Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Enda en nykommer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-05, 19:36   #1
Energica
Juniormedlem
 
Energica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Trondheim/ Porsgrunn
Alder: 39
Innlegg: 21
Energica er ny på veien

Enda en nykommer

Heisann allesammen
Bestillte meg ketolysekuren på Mandag, den har ikke kommet ennå men gleder med til å begynne, ser at mange av dere har hatt veldig gode resultater, så vi får håpe det gjelder meg og .
Ser frem til mange å lange diskusjoner her på forumet

__________________








Energica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 19:40   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Velkommen skal du være, Energica!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 19:46   #3
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hei Energica med det herlige nicket!

Lykke til på Ketolysekuren og kos deg her inne!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 19:47   #4
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Hei på deg og velkommen hit til oss.

Ser at du skal begynne på Ketolysekuren, og det kan du glede deg til. Har fulgt den selv og er kjempefornøyd. Er det noe du lurer på er det bare å spørre, så skal vi svare etter beste evne . Les grundig gjennom hele boken ved start, og følg trening som er anbefalt .

Lykke til

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 20:04   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Heia Energica og velkommen til oss !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-06-05, 20:06   #6
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Velkommen !!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 04-06-05, 23:23   #7
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Velkommen Energica, og lykke til !!

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-05, 00:42   #8
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Velkommen til oss, Energica

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 05-06-05, 02:49   #9
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

velkommen til oss, Energica


Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 05-06-05, 09:29   #10
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Velkommen skal du være, Energica! Og lykke til på veien mot målet

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 17:46   #11
Energica
Juniormedlem
 
Energica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Trondheim/ Porsgrunn
Alder: 39
Innlegg: 21
Energica er ny på veien

Fikk boka i går så nå er jeg i gang

__________________








Energica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 19:47   #12
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av Energica

Fikk boka i går så nå er jeg i gang

Hei
Lykke til med kuren. Jeg anbefaler deg å lese boken godt og grunndigt, og for øvrig spørre her når du lurer på noe, det er nesten alltid noen som har gode svar.

Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-06-05, 20:05   #13
Energica
Juniormedlem
 
Energica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Trondheim/ Porsgrunn
Alder: 39
Innlegg: 21
Energica er ny på veien

Heisann Torkil
Leste boka(ikke skumleste) fra perm til perm i går(veldig bra skrevet forresten veldig lett å forstå) Kan ikke si resten av familien er like opptimistiske som meg, men nå tror ikke de på sånne kurer i det heletatt da. Har lest mye her inne også, og har sett alle de gode resultatene, håper bare det gjelder for meg og.

Et lite spørsmål tilslutt: hvor mye er det vanlig å gå ned de første 4 mnd?

__________________








Energica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-05, 21:44   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av Energica

Heisann Torkil
Leste boka(ikke skumleste) fra perm til perm i går(veldig bra skrevet forresten veldig lett å forstå) Kan ikke si resten av familien er like opptimistiske som meg, men nå tror ikke de på sånne kurer i det heletatt da. Har lest mye her inne også, og har sett alle de gode resultatene, håper bare det gjelder for meg og.

Et lite spørsmål tilslutt: hvor mye er det vanlig å gå ned de første 4 mnd?

Hei
For ikke lenge siden blev jeg stoppet i en butikk. En dame spurte meg, om det var meg med ketolysekuren - jo det stemte- hun ville bare takke og fortelle, at mannen hadde gått på kurs hos meg og hadde gått ned mange kilo, og at hele familien nå hadde gått ned over 100 kilo til sammen. Kanskje din familie følger etter deg, når de ser resultatene?
Mange opplever ketolysekuren som lett å følge - rent praktisk - og lett fordi sulten forsvinner og alle tankene om mat blir sterkt redusert. Dette i motsetning til andre kurer av typen -spis mindre , mosjoner mer - .
Jeg håper inderlig du får samme opplevelse, og opplever en betydelig bedring av allmenntilstanden og energi samt generellt velvære med ketolysekuren.

De første 50 som gikk på kurs hos meg gikk ned 14,7 kilo på vel 7 uker . noen 25kilo, noen bare 5. Rekorden ( så vidt jeg husker) var over 40 kilo , men da var vekten også på feil side av 160 kilo i utgangspunktet.

Mitt råd til deg og andre er : følg rådene i boken , ikke prøv å forbedre kuren f.eks ved å spise mindre fett i håp om raskere vekttap - det motsatte vil skje.

I siste uke av vi menn hadde en journalist gått ned 25 kilo på litt over 3 mdr. Han fulgte kuren som beskrevet.

Husk de få regler : protein i alle måltider. Grønnsaker / salat hver dag. Jeg har forklart årsakene til dette flere ganger her og der. I den reviderte utgave av " Slank med ketolysekuren" vil dette bli fremhevet.

Husk mosjon er ikke bare for å forbrenne fett, men like mye for å redusere insulinresistensen, som de fleste med tosifret overvekt sliter med.

Lykke til med ketolysekuren
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-06-05, 01:36   #15
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Stikker innom en tur i sommer natten og ønsker deg velkommen..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enda en SB-link Marianne South Beach 1 10-01-05 20:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no