Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hoohooohohoho! 65-tallet!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-08-10, 18:05   #1
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Hoohooohohoho! 65-tallet!

65.9 i to dager nå! Plutselig går det nedover fortere enn det har gjort på to-tre måneder. JIiIIIIiiiiihaaaa!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:46   #2
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

65.9 i to dager nå! Plutselig går det nedover fortere enn det har gjort på to-tre måneder. JIiIIIIiiiiihaaaa!

Gratulerer så masse, nå er du virkelig nærme målet ditt. Vektnedgang går virkelig i rykk og napp, det gjelder å ikke gi opp når det stopper opp eller går tregt. Da kommer man nemmelig dit du er nå, bra jobba!!

Hvor lang tid har du brukt på din vektnedgang?

Fortsatt lykke til .

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 21:52   #3
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

wohoo gratulerer så mye!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:34   #4
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Takk

Fra jeg begynte har det gått tre år, men med et graviditetsavbrudd på ca 1 år

11 kilo i år.

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 12:25   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Hipp Hipp hurraa!!!

Legge ut eksempler på en dagsmeny du har hatt siste tiden?????

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:35   #6
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Spiser 2-3 Nannahs knekkebrød med kjøttpålegg/ost litt majones og agurk/paprika.

Fajitakrydret kyllingstrimler i fløte/rømmesaus (tilsmakt mer fajitakrydder) + brokkolitopper. Spiser til jeg er mett, lager en haug med mat, sikkert fire fileter. Kan tenke meg jeg spiser ca halvannen filet.

En proteinshake etter trening

En Atkinsbar hvis nøden er som størst...eller matplanleggingen går litt i vasken.

Evt. rester av middagen til kvelds, om jeg blir sulten.

1.5-2.5 l vann pr dag.


Middagen kan også være:

Stekt torsk med bacon, hollandaisesaus og grønnsaker
Tacokjøttdeig med salat og ost
Svinekjøtt og fløtesaus m/bittelitt gulrot og ikke så rent lite blomkål/brokkoli
Andre typer kylling"gryter" a la den over her. Jeg elsker kylling!


I tillegg trener jeg en del. 3-4 ganger i uka, noen få ganger 5. 3-4 ganger løping (en av dem kombinert med styrke) og en ren styrkeøkt. Fra neste uke av blir en av løpeøktene erstattet med Spinning, for da starter høstsesongen på senteret hvor jeg er instruktrø Gleder meg til å ha timer igjen! Laaaaang sommerferie derfra..

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 17:44   #7
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!



Supert, du er kjempeflink.


De proteingshakene dine, er de hjemmelaget eller kjøpte?

Hadde vært så deilig å kunne ta en ferdiglaget som når jeg ikke får laget meg noe.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 19:57   #8
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Proteinshake kjøpt i Sverige. Lavt KH-innhold. Let etter det som har betegnelsen "whey tec", og les bakpå. Hold deg unna "gainer", "carbo fuel", "mega mass" (el.l.) og "weight gainer".

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 07:49   #9
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Gratulerer :-)

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 12:03   #10
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Spiser 2-3 Nannahs knekkebrød med kjøttpålegg/ost litt majones og agurk/paprika.

Fajitakrydret kyllingstrimler i fløte/rømmesaus (tilsmakt mer fajitakrydder) + brokkolitopper. Spiser til jeg er mett, lager en haug med mat, sikkert fire fileter. Kan tenke meg jeg spiser ca halvannen filet.

En proteinshake etter trening

En Atkinsbar hvis nøden er som størst...eller matplanleggingen går litt i vasken.

Evt. rester av middagen til kvelds, om jeg blir sulten.

1.5-2.5 l vann pr dag.


Middagen kan også være:

Stekt torsk med bacon, hollandaisesaus og grønnsaker
Tacokjøttdeig med salat og ost
Svinekjøtt og fløtesaus m/bittelitt gulrot og ikke så rent lite blomkål/brokkoli
Andre typer kylling"gryter" a la den over her. Jeg elsker kylling!


I tillegg trener jeg en del. 3-4 ganger i uka, noen få ganger 5. 3-4 ganger løping (en av dem kombinert med styrke) og en ren styrkeøkt. Fra neste uke av blir en av løpeøktene erstattet med Spinning, for da starter høstsesongen på senteret hvor jeg er instruktrø Gleder meg til å ha timer igjen! Laaaaang sommerferie derfra..

Takk for innspill!! Gleder meg til jeg kan rope hurra over flotte resultater også! Jajamen nå går man snart inn i spinning sesongen ja... lenge siden sist kan man si, men får bytte ut utesykkelen når det begynner og bli kaldt. Kos deg videre med 65-tallet!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 13:30   #11
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Proteinshake kjøpt i Sverige. Lavt KH-innhold. Let etter det som har betegnelsen "whey tec", og les bakpå. Hold deg unna "gainer", "carbo fuel", "mega mass" (el.l.) og "weight gainer".


Takk for svar og tips. Mannen min kjøpte et brett med Low carb Protein shake ( aspartame free). Ser ut som den er grei.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 15:33   #12
vermundo
Juniormedlem
 
vermundo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 28
vermundo er på en erverdig vei

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Kjempeflink
Jeg hadde ca samme utgangspunktet som deg, og krysser fingre for at jeg skal få se 65 tallet også en gang
Blir kjempeinspirert av å lese om flinkinger som deg
Keep up the good work

__________________


vermundo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 14:33   #13
wollafruen
Medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
Innlegg: 382
wollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snillwollafruen er virkelig snill

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Tusen takk vermundo Det er KJEMPEARTIG at det begynner å nærme seg! Ikke syns jeg det er et vrient kosthold å følge heller, lavkarbo for life heretter! Lykke til med prosessen!

__________________
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010)
wollafruen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25 Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 10:12   #14
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Så flott, grattis

Jeg gleder meg til 75-tallet jeg. Mitt første mål var å se 70-tallet og da jeg kom ned der holdt jeg på å grine av glede. Det har gitt en enorm boost til selvtilliten og nå er neste mål ned ca 10 kg til neste sommer. Dvs at da skal jeg være øverst på 60-tallet. Da er jeg fornøyd og alt annen nedgang er bonus, men jeg kommer ikke til å stresse med å gå ned mer da

Inspirerende å se at folk oppnår det de vil og deler med seg. Kjekt å se hva andre spiser for å lykkes Fortsatt lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 15:41   #15
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!

Gratulerer med flotte resultater

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
10, tallet er 10! Zuma Ketolysekuren 12 13-09-09 23:38
Idag så jeg 7 tallet Tittentei Ketolysekuren 16 06-01-08 09:25
Endelig ser jeg 7 tallet! janine75 Ketolysekuren 11 14-12-07 08:38
Hva er dette kraft-tallet? cathrine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 29-04-05 22:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no