Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Sjokolade man ikke blir fet av?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-10, 12:01   #51
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Jeg lurte også på om Atkins selv ville anbefale disse produktene, og fant ut at ja, han levde da disse kom ut i produksjon. Jeg så menyforslagene på atkins.com. Det er utfra de jeg skrev dette. Tror nok ikke Atkins eller noen andre mener dette er sunt.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:39   #52
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Xylitol = Bjørkesøt og det skal da ikke virke noe videre inn på blodsukkeret? Kjernesunn - Ninka-Bernadette Mauritson sverger til Bjørkesøt og jeg har lest mange steder på nettet at det har veldig, veldig liten påvirkning på blodsukkeret. Det har en glykemisk indeks på 7 i forhold til sukker som ligger på 100.

Jeg går rett ut av ketose om jeg spiser bjørkesøt.

Ellers er jeg en av "synderne" som spiser en atkinsbar rett som det er. Enten som kos eller når jeg ikke orker å lage meg noe annet. For min del går det fint, jeg ramler ikke ut av ketose. Selv ikke de gangene jeg har spist 2. stykker i løpet av en dag.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 17:25   #53
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Xylitol = Bjørkesøt og det skal da ikke virke noe videre inn på blodsukkeret? Kjernesunn - Ninka-Bernadette Mauritson sverger til Bjørkesøt og jeg har lest mange steder på nettet at det har veldig, veldig liten påvirkning på blodsukkeret. Det har en glykemisk indeks på 7 i forhold til sukker som ligger på 100.

Dvs at man tar opp 7% av søtningsstoffet alt etter hvilken kropp man eier og det gir absolutt blodsukkersvigning og dermed vektstagnasjon.

bjørkesøt er ikke noe bedre enn andre søtningsstoffer, egentlig

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp ... Jeg blir IKKE mett! anonymen Spørsmål og svar 11 23-08-11 14:05
Kjenner ikke at jeg blir mett ... somaya Lavkarbo generelt 0 13-03-10 12:39
Ned i vekt, men blir ikke mindre minien Lavkarbo generelt 9 04-03-10 18:11
Blir ikke mett Bindi Ketolysekuren 14 05-01-10 09:01
Matlei, blir ikke mett, spiser ikke nok Mellon Lavkarbo generelt 1 27-04-09 10:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no