Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hei Hei

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-10, 18:58   #1
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Hei Hei

Da er jeg tilbake igjen etter et langt opphold og masse kg på
jeg er mer motivert enn noen sinne, savner hverken brus eller lade og livet føles bare herlig begynte for ca en uke siden kansje rundt 8 dager og har gått ned hvertfall 4 kg

kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:09   #2
SiTron
Juniormedlem
 
SiTron sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 27
SiTron er på en erverdig vei

Sv: Hei Hei

Så flott!!!! Det er om å gjøre å ikke gi seg, men hente seg inn igjen og komme seg på`n igjen STÅ PÅ!!!!

__________________



Mamma til 3 småttiser
SiTron er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 14:47   #3
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hei Hei

Så utrolig bra vekt tap! Jeg har min første veie dag på mandag. Har snik veiet meg og har gått ned 3 kilo allerede.

Det er jo litt rart at mann kan spise så mye godt og være god og mett, og allikevel rase ned i vekt

Blir spennende å se hva neste ukes vekttap blir, selv om mann ikke kan forvente samme tempo

God helg!

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 15:06   #4
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hei Hei

takker
vekten var enda lenger nede når jeg veide meg i morges men tror jeg må finne meg en veie dag jeg også ,kansje jeg henger meg på mandag veierene

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 15:28   #5
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei Hei

Det er morsomt når vekta går ned. Men den varierer gjerne i løpet av uka, så det er nok greit med fast veiedag. Selv om jeg ikke er like flink til å holde meg til samme dag. Blir noen mellomveiinger, for å si det sånn.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 18:25   #6
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hei Hei

ja, jeg husker fra sist at jeg klarte ikke vente med å se hehe men nå må jeg bli sterk hehe

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 13:04   #7
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei Hei

Stå på!! Sammen er vi sterke Vi dør jo ikke akkurat av å veie oss oftere enn en gang i uka. Men vi må passe på så vi ikke setter for mye fokus på hver dags vekt. Jeg for min del går mer inn i cm enn ned i vekt. Så jeg må fokusere der, ellers virker det jo håpløst.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 14:26   #8
Sukkerfri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Alder: 51
Innlegg: 15
Sukkerfri er på en erverdig vei

Sv: Hei Hei

Hei..

Gratulerer med flott resultat..
Jeg har lest mange innlegg her inne om hvordan dere går ned så mye på så kort tid.. Har selv fulgt lchf i 4 knappe 4 mnd nå og har gått ned ca 12 kg. Er kjempefornøyd men nå har jeg stått stille en god stund og jeg blir gal av det.. Hva er det dere spiser eg? Lurer litt på hvor stor forskjell det er!! Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har ikke hastverk egentlig og har hele tiden tenkt at det får ta den tiden det tar men må si jeg er litt misunnelig på dere som går ned mye på kort tid.. Da lurer jo jeg på hva dere gjør annerledes!!

__________________


Sukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 19:19   #9
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hei Hei

hei hei

jeg spiser som regel egg til frokost med ett eller annet oppi(løk eller sopp) og agurk vedsiden av, av og til blir det lunch og da spiser jeg salat med kokt egg og middagen pleier og være med litt grønt, kjøtt/kylling og stekte grønnsaker til, eller smørdampede brokoli eller blomkål stappe....jeg kommer meg nok ikke opp i 15 karbs om dagen sliter litt med apetitten...har vært litt slapp og spist en del sukkerfri sjokolade, den med 2 karbs i og erstattet måltid med atkins barer når jeg har vært ute...
men må være flinkere nå

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 11:37   #10
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hei Hei

Opprinnelig lagt inn av Sukkerfri, her.

Hei..

Gratulerer med flott resultat..
Jeg har lest mange innlegg her inne om hvordan dere går ned så mye på så kort tid.. Har selv fulgt lchf i 4 knappe 4 mnd nå og har gått ned ca 12 kg. Er kjempefornøyd men nå har jeg stått stille en god stund og jeg blir gal av det.. Hva er det dere spiser eg? Lurer litt på hvor stor forskjell det er!! Hva skal jeg gjøre for å komme videre? Har ikke hastverk egentlig og har hele tiden tenkt at det får ta den tiden det tar men må si jeg er litt misunnelig på dere som går ned mye på kort tid.. Da lurer jo jeg på hva dere gjør annerledes!!

Det er også en del tråder om å stå stille. Så ikke gi opp. Kanskje du må telle over antall karber, eller drikke mer eller andre ting. Det står en del tråder om dette også. Så ved å lese litt der blir man ikke så lett motløs.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no