mye latter ja. Men vi klarte det

Og bare så det er sagt så gjorde jeg også dette kravet:
"være tilstede på alle skoletimene fra 1.-17.mai"

Oj, dette ble litt langt nå... men var så morsomt å mimre om kravene!


Sist redigert av Tidligere bruker : 17-05-05 kl 22:21.
  Svar med sitat
Gammel 16-05-05, 21:22   #10
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Nei Gud så morsomt Linda!! Har du bilde og greier..Kjempe bra! Ja, tror ikke det å gå naken på offentlig sted er lovelig? Aner ikke, men det sjenerer jo folk å se noen løpe over (for dere som ikke er fra Bodø, Saltstraumen er verdens sterkeste malstrøm, og brua er LAAAAAAANG!!). HER er en link til brua, den linken funka ikke LInda Steike, Linda, må ha vært i go form å klare å løpe der!

Husker ikke hva jeg gjorde jeg Husker noe, og det var:

  • Bite en 1. klassing i leggen - Kyllingben.
  • Spise 3 kinderegg og bygge lekene på 5 minutter (jeg og sambo gjorde den sammens )
  • Drikke 6 øl uten å gå på do ( IIIIk, var såå pissatrengt, og ble sååå full )
  • Sitte under pulten i en skoletime.
  • Ha lunsj i et lyskryss (tror det var 1 time).
ÅÅh, husker jo ikke mer! Huff, så kjedelig..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 17-05-05, 22:22   #11
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Har du ikke sett Russealbumen min da Lita Har nesten bilde av alle kravene jeg har tatt... med unntak fra noen hehe...
Brua er laaaaaaaaang ja! Og gjett om jeg ble sliten! Men fikk jo sitte en god stund på toppen og bygge leke, før vi måtte videre

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no